Altijd als je zegt dat je yoga doet: ‘bEn jE FlExIbEL??’
Neee dude, mijn favo pose is shavasana (liggen op de grond).
Altijd als je zegt dat je yoga doet: ‘bEn jE FlExIbEL??’
Neee dude, mijn favo pose is shavasana (liggen op de grond).
Gister middag had ik mijn eerste feeld date ,en we hebben een half uur gewandeld . We stonden uiteindelijk te zoenen. Nu gaan de gesprekken wat pikanter Ik weet alleen niet zo goed of ik dit wil, ik ben enorm voorzichtig geworden na mijn laatste liefdesverdriet. En een fwb zoek ik ook niet echt. Moet ik nou wel of niet langskomen bij hem vanavond, wat eenn ruzie in mijn eigen hoofd, de hele helft zegt doe niet zo moeilijk je leeft maar 1x en de andere helft zegt wees opgepast voor telleurstellingen
Klinkt alsof je al best weet wat je wil. Zou dat ook gewoon delen met hem en aangeven dat dit niet is wat je zoekt.
Ik heb al aangegeven dat ik voorzichtig ben geworden door telleurstelling. Maar aan de andere kant is het ook bijna aan patroon worden dat ik na de 1e date gelijk wegren bang voor telleurstelling, ook al is de man super interessant . Soms maak je het zo lastig voor je zelf , want ik ben zeker nooit vies geweest van een ONS haha.
Misschien is nu gewoon niet het juiste moment.
Oh dit is echt heel herkenbaar. Ik ben door eerdere ervaringen best wel geschaad (ook op seksueel vlak). Dat ik me voor en tijdens een date al helemaal druk kan maken en het me helemaal kan beklemmen.
Maar geen idee hoe we dat kunnen doorbreken. 🥹
Dat zou zo kunnen zijn, maar ik loop hier nu ongeveer 3 jaar tegenaan. Terwijl er en groot stuk in mij het wel gewoon wilt maar dat kleine duiveltje houd mij terughoudend, wat soms ook kan afschrikken bij de tegenpartij.
@Solee Ik denk dat het gewoon oefenen blijft, zoals ik nu toch gister weer een date heb gehad. Ik blijf goed naar mijzelf luisteren en ik denk toch dat als ik langsga dat het een top avond word. Maar ik ben bang voor de dag erna. De afwijzing of telleurstelling of iemand die weer opeens verdwijnt uit het niets, of dat hij zelfs nog een vrouw en kinderen heeft.
Gedachtens,… om gek van te worden soms haha
Nou precies dat laatste. Het stomme is dat ik ook echt fysieke klachten door de spanning ervaar zoals geen eetlust, misselijk en soms zelfs braken.
Maar ik weet ook dat daten en seks wel leuk kunnen zijn.
Ga hier in het nieuwe jaar maar eens mee aan de slag. Hopelijk heel veel plezier vanavond.
Oh ja dat snap ik heel goed. Bij mij helpt het om vooral duidelijk op voorhand de intenties te weten, zodat ik me er mentaal op kan instellen. Als je op voorhand weet dat het enkel een ONS is, dan is er de volgende dag ook geen afwijzing.
Dat is helemaal waar ik vraag dat ook zeker! Maar de vorige zei hij op opzoek was naar een serieuze relatie en hij bleek thuis nog een vrouw en kinderen te hebben zitten.
Dus dat vertrouwen in iemands woord geloven is daardoor helaas ook al een beetje verpest. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen inderdaad 2024 eens goed starten en gewoon zien wat er van komt.
Ben je gegaan? Zo ja was het leuk?
Heey leuk dat je eraan denkt.helaas is het niet meer doorgegaan en is hij een stuk stiller op de app. Ben benieuwd hoe dit afloopt haha
Aah jammer, maar misschien geeft dat wel iets meer ruimte in je hoofd
Oh geen idee, heb dit niet voorbij zien komen
Mijn gevoel had gelijk ,ik ben geghost
Oke next 2024 nieuwe kansen
Naar links swipen zou toch moeten betekenen ‘toon mij deze persoon niet meer’? Of tenmiste niet twintig keer, bumble? Ik word hier helemaal gek van, ben ik de enige?
Die mensen betalen of spotlight of maken 1000x een nieuw account.
Wat stom zeg! Maar altijd luisteren naar je gevoel!
Nou ik zweer je, ik heb er een waarvan ik vrees dat ik z’n naam nooit meer uit m’n kop krijg. En elke keer liket ie me weer argh (geen humblebrag want het is geen dating- maar nachtmerriemateriaal).
Gekke is dat zn profiel dan niet als nieuw staat @Soy.peor. Zal wel ‘betalend lid’ zijn dan. Mijn excuses voor deze goedkope woordspeling.
Ik snap even iets niet. Als ik iemand like op bumble, maar ik val buiten de leeftijdscategorie/filter van diegene, wordt ik dan zichtbaar in de feed van diegene die ik heb geliked of niet?