Datingapps

Ik heb het ook gedaan hoor maar ik zei gewoon ik werk in de productie. Vind zon engelse ingewikkelde naam zon interressant doenerij. Wat is er mis met leidinggevende ofzo.

1 like

Happn heeft wel een beetje de creepfactor zeg. Dan spreek je iemand die volgens de app kennelijk dichtbij is en dat ze dan gelijk gaan zitten vissen waar je woont. En waar ik mijn hond uitlaat. En dan lacherig zitten doen als ik dat niet wil zeggen. Haha denk je nou echt, haha. Het is toch veel te slecht weer om je op te wachten. En grapjes maken over ja ik kom met mijn bivakmuts, haha. 0 besef van zijn mannelijke privileges :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

4 likes

echt elk gesprek wat een beetje leuk is reageert diegene niet meer en alle andere gesprekken zijn zo saai

1 like

Ik vind bumble speeddate best leuk. Maar sommige jongens gaat dan alle vragen stellen die ze letterlijk na 3 min weten. Zoals hoe heet je hoe oud ben je en waar kom je vandaan. Vinf ik zo saai vind gwn 3 min beetje ouwehoeren en daarna kijken of het verder wat is veel leuker

2 likes

Kom net mijn kickboksinstructeur van vandaag tegen op tinder. Exact nadat hij mij met mijn nauwelijks bestaande motoriek met een tomatenhoofd en ontploft haar op die zak heeft zien maaien. Moest ook een of andere mexicaanse trap doen waar ik niks van bakte :joy: Echt hallo tinder, had die man een dag eerder laten zien, dan had hij me misschien nog een like gegeven :smiling_face_with_tear:

Edit: OMG HALLO kom er nu gewoon achter dat ik op happn allaaaang een match met hem ben. Natuurlijk ben ik nu te schijt om iets te zeggen

5 likes

Kun je op Breeze filteren op lengte?

Je kunt in je zoekprofiel wel minimale afmetingen vragen

1 like

Thanks! Ga ik die app eens proberen - ondanks de verhalen van teleurstelling hier :sweat_smile:

1 like

Ik vind Breeze heel leuk en heb er echt goede ervaringen mee maar mijn eerste breezedate loog over zijn lengte en was daarmee kleiner dan ik ben

3 likes

Oh no! Maar leuk dat je goede ervaringen hebt! Inmiddels denk ik wel dat tot een bepaalde lengte, ik in gedachten al 5 cm van de beweerde lengte af moet halen :laughing:

3 likes

Wat zijn die bumble speeddate gesprekken saaaai

2 likes

Aapjes zijn de nieuwe vissen :cry:

1 like

Wat voor soort foto’s hebben jullie op je profiel en wat voor tekst ?

Ik ben echt inspiratieloos

Ik heb nu twee selfie’s en een spiegelfoto voor een totaalplaatje.

Ik vind het altijd leuk als mensen ook foto’s hebben waarop ze iets aan het doen zijn! Dan krijg ik vaak een veel beter idee van wat voor persoon iemand is. Ik heb zelf ook een paar selfies en een spiegelfoto, en een foto in het bos, hoepelend op een festival, in het park met vrienden en eentje terwijl ik een kat aan het aaien ben op straat. Zijn allemaal geen hele spannende activiteiten ofzo maar denk toch dat je er net iets meer aan af kan lezen dan alleen selfies.

6 likes

Ik had “chunky but funky” en ik had ook wel benoemd dat ik gek ben van katten want ik kan niet met kattenhaters

2 likes

Kinda fit kinda fat. En dan een klein lijstje met hobbys en shit. En ja gwn random fotos die ook om mn insta staan.

6 likes

Bedankt!

@Dazed dat is wel een goeie. Volgende keer maar foto’s maken als ik wat aan het doen ben (anders dan werken).

@Westwood 1 selfie is met mn hond, kan idd niet met dieren haters

@Soy.peor lijstje is inderdaad wel een goeie. Hoef je ook geen verhaaltje te maken.

De rijmpjes zijn leuk, wil ook zoiets.

3 likes

Ik knap altijd zwaar af op superlikes. Misschien meer omdat dat altijd types zijn waarvan ik denk aaaaabsoluut niet, ipv dat het de superlike zelf is. Maar nu heb ik vandaag ineens een buur gespot, denk dat hij nieuw is. Uiteraard heb ik hem al gevonden op happn, maar je moet daar best wel actief een gebied aanklikken en gaan scrollen enzo. Dus nu wil ik hem superliken zodat hij me sowieso ziet, maar ben bang dat hij dan denkt iel superlike dus doei

Andere kant, niks te verliezen en meeste buren kom ik toch maar 1x in de 100 jaar tegen

1 like

Waarom wil je hem superliken dan?

1 like

Omdat hij me dan sowieso voorbij ziet komen (en hopelijk een like teruggeeft)

1 like