Datingapps

anyway, hebben andere mensen op Hinge ook dat alleen maar niet-aantrekkelijke mannen je liken?

3 likes

ja 95% is niks, maar soms heb ik ineens parels ertussen zitten dus blijf ik er toch maar op… geduld loonde wel bij mij

5 likes

Ik heb dat op alle apps :joy:

3 likes

hahaha same edit: o nee ik heb 1 goddelijke man maar ik wil niks jinxen

1 like

Oke nou ben niet super verbaasd dat dit een fake was :sweat_smile:

6 likes

Ik heb een gesprek met iemsnd die in de handhaving zit en het valt me op dat elke agent, handhaver, beveiliger en brandweerman alleen maar over zichzelf kan lullen en over hoe belangrijk en stoer ze wel niet zijn. Echt irritant

4 likes

Ik snap dus echt niet waarom veel mannen zulke achtelijke bio’s hebben

Hoe kan je zoiets er serieus inzetten en verwachten dat vrouwen je alsnog liken.

11 likes

Ahh doet me er aan denken dat mijn ex 3 dagen na de break alweer op bumble zat en een soort shout out naar mij had met een bio als in: “geen interesse als je al een kind hebt, hoewel ik veel bewondering heb voor hoeveel fantastische moeders er zijn”. Ik kreeg de screens doorgestuurd van iemand en toen ik opmerkte dat ie snel wel op bumble zat zei hij: “dat gedeelte was alleen maar aan jou gericht” oke thanks buddy

Sowieso negatieve dingen in je bio zetten. Zó kinderachtig en onaantrekkelijk.

34 likes

Hahaha maar dat laat alleen maar zien hoe veel hij nog met jou bezig is. Super triest vanuit hem maar je zou het kunnen opvatten als een compliment :joy:

3 likes

Vinden jullie Hinge ook zo’n schijtapp?

Ik vind het zo irritant dat je daar niet een persoon als geheel kunt liken, maar dat je een losse foto of stukje tekst moet liken. En je krijgt de hele tijd meldingen over dat iemand je heeft geliked, maar die persoon zie je nooit voorbij komen tijdens het swipen op een of andere manier. Ja totdat je betaalt waarschijnlijk.

4 likes

Je ziet die personen toch in het gedeelte van het hartje met de aantal likes? Dan kan je alle mensen swipen die je (foto’s) geliked hebben. Vind dat juist wel chill, je kunt gratis langs alle mensen gaan die je liken zonder dat je hoeft te betalen. Ik gebruik het eigenlijk juist alleen op die manier. Het is 95% niet aantrekkelijke mannen, maar heb een aantal hele leuke leren kennen op die manier

2 likes

Omg ik wist niet dat je daar op kon klikken :sweat_smile:

Dan is het iets minder een stomme app haha. Ik ga eens kijken of ik er toch nog een leuk gesprek uit kan halen.

4 likes

Haha ja anders is er idd geen hol aan. Als ik zelf likes uitdeel krijg ik ook nooit respons eigenlijk. Ik kijk gewoon eens per week wat er tussen zit en soms heb je ineens geluk. Ik vind de meeste mannen op hinge heel responsief en communicatief. Had laatst een hele hete Italiaanse kunstenaar uit Brussel die er ineens tussen zat :hot_face: Wel vooral internationals en veel mensen van verder weg. Maar dat vind ik ook wel leuk juist eigenlijk.

3 likes

Ik vind breeze zo deprimerend. Echt iedereen die ik te zien krijg is niet mijn type en de personen waarvan ik denk “ah, wel leuk” liken mij niet :joy::smiling_face_with_tear:

3 likes

Volgens mij kan je je algoritme ergens resetten

3 likes

Ja ik denk dat ik nu een beetje in een verkeerde zit. Al twijfel ik eraan om er gewoon een tijd geen gebruik meer van te maken. Zelf zie ik soms dezelfde mensen meermaals voorbijkomen en dan stoort me dat (en ik wil zelf niet die persoon zijn). Had een tijd terug namelijk die reset gedaan en dan kreeg ik dezelfde kaartenbak eigenlijk gewoon nog een keer geschud

Same. En alleen maar mannen die een serieuze relatie zoeken en kinderen willen. Ik wil beide niet, dus wat moet ik daarmee? Als je mij dan maar een paar profielen per dag laat zien, zorg dan iig dat het wat is.

1 like

Kun je dan niet beter Feeld gebruiken oid? Of op Breeze de matching pools kiezen voor niet serieuze dates?

1 like

Ben ook weer niet op zoek naar een seksdate maar iets er tussenin :sweat_smile: Ik heb verschillende matching pools aan, maar weet niet of dat veel verschil maakt. Dacht juist Breeze is lekker casual een drankje doen en dan zien we wel. Maargoed vorige week een succesvolle date en nog een in de pijplijn. Had blijkbaar andere verwachtingen vooraf.

Lekker daten in mijn stad valt ook tegen trouwens, mensen kiezen mijn stad als datestad terwijl ze 75 km verderop wonen?

1 like