Oh veel plezier! Ik heb zoveel gelachen in dat seizoen, vooral om Baha en Lloyd!
Ben benieuwd! Tot nu toe is Griekenland mijn favoriet.
Dat belooft veel goeds! Maar dan weet je de tweede keer toch wie het is, is het dan nog wel leuk?!
Ja! Alleen via de website kon ik het niet goed vinden, via Google kwam ik wel op de juiste pagina.
Ik vind het altijd juist leuk om de mol te kijken als ik al weet wie het is. Kun je extra op de mol letten tijdens de opdrachten. Heb de seizoenen van België allemaal al minstens 2 keer gezien.
Vond het echt een toffe finale dit jaar, ik dacht echt dat het Sven was tot op het einde
Kun je vanuit Nederland ook meteen om 20.15u meekijken op goplay.be?
Ik weet het niet zeker maar denk van niet (zou alsnog wel eens proberen).
Bij sommige programma’s op goplay kan je wel live kijken en bij sommige niet
De Instagram insinueert wel zoiets, die zegt om 19.55 op Play4 en goplay, terwijl ze vorige weken echt een tijd gaven op goplay. Ben benieuwd of het zo is of dat het een foutje is.
Ja precies, daarom vroeg ik het me af! Ik ga het straks gewoon maar proberen haha
Aaah vandaar, ja ik ook!
Oh de reünie is blijkbaar op de locatie gefilmd waar ik getrouwd ben
Ik kan hem al bekijken (NL)!
Wow lekkere verrassing! Hopen dat we het vanaf volgend jaar altijd tegelijk kunnen zien🤞
Edit: ah shit ik was helemaal hyped maar de aflevering stoort bij mij enorm en blijft continu hangen . Dan toch maar over een uurtje
Leuk om ook wat stukjes van Martijn te zien! En wie wie verdacht vind ik altijd interessant, met de tunnelvisies enzo haha
En bij die hints denk ik altijd: “wie vindt dit nu ” want dingen die als hint worden gezien zijn het niet en omgekeerd
Oh, niet verwacht dat Sven thuis zou wenen bij die onthulling. Zo lief ook met zijn kinderen!
Dit is zooo leuk, in NL is het echt maar 5 min mol acties
Aaahh dit was weer zo leuk!!! Ik baal weer dat het af is. Die laatste aflevering zit ik ook altijd echt met zo’n big smile te kijken haha
Echt genoten inderdaad! Erg gelachen om Lennart die er dan zooo fanatiek in gaat, opdracht mislukt, en dan staat te balen: alleeeee jong!!!
Nu weer een jaar wachten.
Ja, ik had echt zo’n warm gevoel tijdens de hele aflevering. Jammer dat ze zijn mollenactie met Isidoor niet opnieuw hebben getoond.
Leuke aflevering Qua molacties vond ik het niet super verrassend. Wel knap dat niemand hem doorhad.