Datingapps

Ik zou zeggen kijk lekker op google maps

5 likes

Ja echt irritant en we konden daardoor ook niet tongen want dat ga ik niet doen op een druk station

3 likes

Laat m lekker een taxi bestellen

2 likes

@Evert ja voelt voor mij meteen dat je er zo mee opgescheept zit.
@Flamoes haha naar het station, gebruik idd maps of er staan ook overal ook bordjes.

Hij kwam uiteindelijk toch met de auto en heeft mij opgehaald en weggebracht. Date zelf was wel gezellig maar hij is mij te rustig ofzo.

1 breeze date heeft afgezegd en heb dus alleen zondag nog 1 breeze date. Ben heel benieuwd of dat wat is.

Die ene die te hard van stapel liep van de zomer en drama queen was, was wel echt goed in bed. Jammer dat die geen fwb wilt zijn en me overal verwijderd en volgens mij geblokt heeft.

3 likes

Stijn, 30 jaar, op zoek naar een serieuze relatie.

Bericht 1 van Stijn: Hee!
Bericht 2 van Stijn: Echt geil

Ik geef het maar weer op hoor, geen normale vrijgezelle mannen meer te vinden

11 likes

Misschien kan je in je bio zetten dat je niet gelijk over seks wilt praten? In andere woordkeuze natuurlijk. Maar dan weten je matches dat ook :slight_smile:

3 likes

Het zal me verassen als een man ook echt je bio leest

8 likes

Sowieso wil je liever geen man die aansturing nodig heeft om niet met dit soort opmerkingen te starten lijkt me :sweat_smile:
Iets heel anders maar het valt me ook op dat voluntoerism nog zo populair is? Ik kom dat nog regelmatig tegen op profielen

9 likes

echt een no go.

ik ga zo op mijn derde date en vind het best wel spannend om hem te zien, misschien wel een goed teken.

2 likes

Op Tinder en Bumble ben ik het met je eens. Feeld is vrij seks specifiek dus ik vind het niet gek dat het derde bericht seks-gerelateerd is. Daarom denk ik dat het in je bio van feeld zetten een goed idee is.

1 like

Ja ik weet niet, jĂșist omdat het zo obvious is dat Feeld daarvoor is hoeft het er voor mij niet meteen over te gaan. Ik heb hele leuke dates gehad via Feeld en dat waren allemaal mannen die niet over seks begonnen maar gewoon inhoudelijk iets te melden hadden.

Ik heb hetzelfde als jou hoor. Wil wel nog gewoon gezien worden als mens en niet als object. En de mannen die gelijk over seks beginnen zien me niet meer als een wandelende vagina.

4 likes

Ik zie heel vaak in bio’s staan dat mannen paddel spelen, maar ik was gisteren bij een paddel toernooi en ik denk dat ik van sport moet wisselen :ok_hand:

4 likes

Oke, mn andere breeze date is ook afgezegd.
Irritant maar komt ook wel beter uit.
Hij moest eerst prive dingen afhandelen.

@Sjern padel is volgens mij het nieuwe wielrennen en als iemand dat erin heeft staan swipe ik niet.
En heb instant dat liedje paddellen in mn hoofd als ik het lees.

Liever padel dan boulderen echt iedereen bouldert tegenwoordig en dan hebben ze van die foto’s dat ze aan zo’n rotsblok hangen aubbbb

16 likes

Haha ja zo’n foto ipv met een vis!

Ja doei meiden ik had dus niet geluisterd naar het advies om mijn 3e date met mijn eerste mannelijke contact ever te cancelen, omdat ik toch hoopte dat ik het ging voelen. Gesprekken gingen goed en ik voelde me comfortabel bij hem. Zitten echt wel op hetzelfde niveau qua meningen en hoe wij denken. Heb veel met hem gedeeld en hij met mij. En dat is super zeldzaam voor mij, om me zo open en comfortabel te voelen bij iemand. Dat was dus goed maar ik voelde echt niks romantisch en geen aantrekking, had vaker ‘ugh nee’

(Waarschuwing: ik klink in dit verhaal als een domme puber, zo is ook het niveau van mijn niet bestaande date ervaring als 25 jarige. Ondertussen voelt niets echt door mijn medicatie en mijn gevoelens zijn best vlak. Date is 30 jaar.)

