Download het!! Vooral in berlijn.
Ik raad okcupid aan voor berlijn, je kunt ook nu al je locatie op daar zetten gratis.
Maar dit verschilt toch gewoon per persoon, en daarin moet je voor jezelf de afweging maken of je het wel/niet prettig vindt en dan een keuze maken.
Ik zou het ook best wel benauwd krijgen als iemand hierin zo dwingend is. Eén keer per week begrijp ik nog wel trouwens en zou 10 dagen ook lang vinden, maar jullie zijn pas net aan het daten als ik het zo begrijp? En je zou er juist in die fase naar uit moeten kijken om iemand te zien. Als je er nu al tegenop ziet zou ik afzeggen.
Weten jullie of Happn nog een ding is? Zitten daar veel mannen op? Ik ga de komende tijd naar wat festivals waar mijn type mannen komen en live aanspreken doe ik niet aan haha
@Fuji en @Rue ah ja bedoel meer in de verliefde al soort van relatie-fase. Ik heb eigenlijk nooit gedate-gedate, het was vaak direct âaanâ.
Jongons! Heb van de week mijn eerste Breeze-date gehad. Vond het hele concept echt chill! Wel hilarisch en ongemakkelijk - dat plekje is volgens mij de enige plek hier in de stad waar ze dit doen. Dus er zat al een jongen te wachten, ik meldde me bij de serveerster (dat âmoestâ volgens mij? in de app?) en toen zei ze ook echt âuh ja uhhh er is al iemand voor een breeze date is hij het niet toevallig??â maar het lijkt me dat zij de namen enzo bijhoudt om dit soort dingen te voorkomen lol. Dat gebeurde niet. Wij keken elkaar ook echt zo ongemakkelijk aan van âehhh⊠nee⊠toch?â hahahaha HEEL RAAR.
En daarna zat het hele terras ook vol met Breeze-dates (ok 5 stelletjes) ik vond het hilarisch. Het was een aardige jongen maar meer ook niet, maar ik heb al 5 jaar ofzo niet gedate dus uit ongemakkelijkheid zei ik ânou we zien elkaar nog wel een keer toch hihi??!?!â terwijl ik dat eigenlijk al meer als vriendschappelijk zag. Hij vroeg ook nauwelijks iets aan me, ik voelde me echt een Petri (IYKYK) en toen probeerde ik dat ook nog uit te leggen maar hij keek natuurlijk geen B&B Vol Liefde hahahaha.
Oftewel ik moet er nog ff inkomen Uiteindelijk via de app wel nummers uitgewisseld, ik appte gisteren nog of hij een tikkie wilde sturen (had ik ook nog gezegd tijdens de date, ja ik wil gewoon graag 50/50 doen hoor, helemaal als ik niet persé nog op een date wil, dan is het mooi opgelost
). Maar nog geen reactie. Dit vul ik nu ff in, maar ik denk dat hij op een reactie aan het broeden is dat hij eigenlijk niet op nog een date wil. Wat ik heel goed zou begrijpen en ook wel prima zou vinden, ik zei het meer uit beleefdheid haha. Maar ik wil wel graag meebetalen. Maar goed, de bal ligt nu bij hem
Ik heb de afgelopen twee jaar best wat dates gehad met verschillende jongens. Elke keer was het hem weer niet (hun kant/mijn kant/beide etc)
Heb zo best wat nummers enzo en merk eigenlijk dat ik het niet heel chill vind dat al die jongens maar mijn nummer hebben. Weet ook niet zo goed waarom. Dus wanneer gaf jij je nummer/wisselde je nummers uit?
- Voor het afspreken - De eerste dag(en) chatten
- Voor het afspreken - na al wat info te hebben uitgewisseld
- Voor het afspreken - echt direct ervoor, want handig met afspreken
- Na het afspreken - direct
- Na het afspreken - ff later
- Nooit
0 stemmers
Dat wisselt zo, soms na een paar minuten praten op de app en soms helemaal nooit
Herkenbaar hoor. Heb best veel ook geblokkeerd uiteindelijk, zowel op whatsapp als in telefoon (dat ze je niet meer kunnen bellen).
Is er een app die voor jullie het beste werkt momenteel? Ik struggle echt met al die apps, letterlijk niemand praat
Nee ik vind ze ook allemaal kut inderdaad. Tinder en Bumble praat niemand terug, Hinge en Happn heb ik nooit leuk gevonden en Breeze heb ik tot nu toe alleen maar matige ervaringen mee qua dates. Echt ruk allemaal.
Hier heb je niks aan, sorry haha. Maar ik moest ook even mân frustratie kwijt.
Feeld misschien?
Ik heb zowel Hinge als Feeld en vind beiden chill. Feeld wel overweldigend soms
Ja ik vond Feeld ook wel echt leuk toen ik nog casual aan het daten was, maar ik heb genoeg âlijntjesâ als ik zin heb zeg maar. En ik wil nu wel echt iets serieuzers en daar is Feeld niet echt de app voor denk ik helaas.
+1 voor feeld. Heb ik ook sinds een paar dagen en krijg veel meer matches
Ik heb voor het eerst dat een match zijn beschikbaarheid eerder heeft ingevuld dan ik op Breeze. Progressie hoor dit
Heb er opeens 2 via breeze.
En vanavond een van tinder. Al keer eerder mee afgesproken maar die denkt dat ik wel taxi kan spelen en hint heel erg op blijven slapen, onder excuus van alcohol. Weet niet of ik daar wel zin in heb.
Qua matches is Feeld wel goed ja maar ik ben er zo moe van dat iedereen daar na 3 zinnen over seks begint
Maar Feeld is toch voornamelijk gericht op seks en het âbuiten de gebaande paden gaanâ? Even tussen haakjes want experimenteren is heel normaal maar wat ik ervan begreep is het veel seks en soms een relatie met meerdere personen of open relatie enzo.
Edit: toen ik erop zat kwam ik ook mannen tegen die er niet snel over begonnen. Dus het kan wel haha maar denk dat met merendeel toch wel daarop gericht is en snel wil aftasten hoe of wat.
Ja tuurlijk, daarom zat ik er ook op, maar het hoeft er van mij niet meteen na 3 zinnen over te gaan
Dit zou voor mij echt wel een afknapper zijn. Komt onzelfstandig over. Een gast vroeg laatst na een date of ik mee wilde lopen âom de weg naar het station te vindenâ en dat vond ik al dom eigenlijk. (Misschien ga ik nooit iemand vinden.)