Zo leuk! Ik ben 1 keer naar Lanzarote geweest met school als eindejaarsreis en dat was geweldig dus wordt leuk om het een beetje terug te zien!
Al zal ik eerst moeten uitvogelen of ik het met een VPN kan kijken want ik kan niks van play4 kijken hier in Frankrijk
Wij in Nederland ook niet, behalve De Mol. Je moet wel een gebruikersnaam aanmaken enzo. Dus check even of ze de locatie hebben uitgezet voor alleen NL?
Oh inderdaad, ik kan wel de afleveringen van vorig seizoen kijken dus hopelijk ook die van het nieuwe seizoen!
Vind het echt heel irritant dat ik voor de rest niks kan zien op de website, ookal heb ik maanden geleden al een account gemaakt met mijn Belgische gegevens, bij de VRT kan ik zo namelijk wel alles zien
Zoveel zin in het nieuwe seizoen!
Het heeft niet te maken met je gegevens maar met je locatie! Er zit een geoblock op bijna alle programma’s.
Ooh, ik vind het zo leuk dat dit weer begint!
Binnenkort
Is geen datum gegeven
Bij vrtnu kan je de programma’s kijken in België óf als je Belg in het buitenland bent, vandaar mijn redenering. Maar gewoon een geoblock is couranter idd
Meestal begint het ná afloop van de NLse mol. Daarvan is de laatste op 6 maart, dus volgens mij start de Vlaamse altijd rond half maart/eind maart.
In de Trust Nobody podcast hebben ze het erover dat ze denken dat het 20 maart gaat beginnen!
20 maart begint het
Exciteeeddd!!
Zoveel vragen nu, is die persoon aan het eind de mol? Herkennen jullie deze persoon?
Ik vind het een creepy hoofd. Sorry als dit iemands echte gezicht is, maar kreeg er de bibbers van.
Veel vragen indd. spannend!
Zo verwarrend
Maar ik heb er ZIN IN! Zal wel weer iets briljants zijn, de mol kennende.
Ja echt heel veel zin in! Was al aan het wachten tot een datum bekend was
Kijk er zo naar uit! Eindelijk toffe spellen weer en goed in elkaar zittend. Mis dat echt bij de Nederlandse
Die teaser voor het nieuwe seizoen is weer zo geniaal! Echt heel tof gedaan. Heb er zoveel zin in!!!
De kandidaten zijn bekend!
Oeeee jubileumseizoen! Heel benieuwd of het dan extra spectaculair gaat zijn.