Datingapps

Las ik dat nou hier of ergens anders? Een artikel/filmpje dat datingapps sowieso niet willen dat je slaagt en steeds terug komt en een (betaald) abonnement neemt. En steeds mensen laat zien die helemaal niet bij je passen.

Ik denk echt niet dat we/ik een leuke serieuze relatie gaan vinden via een datingapp. Hoe dan wel weet ik ook niet :smiling_face_with_tear:

Edit:
Iets van deze strekking:

1 like

Dat ligt aan je instellingen, je kunt instellen of een app altijd in de achtergrond je locatie mag/kan bijhouden, of alleen als je hem opent. Maar hij heeft de app sowieso niet verwijderd als zijn locatie en afstand zichtbaar zijn/veranderen, want ook als je hebt ingesteld dat een app dat altijd mag bijhouden moet je die app natuurlijk wel geĆÆnstalleerd hebben

Ik ben ineens samen met een man die ik al jaren ken via mijn vriendengroep en ook al een tijd zelf bevriend mee ben :smiley: Uit het niets ineens een vonk, had het niet zien aankomen, maar het is heel leuk! Maakt die hele datefase ook een stuk chiller moet ik zeggen :grin:

8 likes

Ja precies!

1 like

Ja ik denk ook dat je die persoon irl tegen moet komen. Alleen weet je nog niet wanneer dat is he? Geduld dan maar šŸ«¶šŸ¼šŸ˜„

5 likes

Ja lekker stoppen met speurneuzen en face to face vragen wat die gast nog op bumble doet dan.

1 like

Ja heb ik ook wel eens gelezen ja!

De man/vrouw verhouding schijnt ook heel scheef te zijn op datingapps. VƩƩl meer mannen dan vrouwen en dat is eigenlijk voor iedereen kut tenzij je bij het groepje populaire/knappe mannen hoort (geloof ik, geen idee meer waar ik dit nou las). Als gemiddelde of minder knappe man is de kans veel kleiner dat je überhaupt voorbij komt bij vrouwen en vrouwen zien vaak juist weer alleen de ā€˜populaire’ mannen terwijl ze misschien wel veel beter bij iemand passen die niet in die groep hoort.

En geen idee hoe we dan iemand gaan vinden :sob: letterlijk al mijn dates/contact etc komt van datingapps dus ik zou echt niet weten waar ik anders iemand tegen zou kunnen komen. Jammer dat speeddate avonden ofzo niet wat beter bekend staan ook. Lijkt me best leuk, maar ik vind alles er zo suf uitzien.

3 likes

Ah ja zie je. Zo werkt het toch niet? Maar goed dat willen ā€˜ze’ blijkbaar ook niet. Ik zie ook op elke datingapp steeds dezelfde gezichten voorbij komen.

Had alleen nog Breeze waar je direct op date gaat bij een match maar heb die er net ook maar afgegooid.

1 like

Ja volgensmij is Breeze dus wel een beetje een uitzondering nog. Omdat je daar per date betaald in plaats van dat ze met abonnementen werken.

Maar alsnog geen succes daar haha :sob:. Ik had dan elke keer dat ze halverwege een date ineens aangaven dat ze niet op zoek waren naar iets serieus en alleen casual. Normaal filter je dat er wel een beetje uit vooraf, maar doordat je niet kon praten niet natuurlijk.

1 like

Jeetje ook dat nog. Zonde van je tijd ook weer. Ik zie ook helemaal geen leuke mannen op Breeze.

6 likes

Nou ik heb de matching pools ontdekt, ik zit bijv in de pool ā€œready to settle downā€ en ā€œlooking for something seriousā€ (oid) en dan is dus de kans groter dat je mensen vanuit dezelfde pool ziet. Als je in eenzelfde pool zit dan zie je dat op elkaars profiel, anders niet

2 likes

Ja ik ook sinds kort inderdaad!

Ik vind het wel fascinerend dat de interesse zelfs op Breeze voor casual nog steeds groter is dan voor serieus.

Maar goed, er hoeft er natuurlijk maar 1 tussen te zitten :pray:t3:

1 like

O ja serieuze relaties heet het haha! Ik heb Breeze net weer gedownload en blijkbaar zijn mn credits verlopen :smiling_face_with_tear: vet gierig

1 like

Uberhaupt lijkt het deze maand wel een dieptepunt. Heb letterlijk geen enkel gesprek lopen? Vorige maand zat ik in een piek, niet dat dat goed heeft uitgepakt. Een date kwam aanlopen met een lichtblauw dun Gaastra jas en ik was er toen al klaar mee (+strakke skinny en enorme schavuiten eronder). En was na 1 date gedumpt door een jongen die 5 maanden in Parijs had gewerkt in sterrenrestau. Ik zag het al helemaal voor me, Emily in Paris vibes. Naja misschien maar goed ook want durfde niet te vertellen dat ik mijn groenten nog snij met een aardappelschilmes :joy:

13 likes

Zelfs mijn bumble bffs gesprekken zijn dood :smiling_face_with_tear:

Misschien maar weer als mooier weer wordt erop. Soort winterslaap houden.

1 like

Mijn laatste Bumble match begon echt veelbelovend. We begonnen al snel via whatsapp te appen, wat na een paar dagen telefoongesprekken van een uur werd. Een mega klik, waarden en normen die overeenkwamen, ieder evenveel tijd en moeite in elkaar steken. Eerste date was ongelofelijk. Ik had vlinders, hij kwam dicht tegen me aan zitten en keek me heel lang aan in m’n ogen. Ik smolt volledig weg. Dan na een paar dagen hoorde ik al iets minder vaak iets van hem, maar hij werkte ook lange dagen en dacht dat het daaraan lag. Dan nodigde hij me uit bij hem om voor me te koken. Al snel werd duidelijk dat hij meer wou (op voorhand was al gezegd dat het daar niet om te doen was) maar het is toch gebeurd. En sindsdien ghost hij mij volledig… ik kan het niet begrijpen… ik begin soms aan mezelf te twijfelen maar ik ben nog meer kwaad op hem dan op mezelf om te laten leiden door de soort leegte of tekort van affectie. Weer een belangrijke les geleerd

6 likes

Al mijn gesprekken zijn ook dood :smiling_face_with_tear: en swipe amper leuke mannen. Heb wel zowaar een breeze match

1 like

Wat een ramp allemaal zeg bij iedereen. Heb een hele tijd niet meer op datingapps gezeten en zat er gisteren weer voor het eerst op. Nou, het eerste dat ik zie is ā€œga je een keer mee boulderenā€. Nee, flikker op. Ben er weer helemaal klaar mee.

8 likes

Ik ben een paar jaar terug met een organisatie op single weekend geweest. Met 50 personen in een bepaalde leeftijdscategorie in een groot huis. Vond het echt fantastisch. Draaide zeker niet allemaal om een juiste partner te vinden, maar er zijn wel wat dates uit ontstaan…
Kost wel meer dan een dating app en had achteraf ook genoeg prikkels te verwerken haha.

4 likes

Omg dit klinkt oprecht leuk! Soort mega versie van lang leve de liefde en dan zonder camera’s.

Bestaat dit concept toevallig nog?

5 likes

Echt ik ben t nu zo zat dat er geen date van de grond kom dat ik zelfs in staat ben om te gaan boulderen.

7 likes