Datingapps

Nou ja het lukt me überhaupt al niet iemand te vinden die langer dan 2 weken geïnteresseerd is in mij en die ik zelf ook echt leuk vind, dus tsja :woman_shrugging:t2:

Ik weet niet of ik spijt zou krijgen. Ik weet niet zeker of ik het wil. In ieder geval niet graag genoeg om alles op alles te zetten om iemand ervoor te zoeken of het alleen te willen doen oid. En misschien is het me gewoon niet “gegund”, zo kan het ook lopen in het leven toch. Ik heb niet het idee dat ik het heel erg zelf in de hand heb, ook al lijkt het zo vanzelfsprekend voor veel mensen om me heen.

14 likes

Ja dat is dan maar zo. Wat is het alternatief? Nu maar gewoon beginnen om te voorkomen dat ik ooit spijt krijg? Ik wil liever ook geen spijt dat ik wel kinderen heb gekregen

3 likes

Hoe ver vooruit plannen jullie een eerste date meestal?

Ik praat nu met een leuke meid die een dag over 1,5 week voorstelt en ik vind dat toch best lang! Ben zelf meer van ik wil je binnen een paar dagen voor het eerst zien, dan weet ik ook of het de moeite waard is om te blijven appen!

Ja ik het liefst ook binnen een paar dagen, maar het moet maar net passen he! Anderhalve week is nog wel te overzien toch?

2 likes

Ja heb je gelijk in hoor! Ik spreek nu ook wel af maar merk dat het wel een beetje m’n max is.

Had ook een keer iemand die over 3 weken wilde afspreken (ze ging op vakantie), toen heb ik wel gezegd app maar als je terug bent en dan zien we wel. Krijg altijd een beetje anxiety van date afspraken zo lang van tevoren :joy:

1 like

Jij bent nu nog vrij jong, dacht ik, toch? Misschien vergis ik me. Maar no offence, natuurlijk is dit waar, genoeg mensen die rond hun 25e of 28e met hun wens aan een fertiliteitstraject moeten beginnen omdat het niet makkelijk blijkt. Tuurlijk.

Maar ik vind het wel flauw altijd om dat tegen (single) mensen van midden 30 te zeggen. Leeftijd speelt nou eenmaal ook een grote rol. Nee, je weet niet of het 5 jaar eerder gelukt zou zijn, maar je weet wel dat je kansen aanzienlijk beperkter zijn als je midden of eind 30 bent en dan, als dat is wat je wilt, in je resterende vruchtbare periode moet: 1) partner vinden 2) elkaar goed leren kennen, veel met elkaar meemaken, wat tijd kost (ervan uitgaande dat ie ook niet op je eerste date bij elkaar wilt intrekken en voor een kind wilt gaan :stuck_out_tongue:) 3) een tijd lang zelf proberen 4) eventueel medisch traject met alle wachttijden en behandelingen die daarbij komen kijken 5) en dan is een zwangerschap zelf ook nog 9 maanden. Als je aan deze stap 1 begint als je 26 bent is het gemiddeld genomen gewoon een heel ander verhaal dan als je daar met 36 bent.

Ja je weet nooit iets zeker en het leven kan altijd anders lopen dan je denkt maar ik vind het ook een heel reële zorg die niet gebagatelliseerd hoeft te worden.

10 likes

Wat is dit nou weer :face_with_raised_eyebrow:
(Ik swipe ook genoeg haha dus het slaat niet eens ergens op)

7 likes

Ik krijg ook ze hele tijd die kutspam “Hey lekkerding misschien zit je perfecte match er wel tussen!!!”

Ga s weg joh

4 likes

Wat is er met die matches die vragen of ze de enige zijn en of je daarna soort van trouw wilt beloven.
Nu al 2 achter elkaar
:triangular_flag_on_post:

