Datingapps

Het zou alleen kunnen dat hij mijn telefoon heeft gepakt toen ik naar de wc ging maar weet niet of dat genoeg tijd is geweest om er mogelijk iets op te zetten?

1 like

Die uuuuberspontane uitingen… ik lees ā€˜vandaag naar Parijs?’ en ik hoor mezelf nurks zeggen ā€˜neeeeheeeeee’

11 likes

Update: Ik heb een melding gemaakt bij de politie. Mijn collega kwam zei: ā€œDadelijk is het een soort YOU situatie en komt hij ineens van achteren met een mes.ā€

Dus nu ben ik weer heel erg gerustgesteld :sweat_smile:. Ik wacht nog op reactie van het bedrijf in ieder geval.

14 likes

Wat een lompe reactie van je collega, jezus. Goed dat je meldingen hebt gedaan en hopelijkt blijft het rustig vanaf nu!

12 likes

Ik vind dat je dit echt goed hebt opgepakt!

3 likes

Ik kreeg net het bericht dat het dossier is doorgestuurd naar het management🄳.

Risico is dat hij wel boos gaat worden en hij weet waar ik woon. Maar niets doen was geen optie want anders dan flikt hij het weer bij een ander die er misschien wel in trapt en daar een trauma door op loopt.

24 likes

Ik denk dat het wel losloopt en anders snijd hij zichzelf echt gigantisch in de vingers door nog meer domme acties uit te halen. Daarbij was politie ook al op de hoogte gebracht toch?

1 like

Yep, ik ga er dus ook niet vanuit dat hij nog iets durft te doen maar hopelijk leert hij ervan.

1 like

De saga continues toch! Zojuist werd er ineens aangebeld en stonden er twee mannen van een rioolbedrijf. Ze zeiden dat ik had gebeld maar dat was niet zo. Ze checkte het adres en dat klopte wel. Toen zei er eentje: ā€œSpreekt uw man toevallig Engels?ā€ En toen begon er een lichtje te branden. Ze konden mij zijn naam niet vertellen en het telefoonnummer was anders dan die ik al had, maar ik schat de kans zeer groot in dat hij het is geweest, want niemand hier belt een loodgieter die niet via de woningcoƶperatie geregeld wordt. Maar ik moest vandaag ook meer informatie naar zijn bedrijf sturen dus ik gok dat hij op het matje moest komen.

Het is natuurlijk helemaal van de zotte dat hij dit soort dingen flikt, maar ik moet hem wel punten voor creativiteit toe kennen.

In ieder geval heeft het bedrijf laten weten dat ze op zeer korte termijn met hem in gesprek gaan omdat ze dit uiterst serieus nemen. En dit allemaal na slechts 2 dates. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als ik het niet had verbroken.

15 likes

Jeetje wat heftig zeg! Wat een gek

Jemig wat heftig. Hopelijk stopt het hierbij.

1 like

Huh maar die date heeft dus de loodgieters gebeld? Wat voor nut heeft het ook?

Hopelijk stopt het snel! Gaat zijn werk je nog wel een terugkoppeling geven?

2 likes

Nope, hij heeft nu een insta aangemaakt die ik snel heb geblokkeerd en hij stuurde een smsje dat hij nu met dezelfde sport is begonnen als ik en of ik aanraders had voor een goede school. Ik negeer en blokkeer.

1 like

Ja hij deed zich voor als mijn man. Misschien ws het een metafoor ofzo?

Ja ze houden mij tot nu toe goed op de hoogte.

1 like

Echt bizar :fearful: Wel heel fijn dat zijn werk het zo goed oppakt! Ook zeker van dit allemaal een documentatie maken. Hopelijk stopt het snel want dit is echt niet ok.

Had je ook melding bij de politie gedaan?

Yep. Politie heeft me gebeld en de melding in het systeem gezet en ik kon bellen als hij me lastig bleef vallen dus ik ga dit allemaal meenemen.

12 likes

Wat naar dat je dit moet meemaken! Goed sta je alles bij de politie meld en hopelijk stopt het snel!

3 likes

@Valkyrie Wow wat heftig, goed dat je het gemeld hebt bij de politie en zijn werk en dat ze het serieus nemen. Ik weet niet of ik het zelf zou durven. Hopelijk laat hij je nu verder met rust.

1 like

Jemig wat heftig. Blijft maar doorgaan.

Ik zag op happn en man voorbij komen waarvan ik kon zweren dat het een jeugdvriend was van mijn neef vroeger, alleen had hij een andere naam en zijn leeftijd was anders. En ik weet wel waarom, want hij heeft gewoon een superleuke vriendin :sob: Had nog even op fb gekeken maar ja hoor, het is nog dik aan. Zo zielig :sob:

1 like