Maar wat heb je te verliezen? 2 uur van je leven en een tientje. En voor hetzelfde geld is het in het echt wél leuk. Ik snap die angst voor iemand ontmoeten die misschien niet je perfecte match is niet zo
Dat zegt ook niemand? Voor mezelf sprekend, ik heb nog meer te doen en mensen die ik liever zie dan een date waar ik op voorhand al geen zin in heb
Ik háát Bumble! Echt serieus elke keer heb ik een match met een Jeroen type, doe ik m’n best op een leuke opening en vervolgens laat hij de match verlopen.
En maar zeuren dat mannen het zo moeilijk hebben op datingapps.
Huh maar waarom match je überhaupt met zulke types dan?
Omdat het wel gewoon het type is waar ik op val blijkbaar
Hierop terugkomend, uiteindelijk had die gast geannuleerd. Echt goeie uitkomst, ben m’n badge of honour niet kwijt nu (alhoewel dat ook niet gigantisch veel waard is en ik maar weinig mensen leuk vind op de app)
Echt weer 0 interessante gesprekken en op breeze vind ik echt niemand knap haha
Bij mij ook kommer en kwel. Vaak als ik niet op datingapps zit, ben ik veel optimistischer dat ik echt wel weer iemand ga tegenkomen. Genoeg vissen in de zee etc. Maar zodra ik ga kijken wat er allemaal te vinden is op de dating apps dan zakt de moed me in de schoenen en denk ik wel eens: is dit nou wat er ‘over’ is?
Wat doe je als je match, na een paar weken appen en 1 date zegt dat hij nog met 2 anderen chat en een fwb heeft waarmee hij ooit maandenlang gedate heeft, goeie s**s heeft en een connectie mee heeft? Ik bedoel, we hebben geen relatie, zijn niet exclusief, maar toch voel ik me daar ook niet helemaal lekker bij
Vragen wat zijn intenties zijn?
Ik vind het niet gek dat je na 1 date met iemand niet meteen je fwb en andere chats gedag zegt. Maar als hij met een vaag verhaal komt over dat hij misschien ooit een keer iets serieus wil, maar wel zo lang mogelijk een beetje wil experimenteren, zou ik me wel afvragen of je daar zin in hebt.
Ik vind die opmerking over goeie seks trouwens wel vaag hoor. Dat zeg je toch niet tegen een eerste date.
Wat staat hier
Soos.
Vragen waarom hij dat allemaal vertelt, wat wil hij daarmee zeggen? Zou het een beetje vaag vinden als iemand dit random opeens aan me gaat vertellen na een date. En eigenlijk klinkt het als een lul op basis van deze korte informatie
Ik vroeg: ben je nog met anderen aan het daten. En dan zei hij: ik heb een fwb waarmee ik maanden exclusief heb gedate maar het was niets geworden, dus nu zijn de friends with benefits en we hebben een connectie en goeie intimiteit. En dat hij nog praat met andere matches. Ik waardeer wel zijn eerlijkheid en er is niets mis mee want hij is uiteindelijk single. Maar waarom voel ik mij hier niet goed bij
Vind dit wel een andere situatie ipv het ‘opeens’ vertellen. Je hebt er zelf om gevraagd en hij geeft eerlijk antwoord. Ik zou het zelf niet heel chill vinden, maarja je kan ook niet verwachten dat iemand na 1 date alles afkapt. Ik zou inderdaad gewoon vragen wat zijn intenties zijn.
Ik had laatst uit frustratie Tinder verwijderd, maar zag later dat ik Bumble nog wel had. Vind het aanbod daar echt karig. Las hier en hoorde in het echt wel eens dat Bumble veel beter is qua aanbod, maar ik zie alleen maar saaie, boulderende mannen langskomen die niet eens een millimeter in de buurt komen van mijn type En ook echt veel mannen van 30+ die alleen maar wat casuals willen. Ik heb daar gewoon geen zin meer in en ben niet eens 30, wtf is dit joh. Ughhhhhhh hopeloos haha
Ik vind het aanbod overal hopeloos ik like echt heel weinig
Ja het is echt heel treurig
Ik begin langzaam het idee te krijgen dat daten hopeloos is
Ja ik ook want alles wat ik like liket me niet terug