Datingapps

Ik zit al jaren niet meer op datingapps maar Kenan kan ik me ook nog herinneren :joy:
Die kwam dagelijks echt minstens vijf keer voorbij.

4 likes

Haha dit heb ik met een of andere Michael op bumble die zowaar laatste tijd variatie in foto’s heeft, maar hiervoor altijd maar 1 foto had met een gele trui of jas ofzo en dan diezelfde foto in zwart wit. Dat ik me echt afvroeg of het wel een bestaand persoon was… meerdere keren al gerapporteerd maar ik zie m echt nog dagelijks voorbij komen ook.

2 likes

Mijn hoofd maakt hier automatisch Michael Bumblé van :smiling_face_with_tear:

7 likes

Haha ja die ken ik ook, maar als ie niet bestaat zouden ze toch wel een leukere man uitgekozen hebben voor een nep profiel zou je zeggen

Haha jaaa geen idee maar vond t vooral ook zo vaag dat zn insta ook alleen diezelfde foto had 2x en blijkbaar heeft ie wel 2 miljoen volgers :thinking: al zien die er gekocht uit, haha

3 likes

Hm zo ver heb ik nooit gekeken naar deze man, wel vreemd ja

1 like

Ik wil in het dateleed-topic posten, maar kan het niet vinden. Ziet iemand het wel?

1 like

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-daten-heet-8/36665/43

1 like

Bijna al het daten is tegenwoordig leed :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik ken niet eens een date vinden

13 likes

Procesoperator is ook wel een interessante manier om te vertellen dat je in een fabriek werkt.

3 likes

Ik heb dat met de naam interieurverzorger, is toch gewoon een ander woord voor schoonmaker?

1 like

Ja tegenwoordig worden er mooie titels voor alles verzonnen, retail expert is ook gewoon iemand die achter de kassa van de drogist staat

4 likes

Wat neerbuigend dit

42 likes

Zo is het (voor mij in ieder geval) niet bedoeld maar vind het wel stom dat overal namen voor bedacht moeten worden. Ik snap dat niet zo goed, waarom kunnen we het niet gewoon schoonmaker noemen in plaats van er een ‘hippe’ naam voor te verzinnen.

Precies en procesoperator is gewoon een functie in een fabriek? Vind ik anders dan interieurverzorgster voor schoonmaker. Niet elke functie is hetzelfde in een fabriek.

18 likes

Sorry maar ik vind dit echt 100 keer duidelijker en logischer dan de goedverdienende project managers enz (lol kan nergens op komen maar je snapt wat ik bedoel) in de meeste bedrijven. Hoe hoger de functie, des te vager de titel. 🫨

6 likes

Omdat aan de originele naam een negatieve connotatie is gaan kleven. Zo ook secretaresse vs management ondersteuner. Zo’n nieuwe benaming lost niets op, als mensen geen respect voor een beroep hebben.

3 likes

Dit is echt een doodnormale benaming voor een functie binnen een fabriek?

4 likes

Ja en als operator ben je vaak ook verantwoordelijk voor (een deel van) de productielijn en heb je een extra cursus moeten doen. Je staat daarom ook boven de andere medewerkers aan de lijn en bij ons draag je dan een ander haarnetje. Het is niet gewoon een fancy titel :stuck_out_tongue: