De Mol België

Ja inderdaad! Had sowieso het idee dat ze verkeerde antwoorden gaven. Leek mij ook makkelijk voor de mol om te mollen, maar misschien stonden de antwoorden in de briefing

2 likes

Nee! Ik vond Joeri echt de enige leuke kandidaat die nog over was.
Sinds vorige week zit ik op Bas als mol, maar ik gun Axel en Elisabet beide de winst niet.

4 likes

Ik vond Bas zo’n ongelooflijk slechte pokerface hebben bij dat kaartspel dat ik echt niet meer geloof dat hij de mol is.

6 likes

Ik vind dit ook echt geen leuk finalegroepje zo helaas. Vond Kaat en Joeri echt leuk, hoopte dat zij beiden de finale zouden halen. Eén van hen mocht van mij echt winnen!

Ik weet ook echt niet meer wie de mol nu is. Als het Elisabet is vind ik het wel goed gedaan, want die lijkt echt oprecht en zo zo zo fanatiek. Bas zou ik idd wat @Bubbless zegt zo een slechte mol vinden, vooral door zijn (gebrek aan) pokerface. En Axel vind ik zo intens onnozol overkomen, echt irritant. Ook met maar 1 gezichtsuitdrukking haha.

3 likes

Ik zag ergens langskomen dat al die dieren iets te maken kunnen hebben met de Chinese/Vietnamese astrologie, bv. dat het geboortedier van de mol niet langs is gekomen.

Zou wel verklaren waarom er zóveel dieren(opdrachten) in dit seizoen zitten.
.

1 like

En wie zou via die theorie de mol zijn?

Aangezien we alleen de leeftijd van de kandidaten weten, zijn er twee mogelijke geboortejaren per kandidaat:

Axel: 1978 - 1979 = Paard - Geit
Bas: 1986 - 1987 = Tijger - Konijn
Elisabet: 1985 - 1986 = Os - Tijger

Als je dan de aapemojis uit de aflevering van gisteren meeneemt, dan zou het paard overblijven. Dat zou dan Axel kunnen zijn als hij ook echt in 1978 geboren is.

3 likes

Als Axel de Mol is dan is dit voor het eerst in járen dat ik vanaf het begin goed zit :smiley: Deze theorie brengt me nog meer in mijn tunnel haha

Ik heb net de vorige aflevering teruggekeken. Weet iemand hoe laat de finale online komt? Het liefst kijk ik ‘m nu meteen erachteraan :smile:

Meer mensen die het al gezien hebben :smile:

Voor mij ook iemand die ik al vanaf het begin in de gaten hield. Maar 100% overtuigd was ik nooit.

2 likes

Wow ik twijfelde tot het laatste moment, wat knap gedaan!

1 like

Ahw zo’n fijne einde! En wat heeft de mol het goed gedaan zeg. Echt knap.

Ben benieuwd naar volgende week, en vooral ook naar wie de 2 andere misschien-mollen waren.

Echt een supervette aflevering! Ook zo’n satisfying einde, met een leuke edit. Kunnen de Nederlandse makers nog wat van leren.

Heel blij met de winnaar, gun hem het zo! :smiley: Ik had liever een andere mol gehad, maar al bij al vond ik het een leuk seizoen en een sterke finale!

1 like

Jaa, wat leuk! De aflevering liep enorm vast de hele tijd maar inmiddels (met veel gevloek en geduld) toch afgekeken. Ben zo benieuwd volgende week naar de mollenacties! En hoe de eerdere afvallers op het nieuws reageren haha!

1 like

Aaah zo leuk dit. Ik. Moet wel zeggen dat ik deze aflevering nog enorm aan het twijfelen ben gezet door bas, ik had hem echt nog nooit als mol verdacht en nu opeens dacht ik ‘oh shit misschien is hij de mol wel en ik heb nooit echt op hem gelet’ haha. Maar ik verdacht Elisabeth sinds een aantal afleveringen, ze had vaak een bepaalde grijns op haar gezicht, alsof ze moest lachen… Hahah dat vond ik trouwens echt hilarisch. Vooral toen ze met z’n drieën moesten beslissen welk kunstwerk door de mol was gemaakt en welke door een kunstenaar. Haha.

Heb echt zin in de aflevering van volgende week!

1 like

Oooohhh ik zat toch verkeerd haha. Heel benieuwd naar volgende week!

Haha ik heb net eens alle polls teruggescrollt en ik heb echt elke week andere mensen aangeduid :stuck_out_tongue: Nochtans was ik wel zeker van mijn mol nu op het einde! Ik gunde het de verliezende kandidaat nog net wat meer om te winnen, maar vond het wel een leuk seizoen

Zo leuk al je polls elke week @Eddie, grappig ook om terug te scrollen langs de voorgaande!

1 like