Als je ze gearchiveerd hebt en daar meldingen op uit hebt staan?
Hij ziet pas dat hij berichten heeft als hij zijn whatsapp opent.
Dus er staan inderdaad geen nummers bij zijn whatsapp icoon.
Dit heb ik altijd als ik met een vriendin in Purmerend app lol
Haha Purmerend, daar zeg je ook wat!
@Luzarl Ja dat zou ook nog kunnen maar het is niet dat het uren uit staat maar meer een kwartier/30 minuten.
Misschien gebruikt hij whatsapp web, en telefoon afwisselend. Op whatsapp web heb ik dit nml ook!
Ben je nog op date geweest?
Nee! We hadden tot dan toe alleen geappt en hij vroeg donderdag of hij me even kon bellen. En toen zei hij dat hij ziek was en dat hij bellen persoonlijker vond dan via de app afzeggen.
Nu gaan we over 2 weken want volgende week kan ik niet, uit eten. Hij stelde een restaurant voor en liet me toen de reservering zien.
Ben benieuwd! Wel intens meteen uit eten maar dan heb ik iig lekker gegeten
Klinkt wel als een fatsoenlijke manier van afzeggen, ziek zijn kan gebeuren inderdaad.
Wat is er met die gym obsessie op tinder vooral in mannen hun bio of die date optie.
Ja, het klonk wel aannemelijk en vrijdagavond hebben we ook nog een poosje geappt. Dus voelt dit keer niet als de zoveelste date die niet doorgaat, haha
Stuur maar door! Ik krijg alleen game nerds.
Ja geef mij die ook aub, liefst met een sixpack
Leuk! Ik ben benieuwd
Heel dom inderdaad. Ik heb laatst zoān profiel gerapporteerd, vul gewoon je echte leeftijd in.
Jongentje van 30 hahaha. Ik heb ook wel eens mannen die hun leeftijd anders hebben staan. Dan denk ik ja sorry maar als ik dat zocht had ik mn range wel anders gezet.
Op Bumble rapporteer ik dat. Iemand was wel echt jonger dan zijn profiel, daar kwam hij dan een soort van āeerlijkā voor uit, door te zeggen dat hij op oudere vrouwen valt, ofzo.
Maar dat je je leeftijd niet zelf aan kunt passen als je jarig bent geweest dat wist ik niet! Wat suf zeg, goed te weten want ik ben binnenkort jarig en moet dan dus contact met Bumble op gaan nemen? Wat omslachtig en niet bij de tijd zeg, qua app.
Hoe kom je hierbij? Mijn leeftijd verandert gewoon en ik heb het ook al bij anderen zien veranderen. Weet 100% zeker dat ik gewoon mijn geboortedatum heb opgegeven.
Zie dat van āmān leeftijd klopt nietā ook bijna altijd bij mensen wiens leeftijd geheel toevallig op onder de 40 staat terwijl ze eigenlijk boven de 40 zijn (of hetzelfde maar dan met 50). Valt extra op als er staat āik ben geen 38 maar 43ā en dat er dan op hun profiel staat dat ze 39 zijn, geen geboortedatum ammehoela
Belach! Ik ga woensdag meteen kijken/testen of het nog zo is, want dan ben ik een jaartje ouder
In september werd mijn leeftijd ook gewoon automatisch geüpdatet!
dit zijn toch allemaal gewoon mannen die een jongere meid willen maar weten dat de meeste meiden hun range niet zo hoog als hun eigen leeftijd hebben staan? en daarom hun geboortedatum anders invullen zodat ze bij die meiden in beeld komen
en ik denk dat je het niet zomaar kan aanpassen omdat iedereen dan de hele tijd de leeftijd kan veranderen om bij meerderen in beeld te komen