Toch weer op 4e date gegaan

Toch weer naar 4e date gedaan, eigenlijk geen zin en zat mezelf al dieper en dieper in de problemen te graven. Hij zou voor me gaan koken bij hem thuis en daarna de stad laten zien. Begin was super leuk, we zaten bij hem op het balcon en ik dacht hey misschien gaan die gevoelens toch komen. Emotioneel gesprek, knuffelen wat. Dat voelde goed.

Hij neemt me mee naar binnen, naar de bank toe, hij vraagt of ik wil zoenen. We zoenen. Afschuwelijk, mijn eerste zoen. Ew ew ew. Mama help me haal me hier weg. Wat raar voelt dat zeg. Zegt hij “wow dat voelde
 geweldig” (tussen dat kleine moment stilte dacht ik AFSCHUWELIJK lmfao). Blijkt dit ook zijn eerste zoen te zijn en hij had daarmee gewacht op iemand waarbij het goed zal voelen. Had ik eigenlijk niet verwacht. Hij was erg blij, ik gevoelloos met een vlaagje van ‘help waar ben ik in beland’. Hij bleef er over hebben hoe goed en juist het voelt met mij. Hij was echt aan het stralen.

Hij pakt me hand en gaat naar zijn bed toe??? Okay whatever, is meer comfortabel met knuffelen. Wel een moment waar vragen over zijn ‘ware intenties’ in mijn hoofd beginnen te spoken. Ik vertrouw hem en weet dat hij niks ergs zou doen, hij vraagt steeds of ik het oke vind en of het met me gaat.

Hij wilt een massage geven, oke chill kan ik wel gebruiken. Uiteindelijk weer wat kusjes. Ik denk ugh. Hand gaat beetje onder mijn shirt, ik zeg nee. Hij praat veel, over hoe juis/vertrouwd het voelt voor hem en dat hij dat niet eerder had gevoeld bij iemand (hij is ook maagd). Vraagt over hoe ik over seks denk.

Ondertussen ben ik erg teleurgesteld met de gang van zaken, snap niet zo goed waarom hij zo snel van eerste kus naar meer zou kunnen gaan, want voor mij was dat echt nog zo ver van elkaar. Had ik ook gevraagd, maar hij leek dat niet te snappen. Kussen is een aanleiding tot seks zei hij. Ik vind het nog steeds heel raar. We hadden al best veel gesproken over dat we tijd nodig hebben voor zulke dingen. Maar hij was helemaal into it en in de mood. Misschien een omslag genaamd geilheid, denk ik.

Maar goed, had toen dus gezegd dat ik niks voor hem voelde. Ik heb best veel gejankt omdat ik wou dat ik wat voelde voor hem maar niet deed. Voel me oprecht schuldig tegenover hem. Hij leek echt verdrietig en kreeg ook tranen. Gozer zag me even als zijn toekomst al. Hij zei, misschien duw je me nu weg omdat je bang ben voor de intimiteit. Toen had ik gezegd dat ik het al eerder steeds niet voelde.

Daarna was hij nog steeds heel lief enzo maar nu is mijn brein wel even in de war.

4 likes

Oh wat klinkt dit lastig. Ik denk wel dat het goed is dat je naar je gevoel luistert. Als je ugh denkt bij iemand en niet neutraal-het komt misschien nog wel zegt dat al genoeg denk ik.

Ik vind het ook bijzonder dat hij er direct vanuit gaat dat kussen tot seks leidt, dat is natuurlijk helemaal niet zo.

2 likes

Ik vind dit echt een mega red flag. Helemaal nu hij haar “onbewust” schuldig laat voelen door bijna te gaan janken. Ik heb wel eens zo’n gozer gehad en toen later bleek hij alleen met mij om te gaan om ontmaagd te worden en stopte hij met daten omdat ik niet snel genoeg met hem in zee ging (ik was zelf ook nog maagd) dus kap er aub mee. Dit klinkt echt als een fast ticket to sex voor hem. @astridmagnussen Als het de juiste tijd is voel je het vanzelf aan! Destijds moest ik absoluut niet aan sex denken, maar toen ik 4 maanden later een ander leerde kennen was het na 2 weken al gebeurd en voelde ik me er heel goed bij. Als de persoon het niet is, niet doen.

13 likes

Ja dit + dat als jij hem afwijst hij gelijk zegt dat je bang bent voor intimiteit (en het dus aan jou ligt) vind ik echt rode vlaggen! Ik zou niet twijfelen hoor

8 likes