We appen alleen nog en dan nu al

3 likes

Wegwezen. 3 jaar geleden was ik aan het appen met een gozer die dat ook wilde. Had toen aangegeven dat ik het bullshit vond en zolang we niet exlusief daten, ik dat niet ga beloven. Vond hij prima. Maar het duurde nog even voordat we konden afspreken en tegen de tijd dat ik eindelijk kon, gaf ik aan niet meer te willen. Hij accepteerde geen nee, hoewel ik meerdere keren beleefd nee gezegd heb. Uiteindelijk werd ik wat harder, wilde hij het nog niet accepteren, dus besloot ik hem te blokken. Alleen had ik hem blijkbaar alleen op whatsapp geblokt en niet op m’n mobiel zelf. Toen kreeg ik een heel bericht dat ik een mooi maar leeg omhulsel van een mens was, dat ik een kutwijf was, narsistisch en nog ergere dingen. Hij was ook een politieagent, dus heb me ook nog even onveilig gevoeld ondanks dat hij niet mijn adres wist.
Nu zeg ik niet dat ze allemaal zo doen, maar zodra een man wil dat je trouw beloofd terwijl je elkaar nog niet eens in het echt gezien hebt (of uberhaupt op die manier), just run

8 likes

Wow heftig. Snap dat je je dan onveilig voelt.
Ik heb aangegeven dat ik dat idd niet doe.
Met 1 stond al een date gepland, volgende week. Ben heel benieuwd hoe dat gaat.
De ander nog niet, vind ik nog tekort app contact.

Vraag me af of het ook niet gewoon tactiek is van ze.

1 like

Wat maakt het ook uit wat erachter zit, het is enorm onaantrekkelijk gedrag, creepy en onoprecht, ik zou daar niet eens mee verder willen praten laat staan op date.

6 likes

Ik weet niet wat voor type het is, maar als je wel gaat, just be careful.
Misschien overdrijf ik nu, maar ik ben daardoor wel erg voorzichtig geworden met dit soort dingen.

3 likes

Die waar date mee staat is verder ok. Date is ook overdag en nog niks met seks eruit gekomen.
Die ander wel en ga ik afkappen. Geen zin dat opeens alleen daar overgaat.

2 likes

Mijn Tinder staat en stond vol met shirtloze zonnebril dragende festivalboys die dit weekend naar Decibel zijn geweest. Hopelijk verdwijnen ze na vandaag uit mijn vijver :skull: Daarnaast kom ik amper leuk uitziende mannen tegen en ben ik veel te kieskeurig, ik swipe misschien 1 in de honderd mannen naar rechts :face_with_spiral_eyes: Iedereen woont of te ver weg of is te kalend of ziet er te oud uit voor zijn leeftijd of heeft een saai profiel of dit of dat of zus of zo haha hopeloos

2 likes

Dit herken ik zo erg. Ik heb vaak tinder gold omdat ik gewoon wil zien wie mij een like geeft, ben veel te nieuwsgierig. Maargoed je krijgt er dan een boost bij dus soms liken er dan iets van 300/500 mannen (vanuit heel nederland, dus dit is geen humble brag ofzo). Daaruit swipe ik er soms maar 10/20 naar rechts :smiling_face_with_tear:

1 like

Haha dit zou ik zo kunnen zijn. Zo herkenbaar. Ik zou soms ook wel eens willen weten wie mij heeft geliket, maar denk dat daar ook veel teleurstellends tussen zit haha. Vaak kan ik gelukkig wel goed inschatten of een like die ik geef wederzijds zal zijn. Ik val ook echt op een specifiek type man dat ook gewoon niet veel op Tinder te vinden is denk ik :smiling_face_with_tear:

Dit herken ik zo… ik voel me bijna een bitch hierdoor. Mijn gedachten gaan echt van hell no naar dit kan echt niet. Is dit echt de representatie van de single mannen? Ik zie echt figuren waarvan ik denk, dit loopt er buiten rond?? Beetje concerning

Of je hebt van die te gladde types (denk snel slapen money piramide types), of van die mannen die foto’s van onder af nemen in een donkere kamer.

Nu heb ik eindelijk eentje gevonden die ik wel erg leuk vind en waar het klikt met chatten. Dit gaat denk ik dus mijn eerste date ever worden…

Alleen ik zei dat hij steeds online is op die dating app, dan denk ik toch hmmm… maakt me weer onzeker en misschien ergens weer een turn off??

3 likes

Maar moet jij niet ook vaak online zijn om dit te zien?

20 likes

Ik heb weer een Breeze date deze week :partying_face:

Op 3 van de 4 foto’s is ie helemaal mijn type, op 1 totaal niet. Dus ben heel benieuwd haha. Wel veel dezelfde interesses en hobby’s dus dat is top.

6 likes