Ik heb weer een Breeze date deze week
Op 3 van de 4 foto’s is ie helemaal mijn type, op 1 totaal niet. Dus ben heel benieuwd haha. Wel veel dezelfde interesses en hobby’s dus dat is top.
Ik heb weer een Breeze date deze week
Op 3 van de 4 foto’s is ie helemaal mijn type, op 1 totaal niet. Dus ben heel benieuwd haha. Wel veel dezelfde interesses en hobby’s dus dat is top.
Wat is jou achtergrond? Soms zie ik je dingen posten en dan vraag ik me af of je nieuw bent in de moderne dating wereld?
Maar als je ze alle 500 zou swipen blijven er ook maar maximaal 20 matches over hoor dus je mist niks
En die dan ook echt wat zeggen nog een keer de helft.
Nou ik ben er ook weer klaar mee denk ik haha. Gisteren de hele dag op Bumble en Tinder gezeten en in totaal maar 2 mannen geliked waarvan nummer 1 blijkbaar niet normaal kan typen en nummer 2 een ex fwb is van een paar jaar geleden (die inmiddels wel iets serieus zoekt, maar toch). Merk ook meteen dat ik er een beetje somber van word dus ik heb me weer even op onzichtbaar gezet. Als je op studentikoze/kakkerige types valt kun je je geluk niet op op Bumble iig! Ik wil ruige getatoeëerde mannen
Hoe bedoel je dit?
Veel mannen liken iedereen en als het dan een match is gaan ze pas serieus kijken of ze je leuk vinden. Ik heb een keer feeld pro of hoe dat ook heet gekocht en vrijwel al mijn matches ontmatchten mij weer, ik denk dat ik daarin niet de enige ben
Ah zo. Ja wellicht als vrouw loont het minder de moeite om te zien wie jou geliked heeft. Echt irritant!
Je hebt hier zeker gelijk in hoor! Alleen vind ik mijn voorbeeld alleen flauw als het geroepen zou worden naar een single vrouw die wel een kinderwens heeft maar geen partner. Ja dan zal ik niet zo snel zeggen “joh, je weet niet eens of het nu al lukt, no worries als je 40 bent kan het ook nog wellicht” dat zou ik nooit doen.
Maar het gaat nu om mezelf en om het feit dat ik niet weet of ik kinderen wil en dan sta ik er dus wel zo in, ik vind dat ik dat voor mezelf best mag denken. Voor nu wil ik het gewoon echt niet, ookal gaat de tijd over een x aantal jaar misschien lichamelijk dringen. Als mijn kinderwens wel ooit komt als ik een partner heb en misschien midden 30 ben, dan zie ik het dan wel weer. Dat klinkt nalatig, maar moet ik nu dan gaan haasten met iets waarvan ik niet weet of ik het wil omdat het misschien dan lichamelijk minder makkelijk zal gaan? Dat lijkt me dan juist weer ongezond ofzo. Maar buiten het lichamelijke aspect om, wellicht dat als ik graag een kindje wil en het niet lukt, ik dan wel de pleegzorg in ga. Er zijn zo veel mogelijkheden. En misschien is het allemaal wel makkelijk gedacht en kwets ik nu iemand met mijn uitspraken (ik hoop het echt niet!!) Maar voor nu sta ik er gewoon zo in en zie ik het allemaal wel. Ik ben inderdaad nog jong dus ik laat het op me af komen.
Haha ja ben wel nieuw in de dating wereld. Geen dating ervaring .Aan wat merkte je dat?
Moet wel zeggen dat ik genoeg af wist van de algemene horrorverhalen/klachten. Maar het heeft me wel even verbaasd dat het om zo’n groot hoeveelheid gaat. Het me ook erg tegen qua leukigheid
Super annoying die meldingen, bumble ook. Dan denk je oohhh k heb een leuk berichtjeeeee en dan is het een leuk berichtje van de app.
Mannen die hun eigen intelligentie prijzen maar geen correct gespelde About leveren.
Vaak gaat het lang goed maar steevast… het lijkt wel een correlatie ofzo.
Ohhh oke, heb je ook geen relatie gehad? Ja, gewoon hoe je je verwonderd over dingen die in deze dating tijd (helaas) heel normaal zijn.
Drie hoeraatjes voor het abuse-team van bumble! Keurig feedback gekregen dat een boefje dat ik had gerapporteerd is herinnerd aan de Huisregels.
Vraag me alleen af wat ook weer zn misdaad was, heb t vast gescreenshot maar mn telefoon is mij kwijt
'k Geloof wat al te kleurrijk proza.
Boefje. Really.
Wat bedoel je?
Ik vind boefje in de catagorie klussen en manlief vallen.
Soy, wat doe je. Nu zit ik te trillen van woede.
Mij betichten van vivaficatie…
Het is gebeurd