Wat zijn die bumble speeddate gesprekken saaaai
Aapjes zijn de nieuwe vissen
Wat voor soort foto’s hebben jullie op je profiel en wat voor tekst ?
Ik ben echt inspiratieloos
Ik heb nu twee selfie’s en een spiegelfoto voor een totaalplaatje.
Ik vind het altijd leuk als mensen ook foto’s hebben waarop ze iets aan het doen zijn! Dan krijg ik vaak een veel beter idee van wat voor persoon iemand is. Ik heb zelf ook een paar selfies en een spiegelfoto, en een foto in het bos, hoepelend op een festival, in het park met vrienden en eentje terwijl ik een kat aan het aaien ben op straat. Zijn allemaal geen hele spannende activiteiten ofzo maar denk toch dat je er net iets meer aan af kan lezen dan alleen selfies.
Ik had “chunky but funky” en ik had ook wel benoemd dat ik gek ben van katten want ik kan niet met kattenhaters
Kinda fit kinda fat. En dan een klein lijstje met hobbys en shit. En ja gwn random fotos die ook om mn insta staan.
Bedankt!
@Dazed dat is wel een goeie. Volgende keer maar foto’s maken als ik wat aan het doen ben (anders dan werken).
@Westwood 1 selfie is met mn hond, kan idd niet met dieren haters
@Soy.peor lijstje is inderdaad wel een goeie. Hoef je ook geen verhaaltje te maken.
De rijmpjes zijn leuk, wil ook zoiets.
Ik knap altijd zwaar af op superlikes. Misschien meer omdat dat altijd types zijn waarvan ik denk aaaaabsoluut niet, ipv dat het de superlike zelf is. Maar nu heb ik vandaag ineens een buur gespot, denk dat hij nieuw is. Uiteraard heb ik hem al gevonden op happn, maar je moet daar best wel actief een gebied aanklikken en gaan scrollen enzo. Dus nu wil ik hem superliken zodat hij me sowieso ziet, maar ben bang dat hij dan denkt iel superlike dus doei
Andere kant, niks te verliezen en meeste buren kom ik toch maar 1x in de 100 jaar tegen
Waarom wil je hem superliken dan?
Omdat hij me dan sowieso voorbij ziet komen (en hopelijk een like teruggeeft)
Hij ziet je vast wel voorbij komen! Ik knap eigenlijk ook sowieso af op superlikes tbh
Als het iemand is die je wel leuk vindt dan knap je daar toch niet op af? Ik weet ook niet hoevaak mannen een superlike krijgen, weet niet waar ik het op baseer, maar denk dat het dan wel iets specialer is als een vrouw het doet.
Overigens mijn eerder besproken superlike van een oud-klasgenoot van de middelbare school gaat na een maand nog steeds steady hoor. Dat was dag één op happn en daarna nooit meer iemand gezien of gesproken die mij een beetje kan bekoren
Ik hoopte heel erg op een match met een oud, waaay back, klasgenootje. Maar helaas, hij zou me wel op tinder hebben moeten gezien. Of moet ik hem dan een superlike geven.
Ik heb hem wel op LinkedIn toegevoegd en dat deed die meteen.
Heb t gedaan en we waren een match en die heeft hij meteen opgeheven zonder iets te zeggen
Ohnooh zo bruut. Nou dan weet je iig waar je staat en dat het een hork is.
Als iemand alleen maar what’s up zegt heb ik gewoon al geen zin meer om te reageren
Ik weet uberhaupt nooit zo goed wat er dan precies wordt gevraagd eigenlijk
Ik word ook moe van al die mannen die bij zo’n prompt “de perfecte tweede date…” invullen: “sowieso iets actiefs doen!”
Ja boulderen zeker, no thank you
Hahaa ik had een maand geleden een leuk gesprek met iemand. Vervolgens hoor je natuurlijk niks meer. Want hij heeft het zooo druk.
Komt hij vandaag ineens met " Pick a weekend after 12 december"
Heb 23 maart gekozen.
Hahahaha zoo typisch weer he
Nog een irritatie: als mannen schrijven “leuk dat je op mn profiel komt kijken”
Ik heb best wel leuke gesprekken en afgelopen week ook twee 2e dates gehad: eentje ging voor me koken en met de ander uit eten en naar de film. Die 2e guy vond ik toch niet helemaal mn type en met die 1e hebben we al een date gepland voor over 2 weken (specifieke film die dan draait).