Datingapps

Ik denk dat Alpaca doelt op zijn profielfoto, ik ga ervan uit dat dat geen anus is

2 likes

:joy:

3 likes

Of glory ofzo.

1 like

Misschien bedoelt ze loophole

3 likes

Oh dat kan ook nog

Ik bedoelde gloryhole :wink:

1 like

Hoezo? Hij doet zich voor als iemand anders, is per definitie een catfish

2 likes

Heh maar hoe ben je er dan achter gekomen?

Oke dus zijn naam op feeld is Gloryhole Group?
En je had hem gematcht?

1 like

Hij stuurde in de chat fotos
@madamemignon ja… no judgement pls, was geintrigeerd…

1 like

anyway, hebben andere mensen op Hinge ook dat alleen maar niet-aantrekkelijke mannen je liken?

3 likes

ja 95% is niks, maar soms heb ik ineens parels ertussen zitten dus blijf ik er toch maar op… geduld loonde wel bij mij

5 likes

Ik heb dat op alle apps :joy:

3 likes

hahaha same edit: o nee ik heb 1 goddelijke man maar ik wil niks jinxen

1 like

Oke nou ben niet super verbaasd dat dit een fake was :sweat_smile:

6 likes

Ik heb een gesprek met iemsnd die in de handhaving zit en het valt me op dat elke agent, handhaver, beveiliger en brandweerman alleen maar over zichzelf kan lullen en over hoe belangrijk en stoer ze wel niet zijn. Echt irritant

4 likes

Ik snap dus echt niet waarom veel mannen zulke achtelijke bio’s hebben

Hoe kan je zoiets er serieus inzetten en verwachten dat vrouwen je alsnog liken.

11 likes

Ahh doet me er aan denken dat mijn ex 3 dagen na de break alweer op bumble zat en een soort shout out naar mij had met een bio als in: “geen interesse als je al een kind hebt, hoewel ik veel bewondering heb voor hoeveel fantastische moeders er zijn”. Ik kreeg de screens doorgestuurd van iemand en toen ik opmerkte dat ie snel wel op bumble zat zei hij: “dat gedeelte was alleen maar aan jou gericht” oke thanks buddy

Sowieso negatieve dingen in je bio zetten. Zó kinderachtig en onaantrekkelijk.

34 likes

Hahaha maar dat laat alleen maar zien hoe veel hij nog met jou bezig is. Super triest vanuit hem maar je zou het kunnen opvatten als een compliment :joy:

3 likes