Datingapps

Yess je kan ook op single vakantie. Kijk ff bij villa vibes ofzoiets.

3 likes

Oh klinkt goed! Ik zie dat ze daar ook weekenden hebben idd.

Ik ken verder alleen de single reizen van minstens een week en daar ben ik echt te einzelgÀnger voor :sweat_smile:

1 like

Ja bestaat. Krijg er enorm veel Facebook reclames van. Van weekenden tot hele vakanties. Bij villa vibes

1 like

Ja ik ben inderdaad met villa vibes geweest! Voelde me weer helemaal groep 8 kamp. Ook leuke vriendinnen leren kennen overigens.

7 likes

Omg ik wil een Villa Vibes x FF collab

11 likes

Hahah ja dit lijkt me echt gezellig!!

1 like

Ik ken dit niet en googlede even. Dat “voor hoogopgeleide singles” vind ik wel behoorlijk onnozel

3 likes

Een vriend van me werkte er en dr gaat vanalles mee hoor. Je hoeft niet je diplomas mee te nemen.

3 likes

Oh jongens, ik heb na jaren een relatie ook weer eens verhalen over datingapps. Vorig weekend heb ik Breeze en Bumble gedownload en ik vond het alweer veel gedoe. Bumble matches die niet terugpraten, stroeve gesprekken en bij Breeze loopt het na 1 week natuurlijk nog niet zo storm.

Maar vandaag had ik ineens zo’n leuk gesprek op Bumble! We hadden verschillende dingen gemeen, hij was super gevat en we waren gelijktijdig online dus het was echt een lopend gesprek. Binnenkort gaan we op date :blush:

19 likes

‘Mag ik vragen wat je in mij aantrok/waarom je mij geliked hebt?’

NEEEE

13 likes

Vreeeselijk dit :tired_face: Ik had een keer dat een meid dat op de eerste date vroeg, terwijl ik dus in het echt voelde dat ik totaal niet aangetrokken was. Vrij ongemakkelijk moment

8 likes

Hoe lang/ vaak date je met iemand om te weten of het echt potentie heeft? Moet je gelijk een spark voelen of geef je het kans om te groeien, als de randvoorwaarden verder wel oké zijn?

Ik weet het zelf eigenlijk altijd al wel op date 1; dus wel een spark of geen spark!

1 like

Ik weet het vaak ook wel heel snel, maar als je denkt dat iets wel potentie zou kunnen hebben zou ik wat vaker daten. Ik heb zelfs een keer gehoord van iemand die zei als ik meteen weg ben van iemand dan komt er geen tweede date want dan is het geen gezonde connectie.

1 like

Op papier is het bijna een perfect match en het is oprecht twee dates heel gezellig geweest, maar ik voel ook gewoon niet van ‘zin in meer’ ofzo. Mijn relaties begonnen eigenlijk altijd intens met liefde op het eerste gezicht en de eerste zoen boem chemie. Maar dat dat niet altijd gezond is ben ik inmiddels ook achter, zit zeker een kern van waarheid in.

2 likes

Op een eerste date merk je vaak wel al direct of de aantrekkingskracht er is. Dat hoeft niet meteen liefde op het eerste gezicht te zijn, maar ik denk wel dat er iets moet zijn waarvan je denkt oh, interessant. Maar met daten wordt de focus daar ook wel echt op gelegd natuurlijk. Ik kan ook herinneren dat er situaties waren waarbij ik dat niet voelde, maar iemand op een casual manier (bijvoorbeeld tijdens het sporten) leerde kennen en die aantrekkingskracht later wel onstond. Dan gaat het ook heel geleidelijk omdat er op dat moment niks van je verwacht wordt.

5 likes

Als het heel gezellig is en je wilt tijd met deze persoon besteden dan zou ik het wat meer tijd geven.

6 likes

Oh afschuwelijk zo opzichtig vissen naar complimentjes en het gesprek meteen over jou laten gaan.

2 likes

De laatste keer dat ik dat deed had als resultaat dat ik nu al 7 maanden verkering heb :blush: dus als je toch nieuwsgierig bent zou ik het zeker doen. Heb toen zoiets gestuurd als “kan ik dit gesprek met fatsoen nog herstarten?” en daar reageerde hij heel leuk op.

Edit o sorry lees nu pas verder. Maarja heb je in ieder geval nog een poging gedaan en hoef je niet te denken wat als ik het wel nog had geprobeerd.

4 likes

Waarom hebben mannen altijd zo’n haaaast?
Dit is een retorische vraag maar als iemand het antwoord heeft, houd ik me graag aanbevolen.

1 like