Datingapps

Kun je prima zeggen hoor en als iemand daar stom op reageert weet je genoeg en scheelt het je ook weer een date haha.

9 likes

Echt een irritante reactie, want wat wil hij dan, zsm alle benodigde informatie geven zodat jij alsnog morgen met hem af gaat spreken? Als ik op dit punt ben is er meestal geen weg terug lol en schrijf ik hem af.
Sws als het gesprek niet lekker loopt, niet een beetje ~ banter ~ heeft en als het bij hoe was je dag blijft dan ben ik er snel klaar mee.

10 likes

Kreeg dit net getipt door een vriendin. Ziet er wel leuk uit, dacht plaats het ook even hier:

3 likes

uaalhg ik had iemand geliked op breeze na lang twijfelen, maar toen was het een match en toen zonk het pas in dat ik eigenlijk niet op date wil. Ik dacht dat ik in de app gelezen had dat je een like nog ongedaan kon maken, maar dat is dus kennelijk niet zo? (of tenminste, die app begint gelijk over de gevolgen voor je account als je niet op date gaat)

1 like

Ja vind ik ook, geef het tenminste nog een moment. Voel me een beetje gedwongen door die app nu, terwijl afgelopen tijd al best wat mensen mij gecanceld hebben daar (eentje ook nog op de dag van afspreken zelf). Dat geld krijg je dan ook niet gelijk terug ofzo, moet je weer op de volgende date gebruiken

2 likes

ja ik hou denk ik dan maar heel weinig mensen over, maar dat is dan maar zo. Wat me trouwens het meest stoorde met dat annuleren (direct nadat je iemand geliked hebt) dat je een reden moet opgeven, denk ja ho eens even, ik ken deze persoon niet en heb nog niks toegezegd, hoezo moet ik een reden opgeven.

4 likes

Poeh ik vind dat breeze heel a-relaxed klinken alles bij elkaar! Niet praten voor een date is al niks voor mij maar met al dat gedoe en die sancties krijg ik niet de neiging om t toch eens een kans te geven.
Er kunnen toch dingen gebeuren, waardoor je die date toch niet ziet zitten? Dat je hamster doodgaat of je wordt gvd ongesteld wordt of weet ik veel?

1 like

Als je met een goede reden in de chat met de klantenservice annuleert, krijg je het vaak wel terug. Maar snap wel dat het niet voor iedereen een chille app is.

Ik merk overigens wel dat de meeste dates die ik tot nu heb gehad via Breezes verder nooit andere datingapps hebben gehad en Breeze dus nu wel leuk vinden. Dat vind ik wel oprecht fijn want daten met Tinderveteranen is eigenlijk nooit een succes haha.

Enige probleem is dat ik m’n Breeze dates tot nu toe allemaal echt oersaai vind. En dat vind ik dan weer lullig van mezelf.

5 likes

Maar dat is ergens toch ook de bedoeling. Ik heb me in het begin ook schuldig gemaakt aan bijna iedereen liken, maar de bedoeling is wel dat je matcht om ook af te spreken.
Misschien is het dan niet de juiste app voor jullie.

1 like

Ja ik merk ook bij mannen in mijn omgeving dat degenen die breeze gebruiken, dat vaak heel chill vinden want niet chatten en gericht op afspreken. En dan idd vaak niet meer op andere apps zitten.

1 like

Maar wat heb je te verliezen? 2 uur van je leven en een tientje. En voor hetzelfde geld is het in het echt wél leuk. Ik snap die angst voor iemand ontmoeten die misschien niet je perfecte match is niet zo

1 like

Dat zegt ook niemand? Voor mezelf sprekend, ik heb nog meer te doen en mensen die ik liever zie dan een date waar ik op voorhand al geen zin in heb

5 likes

Ik háát Bumble! Echt serieus elke keer heb ik een match met een Jeroen type, doe ik m’n best op een leuke opening en vervolgens laat hij de match verlopen.

En maar zeuren dat mannen het zo moeilijk hebben op datingapps.

6 likes

Huh maar waarom match je überhaupt met zulke types dan?

2 likes

Omdat het wel gewoon het type is waar ik op val blijkbaar :woman_shrugging:t2:

3 likes

Hierop terugkomend, uiteindelijk had die gast geannuleerd. Echt goeie uitkomst, ben m’n badge of honour niet kwijt nu (alhoewel dat ook niet gigantisch veel waard is en ik maar weinig mensen leuk vind op de app)

3 likes

Echt weer 0 interessante gesprekken en op breeze vind ik echt niemand knap haha

2 likes

Bij mij ook kommer en kwel. Vaak als ik niet op datingapps zit, ben ik veel optimistischer dat ik echt wel weer iemand ga tegenkomen. Genoeg vissen in de zee etc. Maar zodra ik ga kijken wat er allemaal te vinden is op de dating apps dan zakt de moed me in de schoenen en denk ik wel eens: is dit nou wat er ‘over’ is?

3 likes

Wat doe je als je match, na een paar weken appen en 1 date zegt dat hij nog met 2 anderen chat en een fwb heeft waarmee hij ooit maandenlang gedate heeft, goeie s**s heeft en een connectie mee heeft? Ik bedoel, we hebben geen relatie, zijn niet exclusief, maar toch voel ik me daar ook niet helemaal lekker bij

Vragen wat zijn intenties zijn?

Ik vind het niet gek dat je na 1 date met iemand niet meteen je fwb en andere chats gedag zegt. Maar als hij met een vaag verhaal komt over dat hij misschien ooit een keer iets serieus wil, maar wel zo lang mogelijk een beetje wil experimenteren, zou ik me wel afvragen of je daar zin in hebt.

Ik vind die opmerking over goeie seks trouwens wel vaag hoor. Dat zeg je toch niet tegen een eerste date.

3 likes