Datingapps

Bumble match

Ik: Hoi, leuke match!
Hij: Hey
Ik: Leuk weekend gehad?
Hij: Ja was een goed weekend

Toen dacht ik al: ok als je niet eens de vraag terug stelt, laat maar.

Zegt hij nu (een week later): Dit is een beetje een dood gesprek he.

Ik heb geantwoord dat je met twee bent om een gesprek aan de gang te houden en dat ik in mijn profiel heb staan niet echt een chatter te zijn.
Antwoordt hij: ah ok.

:roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

7 likes

Ik heb zoiets gehad op insta, hij had corona dus ik vroeg “leef je nog na corona?” en echt een maand later zegt ie “ja ik leef nog, sorry late reactie”

Alsof ik nog op hem aan het wachten ben na een maand :skull:

6 likes

Ja! Hij heeft ook geen recht op sociale huur en vind het in de vrije sector niet waard, je krijg er namelijk niks voor terug. Uhh what about een dak boven je hoofd en zelfstandigheid.

@Smintje De zoektocht is erg lastig :roll_eyes:

5 likes

Omg dit doet me denken aan een dude die me vraag naar vraag stelde en niet anwoorde op mijn vragen.

Zo van :

Werk je of studeer je ?

Ik : Ik werk daar en daar ik zie dat jij dit en dat doet. Doe je dan ook bepaalde onderzoeken enzo blabla?

Hij :

Nee . Wat zijn je hobbys.

En ik steeds uitgebreide antwoorden met een vraag terug geven. En toen zei hij ineens ja dit word niks want het is het een intervieuw en jij vraagr niks terug dus jij hebt geen interesse.

Queee

4 likes

Dat weet ik :sweat_smile: Ik bevind mij in dezelfde jungle, maar deze mannen ben ik gelukkig nog niet tegengekomen.

2 likes

Ik snap dat je baalt, maar dat is echt niet nodig! Al deze eerste stappen op gebied van daten/seks zijn aftasten waar je grens ligt en er soms per ongeluk overheen gaan. Dat weet ik ook nog echt goed van toen ik ermee begon. Alleen maar goed dat je nu voelde dat het een grens was, en dan kun je dat de volgende keer beter aanvoelen!

3 likes

Hinge is zo slecht voor mijn zelfvertrouwen haha

1 like

Ah, waarom?

niemand die ik like liked mij terug en ik word alleen geliked door types waarvan ik denk nou nee haha

2 likes

Ik zie nu voor me hoe hij in één soepele beweging de deur voor je openhoudt en je op je kont slaat :roflmao:

5 likes

Een guy op tinder :

“Hee, heb je wel eens een ballon opgeblazen tot hij knapt? Of sta je daar voor open om zoiets te doen?”

Dus ik aangeven van niet, vroeg ook waarom. Kreeg ik iets als “ik doe mee aan een kunstproject waarin ik mensen vraag dat te willen doen voor een video”

Hahaha dit is sws een verkapte fetish vraag denk ik. Niks mis mee, maar niet mijn ding. Maar vraag het dan op de man af of iemand daar voor open staat joh.

6 likes

Hahahahahahah :joy: het is echt een jungle out there :joy:

10 likes

Ah dat is jammer ja. Stomme apps ook.

1 like

Ooooh ja precies deze vraag en antwoord heb ik jaren geleden eens gehad

2 likes

Echt hoor!

Ik heb netjes nee geantwoord en daarop vroeg hij of ik het kunstproject wel wil zien als het af is…

2 likes

:slightly_smiling_face:

5 likes

Ja hoor hij heeft me geappt en wilt me spreken over hoe en wat er gebeurd is en wil mijn perspectief horen. Eigenlijk heb ik geen zin in om een 30 jarige kerel nog moeten uitleggen waarom wat hij deed geen goede move was. En heb ook geen zin om aan te horen dat hij zo opgewonden was en daarom de zelfbeheersing verloor. Denk namelijk dat dat het geval was maar ew vind dat echt cringe en niet kunnen.

Eerst wou ik zelf graag duidelijkheid en wou ik weten of hij met voorbedachte rade het zo gepland had bij hem thuis. Lijkt dat nu pas het lampje bij hem gaat branden dat het misschien toch niet zo’n goede move was.

Ik weet dat ik me erg fel ga afbijten en zelfs gemeen zal worden, daar schaam ik me dan voor maar kom op man.

Bedoelt hij dat hij je in het echt wil zien om het erover te hebben? Of gewoon telefonisch of via app?

Want dat eerste zou ik echt niet doen.

2 likes

Ik weet niet maar ik heb het idee dat hij je gaat gaslighten en het weer een kans wilt geven. En dan na een paar weken weer hetzelfde doet.

5 likes

Ik voorzie echt alleen maar problemen. Je bent hem ook niets verschuldigd he, hij is over jouw grenzen gegaan. Lekker blokkeren die gast

15 likes