Datingapps

Jeetje wat een lul

1 like

Ja dit. Ik snap zijn teleurstelling, maar op het moment dat jij je gevoel aangeeft en iemands reactie daarop is om dat te bagatelliseren of jou te vertellen dat je eigenlijk iets anders voelt (bang voor intimiteit zoals in dit geval), vind ik dat een red flag. En die opmerking zoenen leidt tot seks, terwijl jij al aangeeft dat dat voor jou niet zo is (leid ik af uit je post), het veel te snel gaat voor jou, vind ik ook echt niet oke.

4 likes

Oef ik vind dit echt naar voor je en snap je gevoel compleet, lijkt me zo oncomfortabel! Ik heb ook nog nooit een relatie gehad en ben maagd (bijna 27) dus ben blij dat ik niet de enige hierin ben en ik zou me echt vreselijk voelen na zo’n date, gatsie.

Ik ben een keer op een date een beetje over mijn eigen grens gegaan toen ik bij een jongen was en hij vroeg of ik bij hem wilde liggen op de bank. Ik wilde dat eigenlijk niet en lag daar letterlijk als een houten plank, zo oncomfortabel voelde ik me. Daarna vroeg ie ook nog of ik wilde zoenen, toen heb ik nee gezegd en lag ik daar nog steeds heel awkward. We hadden ook echt totaal geen klik en ik vond hem niet aantrekkllijk op die manier, baal nog steeds hoe naĂŻef ik toen was en niet gewoon eerder nee zei en weg ben gegaan

4 likes

@ZusjevanJoost Ja heb toch wel geleerd om dat gevoel te vertrouwen. Ik hoopte dat het nog zou komen maar het was meer een nee ugh dan een neutraal gevoel.

Zijn redenering is ook echt bullshit en raar, kan gewoon niet geloven dat iemand dat denkt. Hij komt wel van een ander cultuur, uit india.

@Negativ dat is echt een klootzak, om dat je nog geen ervaring hebt ben/lijk je al extra kwetsbaar. En om daar dan misbruik van te maken
 sneu.

@Pawsible aw ik herken het houten plank gevoel. Ik vond het niet ‘naar’ als in oh echt een slechte/traumatische ervaring, maar het is meer een wakeup call. Zeker met onze leeftijd denk ik, moet dit nou zo
 Maar leeftijd zegt natuurlijk niks. Helaas vinden mannen het ook gewoon leuk als jij nog geen ervaring hebt en dat zij dan de eerste kunnen zijn

Ik zie mezelf echt niet als naief en ben zelfs overvoorzichtig met mensen (en ja vooral mannen). Maar ik begin toch te denken dat het misschien allemaal een act was. Die omslag bij de 4e date, dat kan gewoon niet echt zijn. En ik maar al die tijd denken oh hij is zo ‘puur’ en echt, me schuldig voelen omdat ik niks voor hem voelde.

Echt wel fucked up als iemand zó kan liegen en doen alsof. Alsnog wil ik er niet 100% van uit gaan dat dit zijn bedoeling was, ik blijf hem als ‘onschuldig en echt’ zijn. Misschien was het de onervarenheid en was hij over-enthiousast. Maar hij gaf me wel eerder een klein beetje nice guy vibes.

Zal ook een grote teleurstelling voor me zijn dat ik na al die jaren iemand vind waar ik me oke bij voel en dat het dan misschien nep blijkt te zijn. En hoe de fuck kan hij denken dat proberen te neuken een goede move zou zijn, na alles wat ik (en hij) had gezegd. Dat was echt een switch die mijn brein niet kan begrijpen.

Potjandorie motherfucker. Uit de duiiizenden doe ik zo me best om 1 uit te filteren en alsnog gebeurd er dit.

Naar zijn huis om te koken (is zijn hobby), geloof ik ook niet meer. Op een gegeven moment had hij ook gezegd dat hij me mee naar huis nam om te kijken hoe dat ging,maar dat het zeker niet de bedoeling was om te gaan zoenen etc.

3 likes

Haha ik zie een profiel voorbijkomen waar iemand een vader is van een kind van drie. Vervolgens lees ik “If you can’t handle it, move aside and let a real woman step up”. Uhhh, misschien hebben de mensen die je skippen gewoon geen zin om stiefmoeke te worden? Dus iedereen die niet met jouw kind wil dealen is gelijk geen rEaL WoMaN. Fijn dat het vuil zichzelf in deze heeft opgeruimd.

