Datingapps

Wat staat hier :o_o:

4 likes

Soos.

2 likes

Vragen waarom hij dat allemaal vertelt, wat wil hij daarmee zeggen? Zou het een beetje vaag vinden als iemand dit random opeens aan me gaat vertellen na een date. En eigenlijk klinkt het als een lul op basis van deze korte informatie

15 likes

Ik vroeg: ben je nog met anderen aan het daten. En dan zei hij: ik heb een fwb waarmee ik maanden exclusief heb gedate maar het was niets geworden, dus nu zijn de friends with benefits en we hebben een connectie en goeie intimiteit. En dat hij nog praat met andere matches. Ik waardeer wel zijn eerlijkheid en er is niets mis mee want hij is uiteindelijk single. Maar waarom voel ik mij hier niet goed bij :sweat_smile:

3 likes

Vind dit wel een andere situatie ipv het ā€˜opeens’ vertellen. Je hebt er zelf om gevraagd en hij geeft eerlijk antwoord. Ik zou het zelf niet heel chill vinden, maarja je kan ook niet verwachten dat iemand na 1 date alles afkapt. Ik zou inderdaad gewoon vragen wat zijn intenties zijn.

21 likes

Ik had laatst uit frustratie Tinder verwijderd, maar zag later dat ik Bumble nog wel had. Vind het aanbod daar echt karig. Las hier en hoorde in het echt wel eens dat Bumble veel beter is qua aanbod, maar ik zie alleen maar saaie, boulderende mannen langskomen die niet eens een millimeter in de buurt komen van mijn type :joy: En ook echt veel mannen van 30+ die alleen maar wat casuals willen. Ik heb daar gewoon geen zin meer in en ben niet eens 30, wtf is dit joh. Ughhhhhhh hopeloos haha

4 likes

Ik vind het aanbod overal hopeloos ik like echt heel weinig

8 likes

Ja het is echt heel treurig

4 likes

Ik begin langzaam het idee te krijgen dat daten hopeloos is

6 likes

Ja ik ook want alles wat ik like liket me niet terug

2 likes

Achja alles wat bij mij terug liket blijft een talking stage dus ja… hopeloos

Hm ik heb via Bubmle mogelijk een date voor vrijdag en we hebben elkaar nu op whatsapp. En vaak als hij appt en ik reageer is er eerst een poosje alleen 1 grijs vinkje. En dan na een poosje pas 2 grijze/blauwe vinkjes. Alsof hij steeds z’n telefoon van het internet haalt wanneer hij iets appt? En dan pas kijkt als ā€˜de kust veilig’ is? Of ben ik nu te achterdochtig haha

1 like

Ik snap je gedachte, maar ik denk dat hij eerder slecht internet heeft of op plekken zit met minder goede bereikbaarheid. Ik heb soms ook dat berichtjes van verschillende tijdstippen tegelijkertijd binnen komen, terwijl ik dan gewoon internet heb (naar mijn idee).

2 likes

Kan zijn dat ie zijn meldingen van whatsapp heeft uitstaan dan krijg je ook maar een vinkje tot je de app weer opent.

4 likes

Ik zou hier niks achter zoeken haha. Zoals er ook al eerder werd gezegd kan ook met de verbinding te maken hebben.

2 likes

Haha ok, dank jullie wel!

huh nee dat is niet zo toch?

1 like

Jawel, ik heb mijn meldingen van whatsapp helemaal uitgezet en pas als ik whatsapp open zien mensen twee (grijze) vinkjes bij wat ze naar mij gestuurd hebben. Krijg daar weleens opmerkingen over haha

2 likes

Jawel, mijn vriend heeft de meldingen ook uitstaan en pas wanneer hij zijn whatsapp opent staan er 2 vinkjes.

1 like

Maar betekent dit ook dat je geen nummer bij je whatsapp logo hebt staan. Dus van hoeveel berichten je hebt?
Ik heb namelijk al heel lang mijn meldingen uitstaan van whatsapp, maar heb dit nog nooit gehoord haha. Ik heb wel zo’n nummer van de hoeveelheid berichten bij mijn whatsapp logo.