De Mol België

De 2e achter de schermen aflevering staat ook online!
En Gilles die op het einde met een bijna straight face zegt dat hij “extatisch gelukkig is” hahahahaha zo kennen we hem :joy:

9 likes

Haha ik was echt verrast! Die stiekeme beelden ook, leuk :grin:

Gilles heeft een bericht geplaatst op het De Mol Forum, hierin zegt hij dat noch Sven, noch de tweede mol in het Daft Punk zat, het was gewoon één van de Duitse crewleden. Zou wel leuk geweest zijn! Zijn post is trouwens tof om eens te lezen, hij vertelt een aantal grappige feitjes.

4 likes

Waar kan ik dat forum vinden?

Zo leuk dit! En nog zo bijzonder dat er zelfs mensen vd productie niet weten wie het is! Ook wel weer logisch maar ik had dat zelf niet zo verwacht.

Deze post denk ik: Das Ende - De Mol forum - forum.wieisdemol.be

6 likes

Thanks!
Wat leuk zeg. Gilles lijkt ook altijd zo betrokken bij zowel de crew als de deelnemers. Blijkt ook wel als je zijn hele verhaal leest, volgens mij is hij van alles op de hoogte.

7 likes

De mol van vorig jaar vond ik ook heel leuk!

2 likes

Lennart had ook voor die 10000 euro al veel geld uit de pot gehaald, ik keek elke week naar die follow the money theorie en hij stond bijna altijd onderaan met een paar honderd euro verdiend terwijl Sven Annelotte en Philip een paar duizend verdienden.(zo uit mijn hoofd toch ongeveer)

Lees hier en hoor ook dat mensen denken dat hij enkel bij die 10 k goed gemold had. Vind ik jammer vind hem echt een goede mol. Maar ben ook bevooroordeeld omdat ik hem verdacht en hem sympathiek vindt😅

Kijk al uit naar zondag.
De week er na heb ik alvast plannen gemaakt zodat ik niet in een leegte val.:rofl:

7 likes

Is zondag nog zo’n mollen aflevering?

Net gekeken, ik vind het echt superleuk om eens te zien hoe het er achter de schermen uit ziet! Dat is het eerste jaar en ik was er altijd al erg benieuwd naar. Het lijkt me best wel stresserend voor de crew, lange dagen en je wil niet dat er iets fout loopt. En nu die extra moeilijkheid met corona, dan kan het hele seizoen in duigen vallen.

@Blush Ja, zo’n aflevering waar met alle kandidaten wordt terug gekeken en mollenstreken overlopen worden.

3 likes

Maar dat was toch doorgestoken kaart? Hij werd tijdens de opdracht gebrieft dat de andere opdrachten mislukten, waardoor er toch geen geld verdiend werd. Zo kon hij verontwaardigd zijn dat hij de enige was die slaagde.

Ik vind het gek dat velen Lennart een slechte mol vinden, maar misschien is dat gewoon omdat ze hem niet in het vizier hadden. Maar vorig jaar zeiden ook veel mensen dat over Alina, terwijl ik haar echt wel een goede mol vond. Het feit dat hij zo onverdacht was, en ondertussen stommiteiten kon uithalen (denk aan de ‘euh’ en het vliegtuig laten neerstorten), én open en bloot 10 000euro uit de pot kon halen, maakt hem toch echt een goede mol.

7 likes

Ik vind Lennart juist een hele goede mol! Die 10.000 vond ik eerst lastig maar als je bedenkt dat hij er gewoon mee kwam is het juist heel knap gespeeld. Vind hem de beste tot nu toe van de Belgische mollen.

4 likes

Dat hij ook nog zelfs de crew heeft laten weten voor de laatste aflevering dat hij positief testte :joy:

Je kan alles wel over hem zeggen, dat hij goed of slecht is. Maar als tot de laatste opdracht hij niet word verdacht denk ik toch echt wel dat hij een goede mol is geweest, misschien niet hoe jij het liever of anders zie

Ik denk dat we zondag ook een hele andere Lennart gaan zien dan dat we de afgelopen tijd zagen.
Ik bedoel sinds hij achter dat gordijn vandaan kwam werd ie ook gelijk wat aantrekkelijker :sweat_smile:

En als Phillip de Mol was was ook niemand blij want dat was dan overduidelijk (dominosteentjes), soms kan je het niet goed genoeg doen, meer willen kan niet altijd.

17 likes

Ik denk dat je niet moet vergeten dat de kandidaten dingen heel anders zien en beleven dan wij. Zij zien hele andere dingen en niet vanuit allerlei camera hoeken zoals wij.

Ik heb Lennart overigens helemaal niet als op de achtergrond ervaren dus dat soort dingen lijkt me ook persoonlijk en subjectief.

1 like

Ik vind niet dat je bij voorbaat en goede mol bent, omdat je niet verdacht wordt. Als je een mol bent die amper risico durft te nemen, verdenkt ook niemand je. En als je veel kandidaten hebt, die zelf veel verprutsen ook.
Waarmee ik niet wil zeggen dat hij een slechte Mol is. Aan de sneak peak te zien durfde hij wel wat risico te nemen
Ben heel benieuwd naar volgende week.

1 like

Haha ik keek net de Cooke & Verhulst show en Sven zei dat z’n hele omgeving hem verdacht en dat hij dat logisch vond want hij snapte niks van de opdrachten :rofl:

En Annelotte zei idd ook dat het heel anders is om het als kandidaat te ervaren, dat je bepaalde mensen als vriend begint te zien en dan zo mensen uitsluit maar die blijken dan soms toch de mol :stuck_out_tongue_closed_eyes:

9 likes

Haha Sven zag er inderdaad best vaak uit alsof dingen langs hem heen gingen

4 likes

Kan ik begrijpen maar als dan word gezegd dat 10.000 uit de pot halen dan weer laf is. Terwijl iedereen hem erna het gun en mensen nog steeds niet zien dat hij de Mol is vind ik dat wel knap.

Daarom denk ik ook kijk volgende week hoe hij het doet en vorm erna een mening.
Ik ben erg benieuwd wat hij heeft gedaan en hoe.

In Nederland was er ook 1x een mol die deed zelf niks omdat anderen het al deden, dat was toen echt een verschrikkelijk seizoen. Maar goed dat is NL versie sowieso. Heb gezegd niet meer te kijken naar de NL versie, hoop dat mijn nieuwsgierigheid het niet wint.

3 likes

Over wie heb je het hier? Ik vind dat we mollen uit oude NLse seizoenen wel mogen noemen tbh, eventueel in een spoiler.