Ben je gegaan? Zo ja was het leuk?
Heey leuk dat je eraan denkt.helaas is het niet meer doorgegaan en is hij een stuk stiller op de app. Ben benieuwd hoe dit afloopt haha
Aah jammer, maar misschien geeft dat wel iets meer ruimte in je hoofd
Oh geen idee, heb dit niet voorbij zien komen
Mijn gevoel had gelijk ,ik ben geghost
Oke next 2024 nieuwe kansen
Naar links swipen zou toch moeten betekenen âtoon mij deze persoon niet meerâ? Of tenmiste niet twintig keer, bumble? Ik word hier helemaal gek van, ben ik de enige?
Die mensen betalen of spotlight of maken 1000x een nieuw account.
Wat stom zeg! Maar altijd luisteren naar je gevoel!
Nou ik zweer je, ik heb er een waarvan ik vrees dat ik zân naam nooit meer uit mân kop krijg. En elke keer liket ie me weer argh (geen humblebrag want het is geen dating- maar nachtmerriemateriaal).
Gekke is dat zn profiel dan niet als nieuw staat @Soy.peor. Zal wel âbetalend lidâ zijn dan. Mijn excuses voor deze goedkope woordspeling.
Ik snap even iets niet. Als ik iemand like op bumble, maar ik val buiten de leeftijdscategorie/filter van diegene, wordt ik dan zichtbaar in de feed van diegene die ik heb geliked of niet?
Lijkt me dat je geen mensen buiten je levenscategorie te zien krijgt, dus dat liken dan ook niet mogelijk is. Als iemand het aanpast kan het zijn dat het eerst mogelijk was en dan denk ik dat het nog te zien is
Hmm wel gek eigenlijk. Eigenlijk zou bumble alleen mensen moeten laten zien die ook jouw leeftijd in het filter hebben staan. Of kan je dan heel makkelijk enge creeps spotten door je eigen filter op 60+ jaar te zetten en te checken wie jouw leeftijd in het filter heeft
Ik heb zometeen weer een Breeze date en echt op een stomme locatie. Vind de locaties in Rotterdam echt tegenvallen laatste tijd!
Jammer, ik heb het idee dat de app snel achteruit gaat. De hoge prijzen nu en en er zijn weinig beschikbare cafes waardoor het lang duurt voordat je op date gaat. Mijn date heeft afgezegd, (na 2x verplaatsen) en je krijgt je geld ook niet meer terug.
Hopelijk is de date leuk genoeg, dan kun je voor het tweede drankje naar een andere locatie.
Ook niet als refundable credit?
Welke cafés krijg je in Rotterdam?
Ik was nu bij Barlou. Wel leuk om te eten vind ik, maar vond het voor een drankje niet zo. Zeker omdat ze pas om 15.00 uur open gingen en die date dus ook om 15 uur was. Dus het was praktisch helemaal leeg behalve wij dus. Mân zusje had laatst bij by Flip - Mara restaurant & bar. Dat was dus vrij fancy en ook niet zo chill voor een eerste date.
Eerst was het altijd Bokaal, NRC of de Witte Aap ofzo. Dat vind ik persoonlijk wel chillere locaties als je iemand voor het eerst ziet.
Date was wel oké, maar er komt geen tweede iig.
Ja je krijgt een token, maar die kun je niet uit laten betalen omdat je meer dan 14 dagen geleden betaald hebt. Stomme nieuwe regel.
Hoe zeg je op een niet arrogante manier dat je iemand graag eerst nog wil beter leren kennen voordat je afspreekt? Ik swipe soms ook wel eens iemand op voordeel van de twijfel en als ik met iedere match na 5 berichtjes moet afspreken, heb ik geen leven meer naast daten. Maar dat kun je niet echt zeggen denk ik. Gisteren zei ik dat ik diegene eerst nog beter wilde leren kennen en toen zei hij: âok wat wil je weten dan?â Vind ik ook zoân dooddoener.
Ik hoef echt niet weken te chatten maar iets meer dan âhoe was je dag en waar woon jeâ vind ik tegenwoordig wel prettig
Ik denk niet dat je vraag hier het probleem is! wat je nu vraagt is toch prima.