Dit doet me denken aan het feit dat mijn vriend ooit in één week 4 dagen achter elkaar bij een restaurant ging eten. Met 4 verschillende dates. Na de derde keer zei het personeel ‘tot morgen’ bij het afrekenen.
Was jij 1 van die dates
Nee! Al zijn we uiteindelijk wel een keer bij dat restaurant gaan eten want ik was benieuwd of het echt zo lekker was als hij beweerde (ja was het). Voor de geïnteresseerden: Sarban in Tilburg.
Haha ik vind dit echt ballen hebben. Doet me denken aan de scène van The Flatshare, waarbij ze op 1 avond vijf dates heeft achter elkaar in hetzelfde restaurant.
Ik ben een beetje sad want mijn date (/scharrel? Wat een kutwoord eigenlijk) gaat voor onbepaalde tijd op reis. Ik wist het al wel, maar ben mij toch aan hem gaan hechten omdat het zo gezellig was.
Voordat ik hem ontmoette had ik een vreemde tinderdate met een guy. Ondanks dat ik hem toen meteen had afgewezen, zoekt ie nu weer contact. Niet cool.
De blokkeerknop is je beste vriend!
Ja gedaan, maar voel mij dan altijd een lul terwijl het eigenlijk niet zo is.
Gemanifesteerd
To be fair, dat is ook wel echt een goed restaurant. 100 punten voor een eerste date!
Ja eens! In dit geval snap ik het helemaal
Iemand wilde afspreken maar ik heb niet enthousiast genoeg gereageerd blijkbaar, heb er helemaal geen zin meer in
Hoezo niet enthousiast genoeg gereageerd? Wil ie toch niet meer?
Ja ik zit me vast aan te stellen maar hij zei “don’t be too enthusiastic” en dat vind ik gewoon IRRITANT wees gewoon blij dat ik ja zeg gdvrdmm
Oh nee hoor, daar zou ik ook echt niet tegen kunnen… los van dat je waarschijnlijk gewoon doodnormaal op hem hebt gereageerd. Je kent hem niet dus je hoeft ook niet te doen alsof het een soort godsgeschenk is dat hij dat vraagt en dat verwachten ze soms echt.
Had m’n Tinder laatst verwijderd en heb het net weer aangemaakt en de enige drie mannen die ik tot nu toe heb geliked zijn mannen waar ik al eerder mee gematcht en gepraat heb en de rest die me wordt aangeboden is echt weer troep als vanouds. Dus nu maar lekker bijkletsen met oude bekenden.
Eyy het is echt hot boy winter he op Bumble, krijg er opeens weer vertrouwen in dat het nog wel goed komt allemaal hahah
Waar dan
Ohh bij mij echt totaal niet. Ik zat me net af te vragen waar alle leuke mannen zijn gebleven. Sowieso vind ik de apps niet meer zo leuk. Al m’n gesprekken bloeden zo snel dood
Ik vind alleen maar lelijkerds of mannen die alleen even willen neuken.
Ik heb nu voor de 2e keer dat op Tinder al mijn gesprekken en matchen weg zijn…
Als je een match hebt met iemand waar je ooit (minstens maanden geleden) eerder mee hebt gepraat maar wat toen stil gevallen is, begin je dan opnieuw een gesprek? Of laat je het gaan omdat het toen ook al niks werd?