Ik zie best veel kinky zoekende mensen op okcupid, ik kan niks zeggen over de kinky kwaliteit
Wat is de frequentie van dates en hoeveel dagen zit er tussen als je iemand leuk vindt en beter wil leren kennen? Deze gast wilt perse 2 keer per week afspreken en omdat we een reistijd van 1 uur hebben duren de dates ook echt 6 uur per keer. Heel programma vol.
Nu dus in 1 week op 2 dates van 6 uur gegaan en na de laatste heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer, terwijl ik hiervoor erg enthiousast was. Dit komt denk ik deels omdat ik introvert ben en niet meer gewend was om zovaak af te spreken. Ook vond ik het de vorige keer steeds minder en minder worden. En op het einde wou ik zo graag naar huis maar hij bleef maar praten en praten ;’(
Hij was ook teleurgesteld en er duidelijk niet mee eens toen het bleek dat ons schemas pas weer na 10 dagen zouden matchen. Moest perse eerder gebeuren. Zijn reactie vond ik erg pushy en een turnoff. Ik wil niet geforceerd worden.
Ik wil het niet gelijk opgeven maar hij wilt dus weer zaterdag afspreken en ik heb eeecht geen zin. Ik wil zaterdag cancelen maar stiekem wil gelijk helemaal niet meer afspreken. Maar we hebben het wel gezellig samen…