Ik hoop ook dat het niet klopt hoor! via twitter heeft iemand het al gevraagd, maar er komt geen reactie. Op 2 maart heeft iemand van GoPlay wel geantwoord op Twitter dat het in NL bekeken kon worden. maar wisselende berichten dus, meh
Door die wisselende berichten zou je denken (als het wel waar zou zijn) dat het last minute gelukt is met de rechten. En dat het nieuws nog niet bekend was onder al het personeel.
Ik hoop ook echt dat het niet klopt. Ik wil gewoon gelijk lopen met België. Met zo programma wel belangrijk.
Ik ken iemand van mijn studie die werkt achter de schermen bij widm. Misschien dat hij iets weet. Ik ga het vragen
Update: Hij weet van niks. Vroeg wel gelijk waar het gerucht vandaan kwam.
aahh neeee!!
ik had NPO vanmorgen al via Twitter een bericht gestuurd hierover, maar nog geen reactie.
Jaaa hoor en dan moet je natuurlijk een npo plus abonnement aanschaffen om het te kunnen kijken. Zo stom.
Pffff wat stom zeg
De makers van de podcast Trust Nobody hebben nu ook van de makers zelf te horen gekregen dat het niet mogelijk is voor Nederlanders om via Goplay te kijken dit jaar. Terwijl ze vorige week nog hoorden dat het wel kon…
Zij komen nog deze week met een voorbespreking met tips hoe wel te kijken, maar dat zal via VPN zijn.
Stomme NPO. Dat kan je toch niet later uitzenden… of over een paar maanden op NPO Start gooien? Net zoals Great British Bake Off van 3 seizoenen geleden. Dan is de hele lol eraf.
Edit dit bericht nu:Zo kijk je dit jaar de Vlaamse De Mol ook in Nederland
“Zij streven ernaar dit zo dicht mogelijk op de Belgische uitzending beschikbaar te maken voor Nederland”, aldus de woordvoerder."
Nooooo ik keek hier zo naar uit. Wat kut hee, stomme NPO. Laat die zijn aandacht lekker richten op zelf een fatsoenlijk programma maken
Ik denk dat ze het gewoon op NPO plus gaan zetten dus dan zitten ze niet met de programmamering op tv.
17 maart is donderdag zelfs al, dus vanaf nu elke donderdag te zien?
Ok behalve als je in Nederland woont
Wat zuur. Dan moet ik ook alle social media kanalen verwijderen kn geen spoilers te krijgen.
Nooo wat stom, keek al helemaal uit naar het begin en wie weer wanneer we her nu kunnen zien😭
Maar kan dit niet met een vpn bekeken worden? Of is dat niet de bedoeling ofzo?(weet niet of dat strafbaar is)
Ugh, wat stom! Hopelijk zijn de afleveringen snel na de uitzending in België te zien, en niet pas veel later of zo
Jeeeezus wat kut was echt m’n favo zondagse momentje, hoe schraal als ze het pas veel later gaan uitzenden.
Volgens Trust Nobody kan het gewoon met een VPN gekeken worden hoor!
In het topic van The Bachelor werd laatst een app gedeeld, ik weet de naam niet meer, dat was volgens mij een gratis VPN voor op je telefoon. Heb toen 1 aflevering ermee gekeken voordat The Bachelor op Videoland kwam.
Ik ga dat zaterdag ook gewoon proberen!
Vpnify! Daarmee heb ik afgelopen zondag ook cafe de mol gekeken. Kwaliteit is met streamen naar de tv niet top maar hey dan kunnen we het in ieder geval gewoon kijken
De makers van de podcast Trust Nobody hebben zojuist gepost dat de geoblokkade eraf gaat, dus we kunnen vanaf nederland via Goplay de afleveringen bekijken.
Daarbij komt er iedere maandag een aflevering op NPO start!
Nooooo
Dit is echt zo goed nieuws. Ik denk dat de NPO helemaal in de war is van alle (negatieve) reacties over hun slome acties.