Jongons! Heb van de week mijn eerste Breeze-date gehad. Vond het hele concept echt chill! Wel hilarisch en ongemakkelijk - dat plekje is volgens mij de enige plek hier in de stad waar ze dit doen. Dus er zat al een jongen te wachten, ik meldde me bij de serveerster (dat ‘moest’ volgens mij? in de app?) en toen zei ze ook echt ‘uh ja uhhh er is al iemand voor een breeze date is hij het niet toevallig??’ maar het lijkt me dat zij de namen enzo bijhoudt om dit soort dingen te voorkomen lol. Dat gebeurde niet. Wij keken elkaar ook echt zo ongemakkelijk aan van ‘ehhh… nee… toch?’ hahahaha HEEL RAAR.
En daarna zat het hele terras ook vol met Breeze-dates (ok 5 stelletjes) ik vond het hilarisch. Het was een aardige jongen maar meer ook niet, maar ik heb al 5 jaar ofzo niet gedate dus uit ongemakkelijkheid zei ik ‘nou we zien elkaar nog wel een keer toch hihi??!?!’ terwijl ik dat eigenlijk al meer als vriendschappelijk zag. Hij vroeg ook nauwelijks iets aan me, ik voelde me echt een Petri (IYKYK) en toen probeerde ik dat ook nog uit te leggen maar hij keek natuurlijk geen B&B Vol Liefde hahahaha.
Oftewel ik moet er nog ff inkomen
Uiteindelijk via de app wel nummers uitgewisseld, ik appte gisteren nog of hij een tikkie wilde sturen (had ik ook nog gezegd tijdens de date, ja ik wil gewoon graag 50/50 doen hoor, helemaal als ik niet persé nog op een date wil, dan is het mooi opgelost
). Maar nog geen reactie. Dit vul ik nu ff in, maar ik denk dat hij op een reactie aan het broeden is dat hij eigenlijk niet op nog een date wil. Wat ik heel goed zou begrijpen en ook wel prima zou vinden, ik zei het meer uit beleefdheid haha. Maar ik wil wel graag meebetalen. Maar goed, de bal ligt nu bij hem