Ik kan hem al bekijken (NL)!
Wow lekkere verrassing! Hopen dat we het vanaf volgend jaar altijd tegelijk kunnen zien🤞
Edit: ah shit ik was helemaal hyped maar de aflevering stoort bij mij enorm en blijft continu hangen . Dan toch maar over een uurtje
Leuk om ook wat stukjes van Martijn te zien! En wie wie verdacht vind ik altijd interessant, met de tunnelvisies enzo haha
En bij die hints denk ik altijd: “wie vindt dit nu ” want dingen die als hint worden gezien zijn het niet en omgekeerd
Oh, niet verwacht dat Sven thuis zou wenen bij die onthulling. Zo lief ook met zijn kinderen!
Dit is zooo leuk, in NL is het echt maar 5 min mol acties
Aaahh dit was weer zo leuk!!! Ik baal weer dat het af is. Die laatste aflevering zit ik ook altijd echt met zo’n big smile te kijken haha
Echt genoten inderdaad! Erg gelachen om Lennart die er dan zooo fanatiek in gaat, opdracht mislukt, en dan staat te balen: alleeeee jong!!!
Nu weer een jaar wachten.
Ja, ik had echt zo’n warm gevoel tijdens de hele aflevering. Jammer dat ze zijn mollenactie met Isidoor niet opnieuw hebben getoond.
Leuke aflevering Qua molacties vond ik het niet super verrassend. Wel knap dat niemand hem doorhad.
Ik vind het ook zoooo jammer dat het nu alweer voorbij is
Toen Gilles zo Jens toesprak had ik nog even het idee dat ze hem een ticket voor volgend seizoen zouden geven oid! Ach, een koekoeksklok is ook leuk
Verder echt leuke aflevering, leuke molacties. Vond het seizoen wat traag op gang komen (op de eerste aflevering na natuurlijk) maar verder wel echt heel tof. Grappig ook hoe Sven bij zoveel mensen zo’n slechte eerste indruk heeft gemaakt (bij mij ook wel) maar nu zo terugkijkend volgens mij juist echt de goedzak van de groep was.
Nu weet ik niet meer wat ik met m’n zondagavond aanmoet! Hoe moet ik nu verder Vlaams leren?!
Haha dit dacht ik ook! En bij Martijn precies hetzelfde. Hoe zuur moet het voor hem ook zijn geweest. En ook wel raar om het programma te kijken denk ik. Hij wist natuurlijk precies wat er ging komen en hoe er gemold ging worden
Whaha jaaa, hier wil ik echt een gifje van!
En voor Martijn inderdaad ook wel heftig hoor. Zeker dat ze hem dus inderdaad wel al voor het hele seizoen gebriefd hebben: dan is het dus niet 1 dag in het maisveld en dan weer naar huis zoals bij die anderen, maar dan ben je dus al veel intensiever en langer ermee bezig! Dan zou ik bijna nog liever helemaal afgewezen worden
Ja, vond dit zo sneu voor Martijn. Als ze hem nu niet bekend hadden gemaakt kon hij volgend jaar wel mee als mol en nu eigenlijk niks…zou dit zelf zo naar gevonden hebben dan liever helemaal afgewezen worden
Wel echt leuk om alle acties te zien en de hints. Vanaf nu stop ik met de Nederlandse versie, de Belgische is zoveel malen beter, echt ongekend!
Naaa vond hem echt helemaal niet leuk de eerste afleveringen, echt een beetje een norse indruk wekte hij in het begin. En uiteindelijk inderdaad 1 van de leuksten wat mij betreft!
Ik vond die 20000 herz geluiden interessant! Ging iemand zn hond die aflevering helemaal op tilt? Ik heb geen hond
Mijn honden hebben alleszins nooit laten merken dat ze dat hoorden.
Nu ik alle molacties van Lennart gezien heb moet ik toch wel terugkomen op mijn eerdere mening, hij heeft het heel gewaagd en goed gespeeld.
Vind Anne-Lotte trouwens echt een leuk mens. Zo grappig dat zij en haar familie ook zo moesten cringen om die badscène.
Maar ook gewoon dat de test ex aequo was gemaakt!! Ik vond het wel jammer dat er verder helemaal geen aandacht werd besteed aan Sven zn uiteindelijke turn naar Lennart.
Ik heb het nog steeds zo te doen met Jens Volgens mij was dat ook echt een keileuke geweest om erbij te hebben. En ik snap wel dat de makers er allemaal spannende plottwists in moeten stoppen, maar ik vind dit, net als dat met Hans in een vorig seizoen, gewoon echt niet leuk meer eigenlijk.
Zo leuk gedaan weer! Die reacties van hun familie ook