Als je een breeze match hebt, hoe veel dagen heb je dan om je beschikbaarheid in te vullen?
2 dagen
Nou dan zal deze het wel expres laten verlopen
Uit ervaring weet ik dat ze dat zien als afzeggen en je dus een aantekening op je strafblad krijgt
Pfoe ligt het aan mij of zit bumble zo vol met perfecte instagram profieltjes/foto’s? Waar zijn de gewone mensen :’)
Hahah strafblad! I love it
Gewoon doorswipen, die komen vanzelf
Gisteren iemand geliked op Tinder en zag vanmorgen de melding dat 'ie me een berichtje had gestuurd. Dus ik wil die openen, laadt 'ie niet. Heeft die sies de match al opgeheven… Het zal vast niet veel soeps zijn geweest wat 'ie had geschreven maar ik wil gewoon weten wat het wassss
Hahaha ik had dinsdagavond een eerste date via Bumble. Ik heb me echt doodgelachen. We gingen eerst naar een champagne bar, daarna shotjesbar en uiteindelijk in een of andere studentikoze kroeg beland en urenlang gedanst haha. En gister had ik echt de vreselijkste kater ooit, letterlijk hele dag gekotst. Maargoed dus zeker voor herhaling vatbaar
Haha geweldig, love dit moderne kerstverhaal
Ik dacht laat ik Breeze eens een kans geven maar ik vind echt niemand knap van wat ik daar voorbij zie komen
Zodra ik bumble-dictator ben, komt er een hondenverbod op foto’s. Wat is dat met die honden de laatste tijd? Ik zit hier serieus te kijken naar een foto waar meer hond dan mens opstaat. Gaat Brutus ook mee op de ideal first date?
Dat en fietshelmen. Fietshelmen galore. Gekke trends altijd.
Ik haat alle mannen die boulderen
Vind dat ook echt klinken als jeu de boules, maar dan voor mensen die zichzelf helemaal hip vinden
Komt dat niet doordat het is geclusterd met bepaalde andere gedragingen?
Ja sinds wanneer is jeu de boules een (semi) hippe bezigheid geworden?
Echt al 5 jaar ofzo. Gelukkig heeft het mijn stad nooit gehaald
Vaak willen ze samen boulderen en zijn ze in een ‘enm’ relatie maar het boulderen zelf geeft me echt al de ick. Vooral als het op blote voeten is
Haha echt zo vaak die combinatie ja
Oeh ik ben nog benieuwd hoe dit verder is gegaan?