@ZusjevanJoost Ja heb toch wel geleerd om dat gevoel te vertrouwen. Ik hoopte dat het nog zou komen maar het was meer een nee ugh dan een neutraal gevoel.
Zijn redenering is ook echt bullshit en raar, kan gewoon niet geloven dat iemand dat denkt. Hij komt wel van een ander cultuur, uit india.
@Negativ dat is echt een klootzak, om dat je nog geen ervaring hebt ben/lijk je al extra kwetsbaar. En om daar dan misbruik van te maken… sneu.
@Pawsible aw ik herken het houten plank gevoel. Ik vond het niet ‘naar’ als in oh echt een slechte/traumatische ervaring, maar het is meer een wakeup call. Zeker met onze leeftijd denk ik, moet dit nou zo… Maar leeftijd zegt natuurlijk niks. Helaas vinden mannen het ook gewoon leuk als jij nog geen ervaring hebt en dat zij dan de eerste kunnen zijn…
Ik zie mezelf echt niet als naief en ben zelfs overvoorzichtig met mensen (en ja vooral mannen). Maar ik begin toch te denken dat het misschien allemaal een act was. Die omslag bij de 4e date, dat kan gewoon niet echt zijn. En ik maar al die tijd denken oh hij is zo ‘puur’ en echt, me schuldig voelen omdat ik niks voor hem voelde.
Echt wel fucked up als iemand zó kan liegen en doen alsof. Alsnog wil ik er niet 100% van uit gaan dat dit zijn bedoeling was, ik blijf hem als ‘onschuldig en echt’ zijn. Misschien was het de onervarenheid en was hij over-enthiousast. Maar hij gaf me wel eerder een klein beetje nice guy vibes.
Zal ook een grote teleurstelling voor me zijn dat ik na al die jaren iemand vind waar ik me oke bij voel en dat het dan misschien nep blijkt te zijn. En hoe de fuck kan hij denken dat proberen te neuken een goede move zou zijn, na alles wat ik (en hij) had gezegd. Dat was echt een switch die mijn brein niet kan begrijpen.
Potjandorie motherfucker. Uit de duiiizenden doe ik zo me best om 1 uit te filteren en alsnog gebeurd er dit.
Naar zijn huis om te koken (is zijn hobby), geloof ik ook niet meer. Op een gegeven moment had hij ook gezegd dat hij me mee naar huis nam om te kijken hoe dat ging,maar dat het zeker niet de bedoeling was om te gaan zoenen etc.