Datingapps

Vreeeselijk dit :tired_face: Ik had een keer dat een meid dat op de eerste date vroeg, terwijl ik dus in het echt voelde dat ik totaal niet aangetrokken was. Vrij ongemakkelijk moment

8 likes

Hoe lang/ vaak date je met iemand om te weten of het echt potentie heeft? Moet je gelijk een spark voelen of geef je het kans om te groeien, als de randvoorwaarden verder wel okƩ zijn?

Ik weet het zelf eigenlijk altijd al wel op date 1; dus wel een spark of geen spark!

1 like

Ik weet het vaak ook wel heel snel, maar als je denkt dat iets wel potentie zou kunnen hebben zou ik wat vaker daten. Ik heb zelfs een keer gehoord van iemand die zei als ik meteen weg ben van iemand dan komt er geen tweede date want dan is het geen gezonde connectie.

1 like

Op papier is het bijna een perfect match en het is oprecht twee dates heel gezellig geweest, maar ik voel ook gewoon niet van ā€˜zin in meer’ ofzo. Mijn relaties begonnen eigenlijk altijd intens met liefde op het eerste gezicht en de eerste zoen boem chemie. Maar dat dat niet altijd gezond is ben ik inmiddels ook achter, zit zeker een kern van waarheid in.

2 likes

Op een eerste date merk je vaak wel al direct of de aantrekkingskracht er is. Dat hoeft niet meteen liefde op het eerste gezicht te zijn, maar ik denk wel dat er iets moet zijn waarvan je denkt oh, interessant. Maar met daten wordt de focus daar ook wel echt op gelegd natuurlijk. Ik kan ook herinneren dat er situaties waren waarbij ik dat niet voelde, maar iemand op een casual manier (bijvoorbeeld tijdens het sporten) leerde kennen en die aantrekkingskracht later wel onstond. Dan gaat het ook heel geleidelijk omdat er op dat moment niks van je verwacht wordt.

5 likes

Als het heel gezellig is en je wilt tijd met deze persoon besteden dan zou ik het wat meer tijd geven.

6 likes

Oh afschuwelijk zo opzichtig vissen naar complimentjes en het gesprek meteen over jou laten gaan.

2 likes

De laatste keer dat ik dat deed had als resultaat dat ik nu al 7 maanden verkering heb :blush: dus als je toch nieuwsgierig bent zou ik het zeker doen. Heb toen zoiets gestuurd als ā€œkan ik dit gesprek met fatsoen nog herstarten?ā€ en daar reageerde hij heel leuk op.

Edit o sorry lees nu pas verder. Maarja heb je in ieder geval nog een poging gedaan en hoef je niet te denken wat als ik het wel nog had geprobeerd.

4 likes

Waarom hebben mannen altijd zo’n haaaast?
Dit is een retorische vraag maar als iemand het antwoord heeft, houd ik me graag aanbevolen.

1 like

Kan je iets specifieker zijn? :joy:

Met willen afspreken bedoel ik… na 1 of 2 berichten al. Ik weet niet, dan denk ik ja leuk maar bij mij moet de interesse ook groot genoeg geworden zijn. Geef me eerst echt aanleiding om te denken dat een date leuk zou kunnen zijn.
Maar 'k ben een moeilijke hoor.

5 likes

Nou dit merk ik ook wel hoor. Ik wil ook niet altijd wekenlang appen maar na drie zinnen al afspreken zonder dat je wat meer weet daar doe ik ook niet aan. Toevallig afgelopen week ook zo’n gozer getroffen en die was echt zwaar beledigd dat ik hem niet meteen wilde zien want ik had hem toch niet voor niks geliked. Terwijl hallo, doe eens normaal. En je zit ook nog eens in de drukke decembermaand?!

6 likes

Ja precies: how about next weekend? Next weekend is 23 en 24 december.

2 likes

Ik vind het juist heerlijk om niet steeds geforceerd te moeten appen, maar al snel wat af te spreken. En ja, ik heb in het weekend van 23 en 24 december ook gewoon een date gepland staan :joy:

1 like

Maar heb jij dan ook dat je echt zin hebt om iemand te ontmoeten? Ik heb dat echt niet als ik snel afspreek met iemand (tenzij ik echt een geweldige klik heb meteen en iemand hot is maar tot nu toe nog niet gehad lol)

Oh jawel hoor. Natuurlijk heb ik daar veel meer zin in als ik toevallig wel een leuk gesprek op de chat heb gehad, maar de meeste gesprekken op de chat zijn toch niet zo boeiend en dat zegt vaak niks over de klik die ik in het echt wel of niet met iemand heb.

3 likes

Ok een andere dan: een verontwaardigde opmerking krijgen over de kwaliteit van de dynamiek… omdat je 1 dag niet reageert, dat vind ik ook wel weer gek om mee te maken. Hoe denk je dat dit gaat helpen vriend?

3 likes

Godver ik heb ineens een match op Breeze die ik volgensmij echt weken geleden een keer geliked heb. Maar hij heeft dus niet in z’n profiel staan waar hij naar op zoek is en hij heeft überhaupt nog nooit via Breeze gedate. En daar heb ik echt slechte ervaringen mee. Oh en ik moet ook nog eens naar Brabant dus ook nog reistijd. Zit echt te twijfelen of ik hier wel zin in heb.

De helpdesk heeft gisteren nog een match voor mij opgeheven omdat ik me niet meer kon herinneren dat ik deze persoon had geliket!

7 likes