Maar wat ik zie is dat de mannen hun leeftijd juist op ouder zetten en dus jonger zijn. Dus als ze een jongere vrouw willen kunnen ze toch beter eerlijk invullen dat ze 30 ofzo zijn ipv 40 en dan in hun tekst zetten ‘ik ben eigenlijk jonger?’
Dat is wel erg hoog.
het werkt ook de andere kant op natuurlijk. vrouw van 40 zal niet zo snel een boy van 23 willen maar als hij graag een oudere vrouw wil past hij zijn leeftijd aan zodat hij binnen haar range komt
Ja. Laten we allemaal gewoon eerlijk zijn op dating-apps dan bepaal ik zelf wel of ik iemand (veel) jonger wil daten of niet.
Ik had een match met iemand waar ik blijkbaar eens eerder match mee ben geweest, maar ik had nog niet op zijn berichtje van gister gereageerd. Krijg ik ineens een heel boos bericht of ik even wil vertellen waarom ik hem teljens ghost blablabla. Echt wtf, vind dat zo irritant joh. Geef me ff ruimte om te reageren? 1 dag later vind ik niet ghosten. Heb het maar gewoon verwijderd
Ja het is vanzelf aangepast
Happy birthday
Die dramatische berichten van Breeze ook elke keer voor een date
Overigens ook echt helemaal geen zin in maar goed haha.
Haha heel dramatisch wel ja. Maar veel plezier! Hopelijk is het leuk.
Ik kreeg dit bericht altijd samen met de aankondiging dat er weer leuke profielen op mij wachten voelde heel raar onderweg naar een date.
Hahah ja dat heb ik ook vaak.
Het was weer mwah. Dit was de 7e Breeze date tot nu toe en ik ben echt matig enthousiast erover. Ik heb 1 vreselijke date gehad en 6 mwah dates en dus bij geen enkele een tweede date uit gekomen. Echt jammer want ik vind het concept zo leuk.
Guysss, ben net een catfish tegengekomen op fee.ld, in amsterdam
Hij organiseert groepsseks achtige dingen
Stuurde me wat nep fotos
Ben very confused want we hebben een uur gebeld en het was echt leuk???
Denk dat het oftewel iemand is die genuinely parties organiseert, maar zn gezicht eerst niet durft te showen ofzo
Of iemand die kickt op mensen misleiden.
Anyway, als iemand een gelijkaardig profiel tegenkomt en wil weten of het dezelfde is, dm mij.
Reverse image search is ur friend girlies
Naam en rugnummer ?
Wat bedoel je met rugnummer?
De naam is vrij… expliciet hahaha
… … Group
Is hij op de app zonder foto’s of foto’s zonder gezicht dan?
Ja fotos zonder gezicht. Zeg maar van een…hole en ook gewoon naakte bovenlichamen
Een butthole???
Haha dan vind ik het niet eens catfish maar gewoon duidelijk over z’n intenties
Lieverd we zijn allemaal volwassenen en we hebben t nu over een sex app. Zeg aub gewoon asshole enzo .
Die profielen vertrouw ik bij voorbaat niet.