De Mol België

Ik heb het nu pas kunnen kijken. Ik vraag me een beetje af of het de Mol wat slechter af gaat door gebrek aan voorbereiding of dat we toch een verrassende laatste aflevering krijgen.
Ik vond de opdracht met het computerspel en de familie/geliefde wel leuk bedacht. Jammer dat je die ronde kon winnen door verkeerde koffers aan te leveren, terwijl de andere mannen zo goed bezig waren.
Ook jammer dat Bruno eruit ligt, want die verdacht ik totaal niet.

1 like

Noh een van mijn mollen naar huis haha! Vond het wel echt een leuke aflevering - heel creatief bedacht met die Vietnamese zinnetjes (die mevrouw Hien zal wel gelachen hebben haha!) en dan het kunstwerk door de shredder, en die tunnels vond ik ook een bijzondere opdracht met culturele en maatschappelijke significantie voor het land. En geen zielige dieren (behalve die eendenfarm). Vond het alweer sneu om die biggetjes van de vooruitblik te zien :sob:

Ik vond Elisabeth het meest verdacht deze afl - eerst ging ze pas als laatste mee in de keuze voor het kunstwerk en door als eerste zonder geld af te vallen in de tunnels liep de groep nog eens 2000 euro mis. En je verwacht eventueel dat de mol juist voor het hoogste bedrag zou gaan, dus minder verdacht…? Dus hm, Elisabeth is wel weer terug op mijn lijstje denk ik. Zo lastig, ik ben steeds zo aan het genieten van de opdrachten en de groepsdynamiek en hoe gezellig ze het lijken te hebben dat ik bijna vergeet uit te kijken naar de saboteur haha!

Ik heb gestemd op wat ik hoop haha. Joeri wordt met de week minder verdacht, maar ik blijf hem toch maar gewoon als mn mol houden.

Oh en als ik ooit in mn leven zo gek ben om door zo’n tunnel te kruipen dan moeten jullie me laten opnemen dan wil ik dat Axel me erdoorheen leidt, wat een fijne rustgevende stem had hij zeg.

9 likes

Leuke aflv weer!

En die tunnels, omg. Ik heb weinig angsten maar dat is echt m’n grootste angst.

2 likes

Ik ben niet claustrofobisch maar ik kreeg ook echt de kriebels van die tunnels! En dan dat stukje waar ze nog wat lager moesten kruipen langs die vleermuizen brrrr

4 likes

Ja vond ik ook al. Kreeg voor het eerst ook echt een pilotenvibe haha.


Desalniettemin wel een vreselijke opdracht zeg. Ik kreeg het al benauwd vanop de bank, laat staan dat je je als 2 meter lange man in zo’n kleine tunnel moet voortbewegen.

Joeri deed het deze aflevering wel weer super goed, en hij had heel makkelijk die laatste €1250 kunnen laten liggen, dus ik vrees dat ik bijna overtuigd ben dat hij toch niet de mol is…

2 likes

Over Axel gesproken, kunnen we het even hebben over dat griezelige talent om direct alle woorden achterstevoren uit te kunnen spreken?! Waarom heb ik niet zo’n geheim talent haha! :heart_eyes:

27 likes

I see you FF :eyes:

29 likes

Neee zo jammer van de afvaller!!

1 like

Haha Axel in die badjas met dat roomservice wagentje :joy:

15 likes

Ik had de afvaller zo de overwinning gegund, wat jammer!! :frowning:

4 likes

Ik wil hier gewoon even vastleggen dat mijn eerste gedacht Elisabeth was als mol, en dat ik het geweldig zou vinden als dit gevoel voor de eerste keer ooit juist zou zijn :stuck_out_tongue: . Man, nog 1 week en we weten het.

2 likes

Pfoeee ik dacht een hele tijd dat Axel het zou zijn. Maar vandaag bracht hij nog 3000 euro binnen, dat zou een mol toch niet gedaan hebben? In datzelfde spel vond ik Elizabeth verdacht. In die tweede ronde waar ze een kaart van Bas mocht trekken, trok ze in samenspraak met hem 400 euro, terwijl ze wist dat hij een vrijstelling had…

2 likes

maar ze kon ook niks anders doen dan toch? hij moest van haar trekken en zij had niks meer te bieden, ook geen strafpunt.

Oh shit ja je hebt gelijk, dacht even dat zij ook nog bij hem mocht trekken

1 like

Ik vind Bas zo intens intens stom.

6 likes

Neeee, zo jammer van Joeri. :frowning_face: Vond deze aflevering ook helemaal niet zo leuk.

En ik heb dus werkelijk GEEN idee wie de mol is. Ik hoop alleen dat het Bas niet is.

1 like

Noooo Joeri :(. Ik vind Axel iedere aflevering wel echt grappiger worden. Zo sullig af en toe.

Edit: en wat een vette trailer voor de finale!

3 likes

Ja balen van Joeri! Ik denk dat Elisabet of Bas de mol is. Ik verdacht de laatste weken vooral Elisabet, maar deze week vond ik Bas juist verdachter overkomen. Ik hoop dat Axel wint.

Is dit trouwens al de tweede vrijstelling van Bas? Met die schietopdracht had hij er ook al 1 verdiend toch? In dat geval hoop ik helemaal dat Elisabet de mol is.