Datingapps

Op Feeld zitten best veel mannen die ook iets er tussenin zoeken, beetje daten met elkaar zonder een relatie te willen. Dus het is wellicht het proberen waard!

2 likes

Ah ik had een ander beeld, dat klinkt als het proberen waard! Thanks.

2 likes

Ik heb weer Bumble geïnstalleerd en ik dacht ik ga gewoon iedereen een berichtje sturen met wie ik een match heb. Eindstand: alleen maar verlopen gesprekken :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ah dat is zo deprimerend he. Wat had je als berichtje gestuurd? Sommige mannen op Bumble hebben in hun profiel staan dat ze niet op ‘hoi’ of iets in die trant reageren 🫠. Vind dat zo stom, alsof je elke keer met iets heel spectaculairs moet komen als opening :laughing:

6 likes

Ik doe wel altijd mijn best :joy: In elk geval geen hoi alles goed

1 like

Dat is ook mijn ervaring met Bumble, terwijl ik meestal ook mijn best deed om het gesprek leuk te openen. Kreeg het gevoel dat veel mannen de app niet actief gebruiken.

2 likes

Ik vind dit ook stom en skip die mannen altijd. Alsof ik er zin in heb om elke keer de trukendoos open te moeten trekken voor een simpele begroeting :joy: vind het zelf ook niet erg als iemand alleen maar hoi of hey zegt, als het gesprek daarna maar loopt.

5 likes

Misschien om even wat joy te verspreiden, ik heb via Bumble een top vent leren kennen, na heel wat mislukte pogingen met anderen. Ik was eens een keer gegaan voor niet mijn standaard “type”, maar wel op basis van zijn bio en interesses gematcht. Ondertussen al 5 dates gehad en we zijn nu ook exclusief, en het klikt erg goed. Er is aantrekking, we zitten emotioneel op een gelijkaardige golflengte en ik vind hem echt enorm lief. Het is natuurlijk nog pril maar ik ben hoopvol :blush:

46 likes

Ik aan de andere kant heb bumble maar eens even gepauzeerd en de app verwijderd… kom ik niet in de verleiding om toch weer te gaan kijken. Werd te sad van het aanbod.

6 likes

Heeeh ik kan sinds een paar dagen op tinder zien wie mij geliked heeft, maar ik heb geen tinder gold. Is dit bij jullie ook? Misschien om te promoten ofzo? Ik vind het wel grappig om te zien wat voor mannen mij liken. Het zijn merendeels echt totaaaal tegenovergestelde types van hoe ik ben en waar ik op zou vallen haha.

1 like

Als je op Bumble wel al een poosje hebt gekletst en je praat een paar dagen niet wordt de match dan ook vanzelf weer opgeheven?

1 like

Ah ok, dank je wel! Dan weet ik waar ik sta :joy:

3 likes

Ervaren meer mensen dat mannen vaak echt slecht zijn in het voeren van een gesprek? Voor ik het weet zit ik weer in zo’n gesprek waarin ik dan allemaal dingen van de ander weet, vragen stel, maar diegene nauwelijks zelf naar dingen vraagt (en dan loopt het gesprek verder wel, reageert de ander snel/meer dan ik). Dus zit het niet in dat die ander geen interesse laat blijken. Het is trouwens ook niet dat ik overdreven veel vragen stel of interesse toon

6 likes

Ja echt heel veel mensen (mannen) zijn slecht in gesprekken voeren! Echt heel jammer, want het is zoooo belangrijk voor de date

5 likes

Mannen praten vooral door statements over en weer te poneren. Ik vraag mij steeds vaker af hoe mannen zo ver zijn gekomen in het leven. Ze kunnen niet communiceren, ze kunnen niet plannen of iets leuks bedenken om te doen.

13 likes

Voor mij is het juist ook interessant hoe en wat iemand zegt, dat hoeft niet per se antwoord op vragen te zijn. Je kan ook een gesprek voeren zonder allemaal vragen aan elkaar te stellen, dat heb ik zelfs liever.

3 likes

Hoe snel hebben jullie na een date vaak weer contact? Ik ben gewend dat mannen savonds nog iets appen van: het was leuk oid. Maar dan was het ook niet op de avond zelf uitgesproken. Gister was de evaluatie einde date al, haha. Maar heb alleen mijn nummer gegeven en ik zit nog steeds te wachten op een appje 24u later.

Als je hem graag weer zou zien zou ik dan gewoon nog een appje sturen. Dat een man dat altijd zou moeten doen vind ik toch een beetje gek. En als hij toch niet enthousiast is uiteindelijk, tja, dan merk je dat wel!

Edit: O je hebt zijn nr niet? Mmm nou dan merk je het vanzelf! Ik zou wel willen dat er wat enthousiasme is iig. Wie er dan ook mag initiëren.

Ja ik heb zijn nummer niet. :sweat_smile: anders had ik het wel gedaan. Hij vond het wel heel leuk zei hij dus dan verwacht je toch sneller wat terug. Achja, en anders niet

3 likes

En je hebt hem irl leren kennen? Dus geen mogelijkheid tot het sturen van een berichtje via een dating app?

1 like