Datingapps

Het zou uit kunnen maken, als je lang weinig hebt geswiped of niet tegen mensen hebt gepraat belandt je ook in slechtere algoritmes (met mensen die ook weinig swipen en niet terug praten), wat natuurlijk een loop is en je in slechtere en slechtere algoritmes brengt. Veel swipen en actief gesprekken voeren kan je over het algemeen betere algoritmes geven. Moet je dus echt je account voor deleten. Maar misschien is het werkelijk vreselijk, ik ben momenteel niet echt aan het swipen dus geen idee gehe. Andere apps misschien?

3 likes

Hmm dit zou wel een hoop verklaren hahah. Behalve op bumble dan. Ik praat daar steeds maar letterlijk niemand reageerd

1 like

Even een vraagje voor een vriendin, is het mogelijk dat op Bumble iemands locatie en afstand zichtbaar zijn als die persoon in snooze mode zit? Of is die dan sowieso actief?

2 likes

Heb artrose in mn duim van al het swipen hahaha :smiling_face_with_tear: en ik probeer gesprekken lopende te houden maar de rollen zijn echt omgedraaid tegenwoordig lijkt wel

@VeresPalne ik denk dat het ligt aan hoe die persoon zijn locatie heeft aangezet in Bumble, dus constant aan of alleen bij openen van de app

5 likes

Maar sowieso is die persoon dan toch nog actief op Bumble en zit die niet in snooze mode of heeft de app niet verwijderd vermoed ik?

1 like

Oh zo! Geen idee eigenlijk. Had ie dat gezegd maar zn locatie zegt anders? :eyes:

Ja hij had haar gezegd dat hij in snooze modus was gegaan en de app had verwijderd. Maar nadat ze het symbool van Bumble leek gezien te hebben op zijn telefoon heeft ze de app ook terug gedownload, ze heeft hem nog als match en ziet dus nog zijn locatie en afstand.

1 like

Als z’n afstand verandert is hij nog actief want dan opent die de app op verschillende locaties. Volgens mij wordt dat niet ge-update als je de app niet opent

4 likes

Hoe kut is het eigenlijk ook dat je die locatie zo kan zien

4 likes

Dus ze is aan het daten met iemand die zegt niet meer op de app te zitten maar dat lijkt hij wel te zitten?

1 like

Las ik dat nou hier of ergens anders? Een artikel/filmpje dat datingapps sowieso niet willen dat je slaagt en steeds terug komt en een (betaald) abonnement neemt. En steeds mensen laat zien die helemaal niet bij je passen.

Ik denk echt niet dat we/ik een leuke serieuze relatie gaan vinden via een datingapp. Hoe dan wel weet ik ook niet :smiling_face_with_tear:

Edit:
Iets van deze strekking:

1 like

Dat ligt aan je instellingen, je kunt instellen of een app altijd in de achtergrond je locatie mag/kan bijhouden, of alleen als je hem opent. Maar hij heeft de app sowieso niet verwijderd als zijn locatie en afstand zichtbaar zijn/veranderen, want ook als je hebt ingesteld dat een app dat altijd mag bijhouden moet je die app natuurlijk wel geĂŻnstalleerd hebben

Ik ben ineens samen met een man die ik al jaren ken via mijn vriendengroep en ook al een tijd zelf bevriend mee ben :smiley: Uit het niets ineens een vonk, had het niet zien aankomen, maar het is heel leuk! Maakt die hele datefase ook een stuk chiller moet ik zeggen :grin:

8 likes

Ja precies!

1 like

Ja ik denk ook dat je die persoon irl tegen moet komen. Alleen weet je nog niet wanneer dat is he? Geduld dan maar đŸ«¶đŸŒđŸ˜„

5 likes

Ja lekker stoppen met speurneuzen en face to face vragen wat die gast nog op bumble doet dan.

1 like

Ja heb ik ook wel eens gelezen ja!

De man/vrouw verhouding schijnt ook heel scheef te zijn op datingapps. Véél meer mannen dan vrouwen en dat is eigenlijk voor iedereen kut tenzij je bij het groepje populaire/knappe mannen hoort (geloof ik, geen idee meer waar ik dit nou las). Als gemiddelde of minder knappe man is de kans veel kleiner dat je ĂŒberhaupt voorbij komt bij vrouwen en vrouwen zien vaak juist weer alleen de ‘populaire’ mannen terwijl ze misschien wel veel beter bij iemand passen die niet in die groep hoort.

En geen idee hoe we dan iemand gaan vinden :sob: letterlijk al mijn dates/contact etc komt van datingapps dus ik zou echt niet weten waar ik anders iemand tegen zou kunnen komen. Jammer dat speeddate avonden ofzo niet wat beter bekend staan ook. Lijkt me best leuk, maar ik vind alles er zo suf uitzien.

3 likes

Ah ja zie je. Zo werkt het toch niet? Maar goed dat willen ‘ze’ blijkbaar ook niet. Ik zie ook op elke datingapp steeds dezelfde gezichten voorbij komen.

Had alleen nog Breeze waar je direct op date gaat bij een match maar heb die er net ook maar afgegooid.

1 like

Ja volgensmij is Breeze dus wel een beetje een uitzondering nog. Omdat je daar per date betaald in plaats van dat ze met abonnementen werken.

Maar alsnog geen succes daar haha :sob:. Ik had dan elke keer dat ze halverwege een date ineens aangaven dat ze niet op zoek waren naar iets serieus en alleen casual. Normaal filter je dat er wel een beetje uit vooraf, maar doordat je niet kon praten niet natuurlijk.

1 like

Jeetje ook dat nog. Zonde van je tijd ook weer. Ik zie ook helemaal geen leuke mannen op Breeze.

6 likes

Nou ik heb de matching pools ontdekt, ik zit bijv in de pool “ready to settle down” en “looking for something serious” (oid) en dan is dus de kans groter dat je mensen vanuit dezelfde pool ziet. Als je in eenzelfde pool zit dan zie je dat op elkaars profiel, anders niet

2 likes