Datingapps

Hoezo niet enthousiast genoeg gereageerd? Wil ie toch niet meer?

1 like

Ja ik zit me vast aan te stellen maar hij zei ā€œdon’t be too enthusiasticā€ en dat vind ik gewoon IRRITANT wees gewoon blij dat ik ja zeg gdvrdmm

9 likes

Oh nee hoor, daar zou ik ook echt niet tegen kunnen… los van dat je waarschijnlijk gewoon doodnormaal op hem hebt gereageerd. Je kent hem niet dus je hoeft ook niet te doen alsof het een soort godsgeschenk is dat hij dat vraagt en dat verwachten ze soms echt.

3 likes

Had m’n Tinder laatst verwijderd en heb het net weer aangemaakt en de enige drie mannen die ik tot nu toe heb geliked zijn mannen waar ik al eerder mee gematcht en gepraat heb en de rest die me wordt aangeboden is echt weer troep als vanouds. Dus nu maar lekker bijkletsen met oude bekenden.

1 like

Eyy het is echt hot boy winter he op Bumble, krijg er opeens weer vertrouwen in dat het nog wel goed komt allemaal hahah

3 likes

Waar dan :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ohh bij mij echt totaal niet. Ik zat me net af te vragen waar alle leuke mannen zijn gebleven. Sowieso vind ik de apps niet meer zo leuk. Al m’n gesprekken bloeden zo snel dood :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik vind alleen maar lelijkerds of mannen die alleen even willen neuken.

7 likes

Ik heb nu voor de 2e keer dat op Tinder al mijn gesprekken en matchen weg zijn…

1 like

Als je een match hebt met iemand waar je ooit (minstens maanden geleden) eerder mee hebt gepraat maar wat toen stil gevallen is, begin je dan opnieuw een gesprek? Of laat je het gaan omdat het toen ook al niks werd?

Ik heb dit laatst gedaan en het nog een kans gegeven. Als het nu weer niks wordt dan weet ik voldoende haha.

2 likes

ligt aan het gesprek en de persoon, vaak like ik ze niet opnieuw. Maar als je dat wel doet, dan zou ik er wel opnieuw aan beginnen

4 likes

Ja ik had toen wel een leuk gesprek, maar ik ging toen voor een paar weken naar Berlijn. Dus ik had toen zelf niet zo’n zin om af te spreken nog en ik denk dat hij het toen ook heeft stil laten vallen om die reden.

Maar ben een paar maanden later toen nog een match met hem geweest op Tinder, toen zijn we beide geen gesprek meer begonnen. En nu dus weer op Bumble. Dus dan kan alleen ik beginnen natuurlijk en ik weet het niet zo goed haha. Maar ja aan andere kant; nee heb je, ja kun je krijgen. Heb niet echt iets te verliezen ofzo natuurlijk.

2 likes

Ik zou gewoon weer beginnen als het leuk was en de omstandigheden nu veranderd zijn! Ik ben trouwens wel geïrriteerd als ik aan de andere kant sta, dat je een leuk gesprek hebt en diegene blijkt over 2 weken naar Maleisië te verhuizen haha

2 likes

Haha oh ja zeker, ik ook hoor! Maar ik had het toen wel in m’n profiel gezet dus hij wist er wel van meteen.

2 likes

Ah dat is heel considerate van je!

3 likes

Helaas geen succes :sob: hij heeft de match laten verlopen.

Ik HAAT datingapps op het moment echt. Wat een kansloze bende is het

2 likes

Ik ook :sob: wat een treurnis waar blijven de leuke mannen

4 likes

Verwijder je weleens je account/de app om hem opnieuw te installeren? Dan krijg je aanvankelijk misschien weer betere algoritmes/mannen.

3 likes

O ja life hack!

Edit: heeft niet gewerkt :smiling_face_with_tear:

2 likes