Ik dacht laat ik Breeze eens een kans geven maar ik vind echt niemand knap van wat ik daar voorbij zie komen
Zodra ik bumble-dictator ben, komt er een hondenverbod op foto’s. Wat is dat met die honden de laatste tijd? Ik zit hier serieus te kijken naar een foto waar meer hond dan mens opstaat. Gaat Brutus ook mee op de ideal first date?
Dat en fietshelmen. Fietshelmen galore. Gekke trends altijd.
Ik haat alle mannen die boulderen
Vind dat ook echt klinken als jeu de boules, maar dan voor mensen die zichzelf helemaal hip vinden
Komt dat niet doordat het is geclusterd met bepaalde andere gedragingen?
Ja sinds wanneer is jeu de boules een (semi) hippe bezigheid geworden?
Echt al 5 jaar ofzo. Gelukkig heeft het mijn stad nooit gehaald
Vaak willen ze samen boulderen en zijn ze in een ‘enm’ relatie maar het boulderen zelf geeft me echt al de ick. Vooral als het op blote voeten is
Haha echt zo vaak die combinatie ja
Oeh ik ben nog benieuwd hoe dit verder is gegaan?
De date was leuk! We hebben vier uur lang geborreld, beetje gezoend en hij heeft mij later op de avond naar huis gebracht.
En tja… Toen volgde heel spontaan een 30 uur durende date bij hem thuis Tussen kerst en oud en nieuw hebben we allebei vrij, dus dan zien we elkaar zeker weer!
ENM is wel echt het nieuwe zwart hè? ENM zover het oog reikt bij mij.
Oh grappig want ik vind honden of katten op de foto juist een pluspunt
Same soms swipe ik voor t huisdier. Maar als ik dan een berichtje krijg denk ik iehw wie is deze engerd.
Het kan wel leuk en gezellig staan. Maar dan moet het er niet met de haren (see what I did there) bijgesleept zijn. En in dit geval was de verhouding heel erg zoek haha. Ik zit persoonlijk niet op een beeldvullende hond te wachten om zes uur 's ochtends. Denk Romy’s hond, voor wie de influencers volgt.
Man met hond krijgt sowieso het voordeel van de twijfel bij mij, man met kind is een harde nee.
Interessant om de ervaringen met datingapps vanuit een mannelijk perspectief te lezen Deze mannen hebben een Tinder-burnout: ‘Weer geen match. Het is alsof ik niet besta’ - npo.nl/npo3 heb het artikel nu met een aantal matches besproken en ze herkennen zich hier heel erg in.
Als je van cijfers en diepgravende analyses achter de beweringen houdt dan is deze video zeker een aanrader. Why men get so few matches on dating apps https://youtu.be/x3lypVnJ0HM?si=Ggi4tMbbgaaNMQXq
Krijg bijna medelijden met mannen.
Maar het is hun neefje/nichtje!!
Hmm ik ben benieuwd wat voor mannen dit zijn en wat voor fotos en profielteksten ze hebben.
Het zijn vast niet de mannen die niet op mij reageren op bumble
Anderen die ook steeds “ǝɯ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo lɐ nu ǝɾ uǝq” zien op profielen? En dat zo’n gast dan ook echt denkt origineel en grappig te zijn