Datingapps

80% van de vrouwen gaat/wilt gaan voor de 20% beste mannen dus die paar mannen hebben dan heel veel keus

4 likes

Maar werkt dat andersom dan niet hetzelfde? Of is het qua aantallen ook scheef verdeeld of hoe werkt dat :thinking:

2 likes

Mijn breeze date is ook in Amsterdam en nu ben ik super benieuwd waar wij heen gaan :sweat_smile:

En ik heb anderhalf jaar niet op de apps gezeten, maar ik herkende ook al wat mensen van daarvoor. Oh en natuurlijk weer een oude scharrel tegen gekomen. Wel jammer dat je op breeze dan niet even hoi kan zeggen haha

3 likes

Ik denk het niet, mannen swipen veel meer naar rechts dan vrouwen. En ook het aantal vrouwen op datings apps is lager (op sommige krijgen vrouwen meer gratis functies of moeten ze minder betalen voor de premium versie dan mannen)

5 likes

Single mannen is ook wel echt een groep die voor 99% uit teleurstellende exemplaren bestaat :sob::joy: dus wij hebben sowieso veel meer te klagen natuurlijk haha

4 likes

Een oude tindermatch die ik nog van de middelbare school ken heb ik een tijdje mee geappt. Maar dat liep toen een beetje dood, weet eigenlijk niet meer waarom. Hebben elkaar laatst op bereal toegevoegd en vind hem nog steeds wel interessant. Ga wel echt stuk dat hij mijn like begreep als hint (was t ook, want ik ben te schijt om gewoon wat te zeggen) en hij stuurt nu ā€˜hoi mijn nummer is …’ hehehehe

Tering ingewikkeld wel dat ik daarnaast nog 3 gesprekken heb lopen die ook allemaal leuk zijn. Ene kant denk ik yes guuuuuurl slaaaay queeeeeen go for it go get themmmm, andere kant krijg ik echt errors van de een die voetbalt en de ander die tennist en dat ik dan maar moet onthouden wie wie is

7 likes

Ik heb nou toch de openings zin van de eeuw.

ā€œIk ben jaloers op jouw hartā€
Oh waarom
ā€œOmdat die altijd in je pomptā€

11 likes

Waauwww… bye

1 like

Door dit soort dingen groeit mijn vertrouwen in onze mannelijke medemens met de seconde✨

5 likes

Ik heb een match op breeze en hij kan gewoon op elk tijdstip dat breeze voorstelt. Stuk of 15 momenten… Heb nu al mn bedenkingen

15 likes

Ik had voor de grap in m’n bio iets gezet over wie er mee wilde naar het kerstdiner zodat ik niet alleen hoef te zitten. Dacht is leuker dan niks.

Maar nu krijg ik daar dus de hele tijd dezelfde reactie’s op: ā€˜Dus wat staat er op het menu met kerst?’

Ja i don’t know? En dan moet ik weer iets leuks gaan bedenken en reageren ze stom dat het vega is😭 Of nog erger ā€˜En ben jij dan mijn toetje na het kerstdiner?’

4 likes

Dit soort dingen geven mij altijd ā€˜the ick’ net zoals die mannen die altijd direct reageren op die apps. Echt binnen een minuut antwoord. Vind dat zo wanhopig ofzo.

1 like

Zijn dit dezelfde mannen die blijven double texten, meerdere keren achter elkaar? :joy:

4 likes

Soort krimpflatie van dat vertrouwen? :joy:

1 like

Jazeker

1 like

Misschien heeft ie toevallig vakantie?

3 likes

Haha ja dan nog?

2 likes

Kan iemand een keer op veel momenten, is het ook weer niet goed haha

7 likes

Ik vind dat altijd druk moeten zijn maar stom :woman_shrugging:t3:

19 likes

Er zit nog veel tussen altijd druk en 15 momenten kunnen.

2 likes