Datingapps

Ja ik ook sinds kort inderdaad!

Ik vind het wel fascinerend dat de interesse zelfs op Breeze voor casual nog steeds groter is dan voor serieus.

Maar goed, er hoeft er natuurlijk maar 1 tussen te zitten :pray:t3:

1 like

O ja serieuze relaties heet het haha! Ik heb Breeze net weer gedownload en blijkbaar zijn mn credits verlopen :smiling_face_with_tear: vet gierig

1 like

Uberhaupt lijkt het deze maand wel een dieptepunt. Heb letterlijk geen enkel gesprek lopen? Vorige maand zat ik in een piek, niet dat dat goed heeft uitgepakt. Een date kwam aanlopen met een lichtblauw dun Gaastra jas en ik was er toen al klaar mee (+strakke skinny en enorme schavuiten eronder). En was na 1 date gedumpt door een jongen die 5 maanden in Parijs had gewerkt in sterrenrestau. Ik zag het al helemaal voor me, Emily in Paris vibes. Naja misschien maar goed ook want durfde niet te vertellen dat ik mijn groenten nog snij met een aardappelschilmes :joy:

13 likes

Zelfs mijn bumble bffs gesprekken zijn dood :smiling_face_with_tear:

Misschien maar weer als mooier weer wordt erop. Soort winterslaap houden.

1 like

Mijn laatste Bumble match begon echt veelbelovend. We begonnen al snel via whatsapp te appen, wat na een paar dagen telefoongesprekken van een uur werd. Een mega klik, waarden en normen die overeenkwamen, ieder evenveel tijd en moeite in elkaar steken. Eerste date was ongelofelijk. Ik had vlinders, hij kwam dicht tegen me aan zitten en keek me heel lang aan in m’n ogen. Ik smolt volledig weg. Dan na een paar dagen hoorde ik al iets minder vaak iets van hem, maar hij werkte ook lange dagen en dacht dat het daaraan lag. Dan nodigde hij me uit bij hem om voor me te koken. Al snel werd duidelijk dat hij meer wou (op voorhand was al gezegd dat het daar niet om te doen was) maar het is toch gebeurd. En sindsdien ghost hij mij volledig… ik kan het niet begrijpen… ik begin soms aan mezelf te twijfelen maar ik ben nog meer kwaad op hem dan op mezelf om te laten leiden door de soort leegte of tekort van affectie. Weer een belangrijke les geleerd

6 likes

Al mijn gesprekken zijn ook dood :smiling_face_with_tear: en swipe amper leuke mannen. Heb wel zowaar een breeze match

1 like

Wat een ramp allemaal zeg bij iedereen. Heb een hele tijd niet meer op datingapps gezeten en zat er gisteren weer voor het eerst op. Nou, het eerste dat ik zie is ā€œga je een keer mee boulderenā€. Nee, flikker op. Ben er weer helemaal klaar mee.

8 likes

Ik ben een paar jaar terug met een organisatie op single weekend geweest. Met 50 personen in een bepaalde leeftijdscategorie in een groot huis. Vond het echt fantastisch. Draaide zeker niet allemaal om een juiste partner te vinden, maar er zijn wel wat dates uit ontstaan…
Kost wel meer dan een dating app en had achteraf ook genoeg prikkels te verwerken haha.

4 likes

Omg dit klinkt oprecht leuk! Soort mega versie van lang leve de liefde en dan zonder camera’s.

Bestaat dit concept toevallig nog?

5 likes

Echt ik ben t nu zo zat dat er geen date van de grond kom dat ik zelfs in staat ben om te gaan boulderen.

7 likes

Yess je kan ook op single vakantie. Kijk ff bij villa vibes ofzoiets.

3 likes

Oh klinkt goed! Ik zie dat ze daar ook weekenden hebben idd.

Ik ken verder alleen de single reizen van minstens een week en daar ben ik echt te einzelgƤnger voor :sweat_smile:

1 like

Ja bestaat. Krijg er enorm veel Facebook reclames van. Van weekenden tot hele vakanties. Bij villa vibes

1 like

Ja ik ben inderdaad met villa vibes geweest! Voelde me weer helemaal groep 8 kamp. Ook leuke vriendinnen leren kennen overigens.

7 likes

Omg ik wil een Villa Vibes x FF collab

11 likes

Hahah ja dit lijkt me echt gezellig!!

1 like

Ik ken dit niet en googlede even. Dat ā€œvoor hoogopgeleide singlesā€ vind ik wel behoorlijk onnozel

3 likes

Een vriend van me werkte er en dr gaat vanalles mee hoor. Je hoeft niet je diplomas mee te nemen.

3 likes

Oh jongens, ik heb na jaren een relatie ook weer eens verhalen over datingapps. Vorig weekend heb ik Breeze en Bumble gedownload en ik vond het alweer veel gedoe. Bumble matches die niet terugpraten, stroeve gesprekken en bij Breeze loopt het na 1 week natuurlijk nog niet zo storm.

Maar vandaag had ik ineens zo’n leuk gesprek op Bumble! We hadden verschillende dingen gemeen, hij was super gevat en we waren gelijktijdig online dus het was echt een lopend gesprek. Binnenkort gaan we op date :blush:

19 likes

ā€˜Mag ik vragen wat je in mij aantrok/waarom je mij geliked hebt?’

NEEEE

13 likes