Datingapps

De date was leuk! We hebben vier uur lang geborreld, beetje gezoend en hij heeft mij later op de avond naar huis gebracht.

En tja… Toen volgde heel spontaan een 30 uur durende date bij hem thuis :woman_shrugging: Tussen kerst en oud en nieuw hebben we allebei vrij, dus dan zien we elkaar zeker weer!

6 likes

ENM is wel echt het nieuwe zwart hè? ENM zover het oog reikt bij mij.

4 likes

Oh grappig want ik vind honden of katten op de foto juist een pluspunt

8 likes

Same soms swipe ik voor t huisdier. Maar als ik dan een berichtje krijg denk ik iehw wie is deze engerd.

7 likes

Het kan wel leuk en gezellig staan. Maar dan moet het er niet met de haren (see what I did there) bijgesleept zijn. En in dit geval was de verhouding heel erg zoek haha. Ik zit persoonlijk niet op een beeldvullende hond te wachten om zes uur 's ochtends. Denk Romy’s hond, voor wie de influencers volgt.

2 likes

Man met hond krijgt sowieso het voordeel van de twijfel bij mij, man met kind is een harde nee.

4 likes

Interessant om de ervaringen met datingapps vanuit een mannelijk perspectief te lezen Deze mannen hebben een Tinder-burnout: ‘Weer geen match. Het is alsof ik niet besta’ - npo.nl/npo3 heb het artikel nu met een aantal matches besproken en ze herkennen zich hier heel erg in.

Als je van cijfers en diepgravende analyses achter de beweringen houdt dan is deze video zeker een aanrader. Why men get so few matches on dating apps https://youtu.be/x3lypVnJ0HM?si=Ggi4tMbbgaaNMQXq

Krijg bijna medelijden met mannen.

5 likes

Maar het is hun neefje/nichtje!!

1 like

Hmm ik ben benieuwd wat voor mannen dit zijn en wat voor fotos en profielteksten ze hebben.

Het zijn vast niet de mannen die niet op mij reageren op bumble :rofl:

Anderen die ook steeds “ǝɯ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo lɐ nu ǝɾ uǝq” zien op profielen? En dat zo’n gast dan ook echt denkt origineel en grappig te zijn

2 likes

Volgens het statistiekfilmpje krijgt een heel klein deel van de mannen zelfs meer likes dan de populairste vrouwen, dat zijn misschien je niet reagerende mannen. Maar voor de mediane man is het 1 like per dag t.o.v. 89 voor de mediane vrouw. Dat is niet zomaar te fiksen met andere foto’s of een beter tekst. Al denk ik zelf ook bij veel mannen: step up your game!

4 likes

Ik heb zelden medelijden met mannen maar vind deze statistieken echt wel sneu. Mijn vorige huisgenoot kon ook echt geen enkele match krijgen terwijl hij gewoon een leuk profiel had, leuke bio, goede foto’s. Hij was een aantrekkelijke jongen, maar via Tinder kwam er 0,0 niks binnen. Hij kon echt weken zonder enkele match gaan en zijn ervaring hoor ik heel vaak terug van mannen in mijn omgeving.

Het is echt wel deprimerend hoe je dan maar één match per maand hebt terwijl vrouwen vrijwel met iedere man die ze liken meteen matchen.

2 likes

Nou, ik krijg ook weinig matches. Eigenlijk nul, tenzij ik mannen kies die ik totaal niet aantrekkelijk vind

5 likes

Ik ook echt weinig, echt beduidend minder dan vroeger :sweat_smile: moet er echt veel harder aan trekken, ook in de gesprekken

O ja edit ook ALTIJD als ik denk omg dit is echt een knappe man met het profiel dat ik zoek dan reageren ze niet meer. Alsof ze het ruiken. :smiling_face_with_tear:

11 likes

Ik vraag me ook af of wij als vrouwen dus ook echt alleen de betere mannen zien, want wat ik zie is echt niet veel soeps.

7 likes

Ik zie de laatste tijd op bumble heel veel mooie mannen maar ja dat zijn van die perfecte profielen die nooit terug liken.

4 likes

Volgens mij is dit dus echt zo! Dat je maar een bepaald percentage van de top mannen te zien krijgt en de rest van de mannen dus amper.

“ It was determined that the bottom 80% of men (in terms of attractiveness) are competing for the bottom 22% of women and the top 78% of women are competing for the top 20% of men.”

https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a

Echt een fucked up principe

2 likes

Ik ben aan het chatten met iemand en enerzijds beweert hij op zoek te zijn naar iets serieus maar anderzijds hint hij de hele tijd op afspreken in zijn hotelkamer en stuurt hij een foto van zijn bad (?). Maar blijven volhouden dat hij op zoek is naar iets serieus. Dat hij het zelf nog gelooft :'D

4 likes

En als je dan wel met hem naar bed (of bad ha ha) gaat, wil ie niet serieus meer omdat hij geen relatie wil met vrouwen die op de eerste date seks hebben :roll_eyes:

5 likes