En fijn dat ze Philippe nog op het podium roepen.
Ik zat er zooo naast. Maar super goed gedaan van de mol!
Heeeeel leuk vond ik het!!
Oef, net gekeken en hier zijn we ook geen fan van de livestream. Leuke winnaar wel. Al had ik niet echt een schok effect toen de mol bekend werd gemaakt.
Meh, hier waren we ook best teleurgesteld in de liveshow. Veel te gekunsteld. Volgend jaar mag het gewoon weer zoals vanouds.
Amai, ik vond die liveshow totaal niet passend bij het programma.
edit: Yens zag er zo ongemakkelijk uit met momenten, wat ik compleet snap. Als Mol-kandidaat zou ik ook niet verwachten dat ik voor een livepubliek van 10k mensen iets moet uitvoeren en dat ook totaal niet willen, hallo podiumvrees.
Ik kon niet meer wachten tot vanavond dus heb snel gekeken vanmorgen en tijdens werk nog aan laten staan. Wel lange zit hoor. Vind het idee leuk maar het duurde wel wat te lang.
Bij de laatste molbiecht kon je het accent goed horen dus toen wist ik het, maar verdacht eigenlijk iemand anders.
Wel heel blij voor de winnaar!
Vanochtend om 6 uur de wekker en wakker geworden met De Mol terugkijken. Wat een geniaal programma vergeleken WIDM. Ik dacht ook Yens maar vond dit best heel leuk, al een stuk beter dan de Nederlandse live finales!! Daar wordt aan elke Piet of Yvette gevraagd “en en en wie denk jij dat de mol is???” Like we care .
Oh ik ging stuk om ‘kinderboerderijjjj’
Ik hoop dat dit de eerste en laatste liveshow van de mol is… Het filmische, de gezelligheid en intieme ontknoping van een normale slotaflevering was zoveel fijner geweest
huh? hier ben ik het toch echt totaal niet mee eens. Waarom zou Sven niet mogen winnen? Vorig jaar had de winnaar pas ook op het laatst de mol in de gaten. Ik vind dat weinig zeggen over de kwaliteit van het programma.
Ik vind het nog steeds elk jaar heel goed gedaan. En het is met afstand het beste programma van het jaar.
Ik lees op het Nederlandse forum superveel positieve reacties over de liveshow, ook van veel mensen die erbij waren.
En Uma zo afvallen vind ik ook niet passend. Dus amateurtoneel van het zwakste niveau vind ik zo denigrerend en niet terecht.
Haha jeetje, wat ben je streng ! Ik denk dat het voor elke mol in dit seizoen lastig zou zijn geweest, je moet ineens in een paar dagen schakelen? De opbouw is voor ons als kijkers nu ook totaal anders.
Ik vond het nog best leuk om te kijken deze finale, maar mijn verwachtingen lagen sowieso wel wat lager dan normaal. Toch een gek seizoen op deze manier, waarbij de mol tussentijds is gestopt.
Ik vind het best oneerlijk tegenover Uma om haar zo aan te vallen. In een paar uur de Mol worden, in een groep waarbij je ook al als kandidaat bekend bent, lijkt mij echt een helse klus.
Denk dat ze direct gaan stoppen, omdat @Foxy het niet meer leuk vindt.
Ik vond de live aflevering niet echt een toevoeging en een beetje jammer dat live kijken niet lukte. We kregen de vpn niet aan de praat, dus vanmorgen gekeken.
Ik had niet echt gedacht dat Uma de mol was, maar eigenlijk had ik geen idee.
Ik vind het ook niet raar dat de finalisten nog twijfelden. Ze zijn halverwege helemaal opnieuw begonnen. Normaal zijn de eerste afleveringen ook heel erg zoeken voor de kandidaten. Iedereen kende elkaar nu al als kandidaat, dus de nieuwe mol moet proberen te mollen, maar ook niet afwijken hoe hij/zij als kandidaat was
Ik heb vandaag gekeken, maar de aflevering was nu ‘maar’ 1.37 itt hoelang ie gister zou zijn. Is dat puur reclame of mist er van alles?
Ik zei net tegen m’n vriend als Uma de winnaar is dan eet ik echt m’n schoen op. Dacht echt dat het Yens was omdat hij zo zenuwachtig was hahaha.
Omg ik had dit zoooo niet verwacht maar vind 't wel echt leuk! Leuke mol en winnaar!
Wel een lange zit
Ik denk dat Yens het gewoon onwijs ongemakkelijk vond op een podium met 10.000 mensen om hem heen. Dat verwacht je niet echt als je je opgeeft voor De Mol als je naar de 9 andere seizoenen kijkt.
Ik vond Uma juist best goed acteren. Bij de vraag of ze 5 of 1 week wilde repeteren, toen Gilles zei dat ze niet alle 25 vragen goed had, geloofde volgens mij heel veel mensen haar dat ze oprecht begon te twijfelen om voor pasvragen te gaan. Toen werd ze ook buiten spel gezet.
En het moment dat ze alledrie moesten zeggen waarom zij de mol waren vond ik haar ook heel goed. Het leek alsof ze een kandidaat was die slecht kon liegen over waarom ze de mol zou zijn. Erg twijfelend en niet overtuigend. Vond ik heel goed. Op dat moment wisselde ik even van Uma naar Sven als mol omdat ik haar niet meer verdacht
Ja klopt! Dat stukje van de Mol overtuiging vond ik Uma ook totaal niet overtuigend haha, dus idd goed gespeeld.
Ik ben ook wel benieuwd of Yens het goed of fout had. Voor mijn gevoel zat hij op Sven de hele tijd.