23 likes

Dat laat voor mij al blijken dat hij naar iemand zoekt bij wie hij zijn kind en verantwoordelijkheden kan dumpen ipv een gelijkwaardige partner

9 likes

En dan waarschijnlijk boos worden als je weigert om verantwoordelijkheid te nemen. Hij had overigens ook in zijn profiel staan dat hij het type man is dat de deur voor je openhoudt en je op je kont slaat in het openbaar. Thanks but no thanks.

4 likes

Ik zag net mijn halfbroer voorbij komen (geen contact mee) en toen zag ik “match gemist” :sob: dit is echt al de tweede keer. En ookal weet ik dat mannen bijna altijd iedereen swipen en dat dit per ongeluk is, vind ik het toch disturbing :joy:

Misschien is het zijn manier om even hoi te zeggen als je liked. Ik like ook vaak vrienden en dan is het ff hi ha ho en weer door.

11 likes

Nja we hebben nooit contact en toen we elkaar op facebook hadden ook niet, dus het lijkt me niet haha. Weet echt zeker dat het een foutje is, maar toch is het gek om te zien

Zat de vorige keer ook al te denken “volgende keer stuur ik een gifje met we are family” maar :joy:

3 likes

Aah we hebben er weer een, een huurweigeraar. Goed voor de date bingokaart.

Ohh wat een afknapper, hij vertelt tijdens de 1e 5 zinnen op whatsapp dat hij genoeg eigen geld heeft en een primaaa hypotheek kan krijgen. Zo niet nodig

6 likes

Omgggggg echt weinig waar ik meer van opdroog dan dit

Of nee echt veel dingen waar mannen trots op zijn droog ik van op maar dit staat daar ZEKER tussen

8 likes

Kan krijgen, maar hij heeft hem niet? :smiling_face_with_tear:

7 likes

Woont vast nog bij papa en mama, lekker makkelijk. En is nu op zoek naar een ‘vrouwtje’ dat de zorg van moeders over wil nemen zodra hij dat koophuis met die hypotheek heeft, want hij heeft genoeg geld maar geen idee hoe de wereld verder werkt en hoe je voor jezelf moet zorgen

17 likes

Bumble match

Ik: Hoi, leuke match!
Hij: Hey
Ik: Leuk weekend gehad?
Hij: Ja was een goed weekend

Toen dacht ik al: ok als je niet eens de vraag terug stelt, laat maar.

Zegt hij nu (een week later): Dit is een beetje een dood gesprek he.

Ik heb geantwoord dat je met twee bent om een gesprek aan de gang te houden en dat ik in mijn profiel heb staan niet echt een chatter te zijn.
Antwoordt hij: ah ok.

:roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

7 likes

Ik heb zoiets gehad op insta, hij had corona dus ik vroeg “leef je nog na corona?” en echt een maand later zegt ie “ja ik leef nog, sorry late reactie”

Alsof ik nog op hem aan het wachten ben na een maand :skull:

6 likes

Ja! Hij heeft ook geen recht op sociale huur en vind het in de vrije sector niet waard, je krijg er namelijk niks voor terug. Uhh what about een dak boven je hoofd en zelfstandigheid.

@Smintje De zoektocht is erg lastig :roll_eyes:

5 likes

Omg dit doet me denken aan een dude die me vraag naar vraag stelde en niet anwoorde op mijn vragen.

Zo van :

Werk je of studeer je ?

Ik : Ik werk daar en daar ik zie dat jij dit en dat doet. Doe je dan ook bepaalde onderzoeken enzo blabla?

Hij :

Nee . Wat zijn je hobbys.

En ik steeds uitgebreide antwoorden met een vraag terug geven. En toen zei hij ineens ja dit word niks want het is het een intervieuw en jij vraagr niks terug dus jij hebt geen interesse.

Queee

4 likes

Dat weet ik :sweat_smile: Ik bevind mij in dezelfde jungle, maar deze mannen ben ik gelukkig nog niet tegengekomen.

2 likes

Ik snap dat je baalt, maar dat is echt niet nodig! Al deze eerste stappen op gebied van daten/seks zijn aftasten waar je grens ligt en er soms per ongeluk overheen gaan. Dat weet ik ook nog echt goed van toen ik ermee begon. Alleen maar goed dat je nu voelde dat het een grens was, en dan kun je dat de volgende keer beter aanvoelen!

3 likes