Zucht… Het gesprek was verder eigenlijk wel leuk, hij is best knap en ik kon wel een verzetje gebruiken. Dus ik was van plan om vanavond met hem af te spreken (in een bar weliswaar, zeker niet op zijn hotelkamer), en geen probleem mocht het daarna (enkel) op seks uitdraaien, ik weet wat ik doe. Maar hij stuurde er de hele tijd zodanig op aan dat ik er de ‘ick’ van krijg. Like, hold your horses dude, we hebben elkaar nog niet eens ontmoet, je hoeft nu nog niet te vragen wat mijn voorkeuren in bed zijn. Ik maakte duidelijk dat ik het hier niet over wil hebben en weer over gewone onderwerpen wou praten, maar hij bleef op het onderwerp seks terugkomen. Ook maakte hij een ‘grapje’ dat hij me tipsy wou zien met wijn, ik zei dat dat niet zou lukken want ik moet de volgende dag op tijd op mijn werk zijn en dus met de auto terugkeren, en hij bleef aandringen om te blijven slapen (again: we hebben elkaar nog niet ontmoet, dus NEE). Uiteindelijk was dat voor mij zo’n red flag dat ik er helemaal geen zin meer in had en ik heb afgezegd. Ik had geen zin in gedoe en om uit te leggen waarom (hij is het type dat zou blijven in discussie gaan en hier heb ik echt de energie niet voor), dus ik heb gewoon gestuurd dat ik me niet lekker voel. Daarop antwoordt hij met een foto van een fles wijn en dat ik me daarmee meteen beter zal voelen. Ik heb duidelijk de juiste keuze gemaakt met af te zeggen, dat is dan 41. En het ergste is dat hij zichzelf gecockblockt heeft, want mocht hij niet telkens op het onderwerp seks terugkomen dan was het waarschijnlijk wel gebeurd. MANNEN 
Edit, bovenstaande klinkt alsof ik heel gefrustreerd ben maar ik zie vooral de humor van zijn dommigheid.