De saga continues toch! Zojuist werd er ineens aangebeld en stonden er twee mannen van een rioolbedrijf. Ze zeiden dat ik had gebeld maar dat was niet zo. Ze checkte het adres en dat klopte wel. Toen zei er eentje: “Spreekt uw man toevallig Engels?” En toen begon er een lichtje te branden. Ze konden mij zijn naam niet vertellen en het telefoonnummer was anders dan die ik al had, maar ik schat de kans zeer groot in dat hij het is geweest, want niemand hier belt een loodgieter die niet via de woningcoöperatie geregeld wordt. Maar ik moest vandaag ook meer informatie naar zijn bedrijf sturen dus ik gok dat hij op het matje moest komen.
Het is natuurlijk helemaal van de zotte dat hij dit soort dingen flikt, maar ik moet hem wel punten voor creativiteit toe kennen.
In ieder geval heeft het bedrijf laten weten dat ze op zeer korte termijn met hem in gesprek gaan omdat ze dit uiterst serieus nemen. En dit allemaal na slechts 2 dates. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als ik het niet had verbroken.