Datingapps

In mijn omgeving lijken juist vrouwen veel sneller weer een relatie te hebben dan de mannen, maar misschien ken ik ook gewoon wel een stuk meer vrouwen.

Ik heb Breeze ook maar eens gedownload en kwam gister een leuk profiel tegen, maar dat liken vind ik daar best een ding omdat je dan meteen op date moet. En daten vind ik dus echt doodeng. Vind het makkelijker als ik iemand spontaan tegenkom. Maar tegelijkertijd weet ik dat ik het anders sowieso niet doe als het niet moet (zoals bij Breeze dus wel is), dus ik vind het lastig.
Ik wil gewoon iemand in het echte leven tegenkomen met wie het klikt en ook een relatie wil, net zoals in feelgoodboeken. Ik ben niet gemaakt voor datingapps :frowning:

Ik had op aanraden van een vriendin Feeld genomen, had niet helemaal door dat dit wel een soort expliciete seks app is. Maar zo typisch dat al die mannen daar aangeven dominant te zijn en te zoeken naar een submissive vrouw. Op de een of andere manier krijg ik ook het idee dat ze zichzelf heel bijzonder vinden in hun expliciete voorkeur voor GEEN VANILLA. Terwijl in mijn ervaring tot nu toe heel veel mannen niet zo gigantisch veel van seks bakken (buiten een beetje rammen). En als laatste vraag ik me bij heel veel af of dat dominante/rough nu echt alleen seksuele voorkeur is of dat ze gewoon ook een beetje seksistisch/abusive zijn

13 likes

Ik kreeg daar allemaal van die tantra sex boom knuffelaars.

Ben t verder met je eens ja

5 likes

Ja die ook, die groep polyamory’s ook. Zit jij er nu nog op? Ik heb t net verwijderd, hoef ook van al die mensen hun seksuele voorkeur niet te weten

1 like

Haha dit! Ik heb op Feeld ook echt zovaak gehad dat ze helemaal zeggen dat ze wel echt dominant zijn en van BDSM houden. En als je dan vraagt wat ze leuk vinden dan is het iets van ‘ja gewoon doggy en 69 enzo. Oh en ik vind het leuk om op je kont te slaan’. Nou nou, spannend hoor.

Niet dat ik nou zoveel ervaring heb en weet wat ik doe, eerder het tegenovergestelde, maar valt me elke keer weer op. Maar ook degene waar ik dan mee afgesproken had, had hele grote praatjes over dat ie heel dominant was, maar dat viel eigenlijk heel erg mee? En het was echt totaal geen boeiende seks ook.

5 likes

Nee haha vond de app soieso vet onhandig

1 like

Ja ik heb t verwijderd nu. Ik kreeg steeds opnieuw dezelfde mensen voorgeschoteld die ik al een keer weggeswiped of juist geliked had. Ik blijf niet bezig

1 like

Wat ik net toch tegenkwam op Tinder (het was zo’n quote in een plaatje):

“Drie dingen waar ik nooit zonder zou kunnen

#1 me hond
#2 me motor
#3 een leuke meid aan me zeiden”

14 likes

Nou zonder hem kunnen we in ieder geval wel. Wat een treurnis weer

6 likes

Wil je niet iemand die ze hond op nummer een zet.

1 like

Hei zij da vast aleen ma voor meer metsjes

4 likes

Blijkbaar gaat het nu prima zonder anders doe je wel wat meer moeite :joy:

1 like

Gemiste kans eigenlijk dat dit topic niet “Het leed dat tinder heet” heet

Anyhow, ik kreeg dus ook zo’n bericht van Breeze dat t ze nog niet was gelukt een match voor me te vinden oid en of ik een idee had waar dat aan lag (dat standaard bericht dat meer hier hadden gekregen). Uh nou ja zo lang ik niemand like gaan er geen matches komen he :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

8 likes

‘Ik zie dat onze afstand klein is, welke straat woon je?’

En omdat ik een paar uur niet antwoord (en uiteraard hem niet aan zijn neus ga hangen in welke straat ik woon) stuurt hij: ‘of is dat prive? :slightly_smiling_face:’ ja ga lekker sarcastisch doen met die kutemoji daaaaaag

1 like

Ik luisterde net een podcast over Breeze met 1 van de oprichters. Ik vond het wel leuk om meer te leren over wat er achter zit!

5 likes

Volgens mij heb ik per ongeluk iemand geliket op Happn, zie die persoon nu ook nergens meer terug. Ongemakkelijk dit. :woozy_face:

Boeit toch niet? Is maar happn

5 likes

Ik zie weer eens een bio :clown_face:

“Twee waarheden, een leugen. Ik heb in de gevangenis gezeten, ik ben romantisch, ik gebruik drugs”

2 likes

Die romantisch is een leugen.

39 likes

Daten jullie (wel eens) met meerdere tegelijk?

(Alsin in dezelfde week/weken oid, niet letterlijk op het zelfde moment natuurlijk)

1 like