Ik heb dit laatst gedaan en het nog een kans gegeven. Als het nu weer niks wordt dan weet ik voldoende haha.
ligt aan het gesprek en de persoon, vaak like ik ze niet opnieuw. Maar als je dat wel doet, dan zou ik er wel opnieuw aan beginnen
Ja ik had toen wel een leuk gesprek, maar ik ging toen voor een paar weken naar Berlijn. Dus ik had toen zelf niet zoān zin om af te spreken nog en ik denk dat hij het toen ook heeft stil laten vallen om die reden.
Maar ben een paar maanden later toen nog een match met hem geweest op Tinder, toen zijn we beide geen gesprek meer begonnen. En nu dus weer op Bumble. Dus dan kan alleen ik beginnen natuurlijk en ik weet het niet zo goed haha. Maar ja aan andere kant; nee heb je, ja kun je krijgen. Heb niet echt iets te verliezen ofzo natuurlijk.
Ik zou gewoon weer beginnen als het leuk was en de omstandigheden nu veranderd zijn! Ik ben trouwens wel geïrriteerd als ik aan de andere kant sta, dat je een leuk gesprek hebt en diegene blijkt over 2 weken naar Maleisië te verhuizen haha
Haha oh ja zeker, ik ook hoor! Maar ik had het toen wel in mān profiel gezet dus hij wist er wel van meteen.
Ah dat is heel considerate van je!
Helaas geen succes hij heeft de match laten verlopen.
Ik HAAT datingapps op het moment echt. Wat een kansloze bende is het
Ik ook wat een treurnis waar blijven de leuke mannen
Verwijder je weleens je account/de app om hem opnieuw te installeren? Dan krijg je aanvankelijk misschien weer betere algoritmes/mannen.
O ja life hack!
Edit: heeft niet gewerkt
Het zou uit kunnen maken, als je lang weinig hebt geswiped of niet tegen mensen hebt gepraat belandt je ook in slechtere algoritmes (met mensen die ook weinig swipen en niet terug praten), wat natuurlijk een loop is en je in slechtere en slechtere algoritmes brengt. Veel swipen en actief gesprekken voeren kan je over het algemeen betere algoritmes geven. Moet je dus echt je account voor deleten. Maar misschien is het werkelijk vreselijk, ik ben momenteel niet echt aan het swipen dus geen idee gehe. Andere apps misschien?
Hmm dit zou wel een hoop verklaren hahah. Behalve op bumble dan. Ik praat daar steeds maar letterlijk niemand reageerd
Even een vraagje voor een vriendin, is het mogelijk dat op Bumble iemands locatie en afstand zichtbaar zijn als die persoon in snooze mode zit? Of is die dan sowieso actief?
Heb artrose in mn duim van al het swipen hahaha en ik probeer gesprekken lopende te houden maar de rollen zijn echt omgedraaid tegenwoordig lijkt wel
@VeresPalne ik denk dat het ligt aan hoe die persoon zijn locatie heeft aangezet in Bumble, dus constant aan of alleen bij openen van de app
Maar sowieso is die persoon dan toch nog actief op Bumble en zit die niet in snooze mode of heeft de app niet verwijderd vermoed ik?
Oh zo! Geen idee eigenlijk. Had ie dat gezegd maar zn locatie zegt anders?
Ja hij had haar gezegd dat hij in snooze modus was gegaan en de app had verwijderd. Maar nadat ze het symbool van Bumble leek gezien te hebben op zijn telefoon heeft ze de app ook terug gedownload, ze heeft hem nog als match en ziet dus nog zijn locatie en afstand.
Als zān afstand verandert is hij nog actief want dan opent die de app op verschillende locaties. Volgens mij wordt dat niet ge-update als je de app niet opent
Hoe kut is het eigenlijk ook dat je die locatie zo kan zienā¦
Dus ze is aan het daten met iemand die zegt niet meer op de app te zitten maar dat lijkt hij wel te zitten?