Datingapps

Achja alles wat bij mij terug liket blijft een talking stage dus ja… hopeloos

Hm ik heb via Bubmle mogelijk een date voor vrijdag en we hebben elkaar nu op whatsapp. En vaak als hij appt en ik reageer is er eerst een poosje alleen 1 grijs vinkje. En dan na een poosje pas 2 grijze/blauwe vinkjes. Alsof hij steeds z’n telefoon van het internet haalt wanneer hij iets appt? En dan pas kijkt als ‘de kust veilig’ is? Of ben ik nu te achterdochtig haha

1 like

Ik snap je gedachte, maar ik denk dat hij eerder slecht internet heeft of op plekken zit met minder goede bereikbaarheid. Ik heb soms ook dat berichtjes van verschillende tijdstippen tegelijkertijd binnen komen, terwijl ik dan gewoon internet heb (naar mijn idee).

2 likes

Kan zijn dat ie zijn meldingen van whatsapp heeft uitstaan dan krijg je ook maar een vinkje tot je de app weer opent.

4 likes

Ik zou hier niks achter zoeken haha. Zoals er ook al eerder werd gezegd kan ook met de verbinding te maken hebben.

2 likes

Haha ok, dank jullie wel!

huh nee dat is niet zo toch?

1 like

Jawel, ik heb mijn meldingen van whatsapp helemaal uitgezet en pas als ik whatsapp open zien mensen twee (grijze) vinkjes bij wat ze naar mij gestuurd hebben. Krijg daar weleens opmerkingen over haha

2 likes

Jawel, mijn vriend heeft de meldingen ook uitstaan en pas wanneer hij zijn whatsapp opent staan er 2 vinkjes.

1 like

Maar betekent dit ook dat je geen nummer bij je whatsapp logo hebt staan. Dus van hoeveel berichten je hebt?
Ik heb namelijk al heel lang mijn meldingen uitstaan van whatsapp, maar heb dit nog nooit gehoord haha. Ik heb wel zo’n nummer van de hoeveelheid berichten bij mijn whatsapp logo.

Als je ze gearchiveerd hebt en daar meldingen op uit hebt staan?

1 like

Hij ziet pas dat hij berichten heeft als hij zijn whatsapp opent.
Dus er staan inderdaad geen nummers bij zijn whatsapp icoon.

Dit heb ik altijd als ik met een vriendin in Purmerend app lol

5 likes

Haha Purmerend, daar zeg je ook wat!

@Luzarl Ja dat zou ook nog kunnen maar het is niet dat het uren uit staat maar meer een kwartier/30 minuten.

3 likes

Misschien gebruikt hij whatsapp web, en telefoon afwisselend. Op whatsapp web heb ik dit nml ook!

2 likes

Ben je nog op date geweest?

Nee! We hadden tot dan toe alleen geappt en hij vroeg donderdag of hij me even kon bellen. En toen zei hij dat hij ziek was en dat hij bellen persoonlijker vond dan via de app afzeggen.

Nu gaan we over 2 weken want volgende week kan ik niet, uit eten. Hij stelde een restaurant voor en liet me toen de reservering zien.

Ben benieuwd! Wel intens meteen uit eten maar dan heb ik iig lekker gegeten :smiley:

11 likes

Klinkt wel als een fatsoenlijke manier van afzeggen, ziek zijn kan gebeuren inderdaad.

Wat is er met die gym obsessie op tinder :sob::sob: vooral in mannen hun bio of die date optie.

4 likes

Ja, het klonk wel aannemelijk en vrijdagavond hebben we ook nog een poosje geappt. Dus voelt dit keer niet als de zoveelste date die niet doorgaat, haha

3 likes