Hij ziet je vast wel voorbij komen! Ik knap eigenlijk ook sowieso af op superlikes tbh
Als het iemand is die je wel leuk vindt dan knap je daar toch niet op af? Ik weet ook niet hoevaak mannen een superlike krijgen, weet niet waar ik het op baseer, maar denk dat het dan wel iets specialer is als een vrouw het doet.
Overigens mijn eerder besproken superlike van een oud-klasgenoot van de middelbare school gaat na een maand nog steeds steady hoor. Dat was dag één op happn en daarna nooit meer iemand gezien of gesproken die mij een beetje kan bekoren
Ik hoopte heel erg op een match met een oud, waaay back, klasgenootje. Maar helaas, hij zou me wel op tinder hebben moeten gezien. Of moet ik hem dan een superlike geven.
Ik heb hem wel op LinkedIn toegevoegd en dat deed die meteen.
Heb t gedaan en we waren een match en die heeft hij meteen opgeheven zonder iets te zeggen
Ohnooh zo bruut. Nou dan weet je iig waar je staat en dat het een hork is.
Als iemand alleen maar what’s up zegt heb ik gewoon al geen zin meer om te reageren
Ik weet uberhaupt nooit zo goed wat er dan precies wordt gevraagd eigenlijk
Ik word ook moe van al die mannen die bij zo’n prompt “de perfecte tweede date…” invullen: “sowieso iets actiefs doen!”
Ja boulderen zeker, no thank you
Hahaa ik had een maand geleden een leuk gesprek met iemand. Vervolgens hoor je natuurlijk niks meer. Want hij heeft het zooo druk.
Komt hij vandaag ineens met " Pick a weekend after 12 december"
Heb 23 maart gekozen.
Hahahaha zoo typisch weer he
Nog een irritatie: als mannen schrijven “leuk dat je op mn profiel komt kijken”
Ik heb best wel leuke gesprekken en afgelopen week ook twee 2e dates gehad: eentje ging voor me koken en met de ander uit eten en naar de film. Die 2e guy vond ik toch niet helemaal mn type en met die 1e hebben we al een date gepland voor over 2 weken (specifieke film die dan draait).
Haha dit geeft echt 2008 weblog vibes. Hoi hoiii, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn hoekje van het internet! Pak er een lekker een kopje thee bij en veel plezier
Wat is daar erg aan? Ik mis even iets denk ik, heb t zelf nooit gehad
Zijn bij jullie ook al je Tindermatches weg?
Naja je gaat toch niet iemand random bellen puur om een snapchat te vragen
Ah ok ik dacht meer ze hadden een praatje en toen vroeg hij om snap.
Het is 2023, wie heeft er überhaupt nog snapchat?
Volgens mij ook genoeg oude mensen die sneaky dickpics willen kunnen versturen haha
Echt? Ik dacht dat dat echt zo’n 2015-2016 app was, had echt geen idee dat het nog steeds een ding was
En vreemdgangers/onvolwassen mannen
Weer wat geleerd