Datingapps

Lijkt me dat je geen mensen buiten je levenscategorie te zien krijgt, dus dat liken dan ook niet mogelijk is. Als iemand het aanpast kan het zijn dat het eerst mogelijk was en dan denk ik dat het nog te zien is

Hmm wel gek eigenlijk. Eigenlijk zou bumble alleen mensen moeten laten zien die ook jouw leeftijd in het filter hebben staan. Of kan je dan heel makkelijk enge creeps spotten door je eigen filter op 60+ jaar te zetten en te checken wie jouw leeftijd in het filter heeft :joy:

Ik heb zometeen weer een Breeze date en echt op een stomme locatie. Vind de locaties in Rotterdam echt tegenvallen laatste tijd!

1 like

Jammer, ik heb het idee dat de app snel achteruit gaat. De hoge prijzen nu en en er zijn weinig beschikbare cafes waardoor het lang duurt voordat je op date gaat. Mijn date heeft afgezegd, (na 2x verplaatsen) en je krijgt je geld ook niet meer terug.

Hopelijk is de date leuk genoeg, dan kun je voor het tweede drankje naar een andere locatie. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ook niet als refundable credit?

1 like

Welke cafés krijg je in Rotterdam?

Ik was nu bij Barlou. Wel leuk om te eten vind ik, maar vond het voor een drankje niet zo. Zeker omdat ze pas om 15.00 uur open gingen en die date dus ook om 15 uur was. Dus het was praktisch helemaal leeg behalve wij dus. M’n zusje had laatst bij by Flip - Mara restaurant & bar. Dat was dus vrij fancy en ook niet zo chill voor een eerste date.

Eerst was het altijd Bokaal, NRC of de Witte Aap ofzo. Dat vind ik persoonlijk wel chillere locaties als je iemand voor het eerst ziet.

Date was wel oké, maar er komt geen tweede iig.

2 likes

Ja je krijgt een token, maar die kun je niet uit laten betalen omdat je meer dan 14 dagen geleden betaald hebt. Stomme nieuwe regel.

Hoe zeg je op een niet arrogante manier dat je iemand graag eerst nog wil beter leren kennen voordat je afspreekt? Ik swipe soms ook wel eens iemand op voordeel van de twijfel en als ik met iedere match na 5 berichtjes moet afspreken, heb ik geen leven meer naast daten. Maar dat kun je niet echt zeggen denk ik. Gisteren zei ik dat ik diegene eerst nog beter wilde leren kennen en toen zei hij: ‘ok wat wil je weten dan?’ Vind ik ook zo’n dooddoener.
Ik hoef echt niet weken te chatten maar iets meer dan ‘hoe was je dag en waar woon je’ vind ik tegenwoordig wel prettig

2 likes

Ik denk niet dat je vraag hier het probleem is! wat je nu vraagt is toch prima.

9 likes

Kun je prima zeggen hoor en als iemand daar stom op reageert weet je genoeg en scheelt het je ook weer een date haha.

9 likes

Echt een irritante reactie, want wat wil hij dan, zsm alle benodigde informatie geven zodat jij alsnog morgen met hem af gaat spreken? Als ik op dit punt ben is er meestal geen weg terug lol en schrijf ik hem af.
Sws als het gesprek niet lekker loopt, niet een beetje ~ banter ~ heeft en als het bij hoe was je dag blijft dan ben ik er snel klaar mee.

10 likes

Kreeg dit net getipt door een vriendin. Ziet er wel leuk uit, dacht plaats het ook even hier:

3 likes

uaalhg ik had iemand geliked op breeze na lang twijfelen, maar toen was het een match en toen zonk het pas in dat ik eigenlijk niet op date wil. Ik dacht dat ik in de app gelezen had dat je een like nog ongedaan kon maken, maar dat is dus kennelijk niet zo? (of tenminste, die app begint gelijk over de gevolgen voor je account als je niet op date gaat)

1 like

Ja vind ik ook, geef het tenminste nog een moment. Voel me een beetje gedwongen door die app nu, terwijl afgelopen tijd al best wat mensen mij gecanceld hebben daar (eentje ook nog op de dag van afspreken zelf). Dat geld krijg je dan ook niet gelijk terug ofzo, moet je weer op de volgende date gebruiken

2 likes

ja ik hou denk ik dan maar heel weinig mensen over, maar dat is dan maar zo. Wat me trouwens het meest stoorde met dat annuleren (direct nadat je iemand geliked hebt) dat je een reden moet opgeven, denk ja ho eens even, ik ken deze persoon niet en heb nog niks toegezegd, hoezo moet ik een reden opgeven.

4 likes

Poeh ik vind dat breeze heel a-relaxed klinken alles bij elkaar! Niet praten voor een date is al niks voor mij maar met al dat gedoe en die sancties krijg ik niet de neiging om t toch eens een kans te geven.
Er kunnen toch dingen gebeuren, waardoor je die date toch niet ziet zitten? Dat je hamster doodgaat of je wordt gvd ongesteld wordt of weet ik veel?

1 like

Als je met een goede reden in de chat met de klantenservice annuleert, krijg je het vaak wel terug. Maar snap wel dat het niet voor iedereen een chille app is.

Ik merk overigens wel dat de meeste dates die ik tot nu heb gehad via Breezes verder nooit andere datingapps hebben gehad en Breeze dus nu wel leuk vinden. Dat vind ik wel oprecht fijn want daten met Tinderveteranen is eigenlijk nooit een succes haha.

Enige probleem is dat ik m’n Breeze dates tot nu toe allemaal echt oersaai vind. En dat vind ik dan weer lullig van mezelf.

5 likes

Maar dat is ergens toch ook de bedoeling. Ik heb me in het begin ook schuldig gemaakt aan bijna iedereen liken, maar de bedoeling is wel dat je matcht om ook af te spreken.
Misschien is het dan niet de juiste app voor jullie.

1 like

Ja ik merk ook bij mannen in mijn omgeving dat degenen die breeze gebruiken, dat vaak heel chill vinden want niet chatten en gericht op afspreken. En dan idd vaak niet meer op andere apps zitten.

1 like