Hahahaha ja dit dacht ik gister dus echt! Maar ik trap er niet meer in
Kriebels etc voelen hoeft nog niet, is ook wel erg snel. Zo lang je hem aantrekkelijk en leuk vindt is het goed, lekker verder kijken
Ik heb ook vrijwel nooit kriebels op een eerste date!
Ik heb wel altijd als ‘regel’ voor mezelf ‘wil ik nu met deze persoon zoenen of zie ik mezelf in de toekomst met deze persoon zoenen of meer?’. Als het antwoord op die vraag echt een harde nee is, spreek ik geen tweede keer af.
Maar als je zin hebt in jullie tweede date is dat al een heel goed teken toch?!
@Pawsible gelukkig, ik ben niet gek haha. Denk dat gelijk kriebels hebben toch iets is voor pubers.
@lisaanna dat is een goede regel! Mijn antwoord is dan een jawel dus zeker geen harde nee.
En dat is waar, persoonlijk ben ik iemand die helemaal niet graag met mensen afspraak dus dat ik er nu zin in heb zegt eigenlijk al heel veel haha.
Aaaan de andere kant. In ieder geval een gedeelte van deze mannen heb ik ten onrechte uitgelachen, kom ik toevallig achter…zo boeiend niet maar ik streef volledigheid na he…
het blijkt gewoon (ook?) een van die gekke dingetjes van die domme webinterface van bumble te liggen. Hoe bijzonder creatieeef weer.
Nou moe, mooi de verkeerde mensen uitgelachen.
Al die arme mannen die jij niet naar rechts hebt geswiped omdat bumble de interface niet io orde heeft. Maar blij om te weten dat het niet aan hen ligt want ik vind het ook altijd dom staan.
Ik heb nu allemaal mannen die niet terug praten. Echt een deuk voor mijn ego weer
Jaa ik dacht van t weekend ik ga ook weer eens gesprekken aan maar als dan niemand reageert dan is t toch een beetje een ego ding he
En ik had dan nog iemand met wie ik ongeveer een week een beetje aan het appen was. Wel leuk gesprek, initiatief kwam ook vanuit hem en hij had het op gegeven moment over wanneer we die date eens gingen plannen dan, maar toen ik vervolgens vroeg wanneer ie dan kon… doodse stilte.
Nou was dat 2 dagen geleden en aangezien ie hiervoor steeds vrij snel meerdere keren per dag reageerde verwacht ik niet dat het er nog van gaat komen. Dan niet he byeeee
Maar ook dat is dan weer beetje zo’n ego deukje he haha. En ook niet de eerste keer dat iemand uit zichzelf aangeeft op date te willen maar daarna nooit meer reageert
Ik zit alleen op bumble dus dan moet je wel beginnen. Maar stank voor dank haha
Zo raar he, van die gasten die dan alleen maar willen appen en nooit willen afspreken (in jouw geval dan dat ze nota bene eerst wel wilden afspreken)
Jaa ik vind t dan vooral gek als het initiatief voor afspreken duidelijk vanuit de ander komt maar het dan ineens toch stil valt. Heb zelfs al eens gehad dat we een datum hadden geprikt voor een date en iemand de dag erna ineens de match had opgeheven
Misschien dat ze meerdere dingen tegelijk uit hebben staan dan en/of dan toch een leuker iemand voorbij zien komen ofzo?
Ja of zenuwen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het verleden wel eens het zelfde heb gedaan omdat ik toch niet durfde.
Jaa misschien ook wel natuurlijk. Al heb ik het vooral gehad met types die wel zelfverzekerd over leken te komen en er dus uit zichzelf over begonnen zonder voorzetje of iets. Maarrrr dikke kans dat er genoeg tussen zitten die zich zelfverzekerd/tikkeltje arrogant voordoen terwijl ze dat niet zijn, is vast ook slecht te beoordelen via zo’n app he En leeftijd zegt waarschijnlijk ook niet altijd alles
Ik vind het ook vaak nog wel eng trouwens haha en vroeger durfde ik ook niks dus dan ontweek ik alles en zat ik alleen een beetje te chatten - dat ik me soms ook wel afvroeg waarom ik dan op zo’n app zat eigenlijk
Op welke apps kun je mensen ontmoeten die ook een beetje kink ingesteld zijn?
Tinder zit alleen maar vol met wannabees en de one night stands. Ik zoek wel een duurzame relatie
Feeld heb ik al maar krijg daar geen matches
Ik zie best veel kinky zoekende mensen op okcupid, ik kan niks zeggen over de kinky kwaliteit
Wat is de frequentie van dates en hoeveel dagen zit er tussen als je iemand leuk vindt en beter wil leren kennen? Deze gast wilt perse 2 keer per week afspreken en omdat we een reistijd van 1 uur hebben duren de dates ook echt 6 uur per keer. Heel programma vol.
Nu dus in 1 week op 2 dates van 6 uur gegaan en na de laatste heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer, terwijl ik hiervoor erg enthiousast was. Dit komt denk ik deels omdat ik introvert ben en niet meer gewend was om zovaak af te spreken. Ook vond ik het de vorige keer steeds minder en minder worden. En op het einde wou ik zo graag naar huis maar hij bleef maar praten en praten ;’(
Hij was ook teleurgesteld en er duidelijk niet mee eens toen het bleek dat ons schemas pas weer na 10 dagen zouden matchen. Moest perse eerder gebeuren. Zijn reactie vond ik erg pushy en een turnoff. Ik wil niet geforceerd worden.
Ik wil het niet gelijk opgeven maar hij wilt dus weer zaterdag afspreken en ik heb eeecht geen zin. Ik wil zaterdag cancelen maar stiekem wil gelijk helemaal niet meer afspreken. Maar we hebben het wel gezellig samen…
Nou gewoon niet doen dan
Ik wil, als ik iemand leuk vind en hij mij elkaar wel graag minimaal 2 of 3 keer in de week zien.
En 10 dagen later zou ik ook veel te lang vinden duren.
Maar deze date zou ik lekker helemaal afzeggen joh, ik vind het op deze manier ook wat pusherig en intens overkomen en jij voelt je er zo te lezen ook niet lekker bij dus waarom zou je het nog doen?
Daten moet leuk, fijn en ontspannen zijn en zo klinkt dit niet.
Maar date je dan enkel met mensen in de buurt of hoe doe je dat dan? 2-3 keer in de week vind ik zelf best vaak als je ook nog een uur (enkele reis?) reisafstand hebt.
Eens hiermee, maar niet helemaal op het begin. Dan vind ik één keer per week echt wel even prima (de eerste paar dates heb ik het dan over). Als het goed klikt dan gaat het bij mij vaak op een natuurlijke wijze wel naar een hogere frequentie.
Ben dit weekend in Berlijn en twijfel om Bumble te downloaden, want ben zondagavond toch weer weg. Had een airbnb geboekt bij wat net bleek een leuke Italiaan te zijn dus ik dacht misschien als ik niks te doen heb 🫣
oooh doen hoor! afspreken hoeft niet per se maar misschien zit er wel iets heel leuks bij? gewoon niet te veel op focussen en dan zie je t wel