Datingapps

Op zich wel een leuke naam voor een blog over datingapps.

2 likes

Andere intrigerende combi: ‘succesvolle internationale carrière’ + ‘ik ben geen betalend lid dus zie geen likes’.

2 likes

Zetten vrouwen eigenlijk ook diagnoses in hun profiel? Ik zie best vaak bij mannen adhd voorbij komen in bio’s, maar het zou dus nooit in me opkomen om dat er op te zetten :thinking:

1 like

Durf te wedden dat de helft ervan vast niet eens echt adhd heeft

2 likes

Zou me ook niet verbazen, haha. Dat het vooral ook een beetje tof doen is over dingen als niet stil kunnen zitten, te veel energie hebben, dingen vergeten en overal te laat komen ofzo :sweat_smile:

3 likes

Ik ben weer single dus tijd om me in de dating game te storten. Nu ben ik tinder aan het maken maar als ik foto’s wil uploaden kan dat alleen van de eerste paar rijen op mijn camera. En dat zijn allemaal bullshit foto’s dus die wil ik niet. Maar ik kan niet verder scrollen en ook geen ander album selecteren. Hoe moet dat dan? Ik heb al geprobeerd de datum van de foto’s die ik wil op vandaag te zetten zodat ze vooraan komen maar dan zie ik ze nog niet via Tinder. Help. En ja jullie mogen me allemaal een boomer noemen.

1 like

Foto die je wil screenshotten zodat hij als laatste in je fotoreeks komt?

4 likes

Slimmmm! Wel een gedoe zeg. Maar dit werkt inderdaad.

2 likes

Ja wat onhandig. Succes op tinder :fishing_pole_and_fish:

3 likes

Lief, dat ga ik nodig hebben. Dank voor je hulp!

1 like

Welke datingapp gebruik jij nog?

• Tinder
  • Breeze
  • Bumble
  • Hinge
  • Happn
  • Innercircle
  • Online datingwebsites zoals lexa etc
  • Paiq
  • Happy Pancake
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Bumble, breeze en tinder. Heb de andere niet.

Heb ook een match met breeze maar echt datum lijken we niet te kunnen vinden.

1 like

Feeld

Zit op Tinder, Bumble en OkCupid maar ben niet erg actief

Ik merk echt een verschil tussen tinder normaal en tinder gold. Met gold zie ik op ten duur echt gare accounts en krijg ik weinig likes en zodra dat abonnement afloopt komen er weer allemaal leuke mannen voorbij komen en ik krijg ineens meer likes. Zo vaag, zou het eigenlijk andersom verwachten

1 like

Dan rennen al die gasten al weg voor ze me ontmoet hebben dus nee.

1 like

Ja daarmee hopen ze dat je dat abonnement aanhoudt.

3 likes

Maar nu werkt het toch averechts? Dat je geen abonnement houdt?

1 like

Jawel, want ze krijgt opeens weer leuke mannen en meer likes. Dus denk je oh, misschien zit er toch nog wel wat leuks op. Tinder is aan het breadcrumben :joy:.

1 like

Mijn allereerste date ooit deze week gehad en het was een succes! Eigenlijk de hele tijd gepraat en we zitten op dezelfde golflengte, voelt ook alsof ik mijzelf kan zijn bij hem. Over veel dingen met elkaar eens en hij is lief. Morgen gaan we weer elkaar zien, naar een pretpark :grin:

Voor een paar seconden wel een paniek gevoel van, oh moet ik nu al kriebels voelen?? Ik word wel blij van hem… maar kriebels en willen zoenen? Nee nee. Ik verwacht dat veelte snel denk ik. Ik probeer er niet over na te denken, just enjoy the moment. En ben eigenlijk al erg blij met deze connectie.

Maar denk dat ik sowieso niet iemand ben die snel verliefd is (nooit echt geweest na mijn 11e).
Hoe zit dat bij jullie qua kriebels?

14 likes