Datingapps

Ja hoor hij heeft me geappt en wilt me spreken over hoe en wat er gebeurd is en wil mijn perspectief horen. Eigenlijk heb ik geen zin in om een 30 jarige kerel nog moeten uitleggen waarom wat hij deed geen goede move was. En heb ook geen zin om aan te horen dat hij zo opgewonden was en daarom de zelfbeheersing verloor. Denk namelijk dat dat het geval was maar ew vind dat echt cringe en niet kunnen.

Eerst wou ik zelf graag duidelijkheid en wou ik weten of hij met voorbedachte rade het zo gepland had bij hem thuis. Lijkt dat nu pas het lampje bij hem gaat branden dat het misschien toch niet zo’n goede move was.

Ik weet dat ik me erg fel ga afbijten en zelfs gemeen zal worden, daar schaam ik me dan voor maar kom op man.

Bedoelt hij dat hij je in het echt wil zien om het erover te hebben? Of gewoon telefonisch of via app?

Want dat eerste zou ik echt niet doen.

2 likes

Ik weet niet maar ik heb het idee dat hij je gaat gaslighten en het weer een kans wilt geven. En dan na een paar weken weer hetzelfde doet.

5 likes

Ik voorzie echt alleen maar problemen. Je bent hem ook niets verschuldigd he, hij is over jouw grenzen gegaan. Lekker blokkeren die gast

15 likes

Lekker laten gaan! Ik sluit me volledig aan bij de anderen. Sommige mannen willen het gewoon niet leren of accepteren. Opbokken

4 likes

Ik heb ook echt enorm gecringed om zijn gedrag in jouw verhaal. Je bent hem niks verschuldigd en dat is al 3 keer gezegd maar ik wil het nog wel 100 keer herhalen voor alle andere datende personen ook. Als hij nu al over je grenzen is gegaan dan hoeft hij niet nog een kans te krijgen.

2 likes

@astridmagnussen ik zou die kerel gewoon lekker gaan negeren of zelfs blokkeren, wat een malloot…

Ik was vergeten hoe kut datingapps ook alweer zijn. Ben ook al een collega tegengekomen, en een ex-scharrel van jaaaaaren terug :expressionless: En blijkbaar was Basti in Duitsland de meest populaire jongensnaam in mijn leeftijdscategorie, elke tweede kerel heet zo, en ze zien er ook allemaal hetzelfde uit (zeg maar de Duitse Jeroen) :cry:

6 likes

Echt niet doen hoor! Het gevoel wat je nu hebt zegt eigenlijk al genieg. Ik zou een afsluitend berichtje sturen en hem daarna verwijderen. Genoeg leuke mannen die wel geduld en begrip hebben.

1 like

Wat de rest ook zegt: je bent hem niets verschuldigd en ik zou eigenlijk gewoon helemaal niet meer reageren als ik jou was. Je bent duidelijk geweest dus dikke doei. Hij bekijkt het maar.

Ik ben inmiddels zo gewend aan naar rechts swipen dat ik soms ook knappe mannen per ongeluk naar rechts swipe :joy: Oeps

5 likes

Heel vervelend, vooral omdat naar rechts liken is :disguised_face:

6 likes

Hahhaa oeps, bedoelde natuurlijk de andere kant op :joy: Zoveel mannen like ik helaas niet

2 likes

Ik ben weer even klaar met daten. Had twee dates met iemand en na de eerste date was hij al helemaal gehecht aan mij naar eigen zeggen. Ik voelde me er niet helemaal goed bij maar ik dacht ā€œik geef hem nog een kans.ā€ Eenmaal tijdens die date ben ik weggegaan omdat het gevoel niet goed was. Nu heb ik hem afgewezen en daar reageerde hij raar op. Dus ik hem geblokkeerd. Stuurt hij ineens met een ander nummer een epistel waar Tolkien jaloers op zou zijn geweest over hoe een grote narcist ik ben en dat hij te slim is voor mij en ik hem niet bij kon houden. Ja, doei.

16 likes

Hoe snappen mannen niet dat dit echt super eng is en ook mega ongepast? :sob: Goed dat je je gevoel gevolgd hebt!

5 likes

Blijkbaar niet want hij stuurde me gisteravond een app met nog een ander nummer. Daar stond mijn adres in (die ik nooit heb gegeven en niet te googlen is. Maar goed, hij is weer heel goed met computers) en de dreiging dat ik daar moest blijven en nooit meer bij hem of zijn zoon in de buurt moest komen. Besef dat ik heb deze man 4 uur heb gezien. Zijn kind nog nooit. Ik wil niet eens meer aan hem hoeven denken, laat staan dat ik ooit nog in de buurt van zijn huis zou komen.

7 likes

Ew, heel eng! Hij is degene die contact zoekt?
Zou je hiermee niet naar de politie kunnen gaan?

2 likes

Wauw dat is echt heftig! Wie heeft zelfs zoveel telefoonnummers? Weet niet of je hiermee al naar de politie kan, maar zou wel het berichtje bijhouden voor de zekerheid…

4 likes

Ik denk dat de politie er niets mee doet maar ik zou een melding kunnen maken.

Hij is zelf degene die contact zoekt en ik blijf hem blokkeren. Ik heb een mapje gemaakt met alle screenshots, want dat bericht van mijn adres heeft hij snel verwijderd. Gelukkig was ik nog op tijd om die te screenshotten.

9 likes

Het feit dat hij dat bericht heeft verwijderd bewijst al dat hij zelf heel goed weet hoe grensoverschrijdend hij bezig is. Goed dat je bewijs bewaart! Al hoop ik dat je het niet nodig gaat hebben en deze creep je nu met rust laat.

1 like

Ik twijfel of ik zelf nog een duidelijk bericht moet sturen dat hij geen contact meer met me op moet nemen maar wil hem ook geen aandacht meer gunnen.

3 likes

Ik vind dit best iets voor de politie hoor! Ze zullen er nog niks mee doen, maar als dit weer eens gebeurt, of hij staat straks voor je deur… kun je maar beter een dossier hebben opgebouwd. Maar misschien ga ik dan meteen van het ergste uit :sweat_smile:

22 likes