Datingapps

Vinden jullie Hinge ook zo’n schijtapp?

Ik vind het zo irritant dat je daar niet een persoon als geheel kunt liken, maar dat je een losse foto of stukje tekst moet liken. En je krijgt de hele tijd meldingen over dat iemand je heeft geliked, maar die persoon zie je nooit voorbij komen tijdens het swipen op een of andere manier. Ja totdat je betaalt waarschijnlijk.

4 likes

Je ziet die personen toch in het gedeelte van het hartje met de aantal likes? Dan kan je alle mensen swipen die je (foto’s) geliked hebben. Vind dat juist wel chill, je kunt gratis langs alle mensen gaan die je liken zonder dat je hoeft te betalen. Ik gebruik het eigenlijk juist alleen op die manier. Het is 95% niet aantrekkelijke mannen, maar heb een aantal hele leuke leren kennen op die manier

2 likes

Omg ik wist niet dat je daar op kon klikken :sweat_smile:

Dan is het iets minder een stomme app haha. Ik ga eens kijken of ik er toch nog een leuk gesprek uit kan halen.

4 likes

Haha ja anders is er idd geen hol aan. Als ik zelf likes uitdeel krijg ik ook nooit respons eigenlijk. Ik kijk gewoon eens per week wat er tussen zit en soms heb je ineens geluk. Ik vind de meeste mannen op hinge heel responsief en communicatief. Had laatst een hele hete Italiaanse kunstenaar uit Brussel die er ineens tussen zat :hot_face: Wel vooral internationals en veel mensen van verder weg. Maar dat vind ik ook wel leuk juist eigenlijk.

3 likes

Ik vind breeze zo deprimerend. Echt iedereen die ik te zien krijg is niet mijn type en de personen waarvan ik denk “ah, wel leuk” liken mij niet :joy::smiling_face_with_tear:

3 likes

Volgens mij kan je je algoritme ergens resetten

3 likes

Ja ik denk dat ik nu een beetje in een verkeerde zit. Al twijfel ik eraan om er gewoon een tijd geen gebruik meer van te maken. Zelf zie ik soms dezelfde mensen meermaals voorbijkomen en dan stoort me dat (en ik wil zelf niet die persoon zijn). Had een tijd terug namelijk die reset gedaan en dan kreeg ik dezelfde kaartenbak eigenlijk gewoon nog een keer geschud

Same. En alleen maar mannen die een serieuze relatie zoeken en kinderen willen. Ik wil beide niet, dus wat moet ik daarmee? Als je mij dan maar een paar profielen per dag laat zien, zorg dan iig dat het wat is.

1 like

Kun je dan niet beter Feeld gebruiken oid? Of op Breeze de matching pools kiezen voor niet serieuze dates?

1 like

Ben ook weer niet op zoek naar een seksdate maar iets er tussenin :sweat_smile: Ik heb verschillende matching pools aan, maar weet niet of dat veel verschil maakt. Dacht juist Breeze is lekker casual een drankje doen en dan zien we wel. Maargoed vorige week een succesvolle date en nog een in de pijplijn. Had blijkbaar andere verwachtingen vooraf.

Lekker daten in mijn stad valt ook tegen trouwens, mensen kiezen mijn stad als datestad terwijl ze 75 km verderop wonen?

1 like

Op Feeld zitten best veel mannen die ook iets er tussenin zoeken, beetje daten met elkaar zonder een relatie te willen. Dus het is wellicht het proberen waard!

2 likes

Ah ik had een ander beeld, dat klinkt als het proberen waard! Thanks.

2 likes

Ik heb weer Bumble geïnstalleerd en ik dacht ik ga gewoon iedereen een berichtje sturen met wie ik een match heb. Eindstand: alleen maar verlopen gesprekken :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ah dat is zo deprimerend he. Wat had je als berichtje gestuurd? Sommige mannen op Bumble hebben in hun profiel staan dat ze niet op ‘hoi’ of iets in die trant reageren 🫠. Vind dat zo stom, alsof je elke keer met iets heel spectaculairs moet komen als opening :laughing:

6 likes

Ik doe wel altijd mijn best :joy: In elk geval geen hoi alles goed

1 like

Dat is ook mijn ervaring met Bumble, terwijl ik meestal ook mijn best deed om het gesprek leuk te openen. Kreeg het gevoel dat veel mannen de app niet actief gebruiken.

2 likes

Ik vind dit ook stom en skip die mannen altijd. Alsof ik er zin in heb om elke keer de trukendoos open te moeten trekken voor een simpele begroeting :joy: vind het zelf ook niet erg als iemand alleen maar hoi of hey zegt, als het gesprek daarna maar loopt.

5 likes

Misschien om even wat joy te verspreiden, ik heb via Bumble een top vent leren kennen, na heel wat mislukte pogingen met anderen. Ik was eens een keer gegaan voor niet mijn standaard “type”, maar wel op basis van zijn bio en interesses gematcht. Ondertussen al 5 dates gehad en we zijn nu ook exclusief, en het klikt erg goed. Er is aantrekking, we zitten emotioneel op een gelijkaardige golflengte en ik vind hem echt enorm lief. Het is natuurlijk nog pril maar ik ben hoopvol :blush:

46 likes

Ik aan de andere kant heb bumble maar eens even gepauzeerd en de app verwijderd… kom ik niet in de verleiding om toch weer te gaan kijken. Werd te sad van het aanbod.

6 likes

Heeeh ik kan sinds een paar dagen op tinder zien wie mij geliked heeft, maar ik heb geen tinder gold. Is dit bij jullie ook? Misschien om te promoten ofzo? Ik vind het wel grappig om te zien wat voor mannen mij liken. Het zijn merendeels echt totaaaal tegenovergestelde types van hoe ik ben en waar ik op zou vallen haha.

1 like