De Mol België

Toos zei ook in de laatste aflevering iets in de trant van “plaat nu eens echt plat”, dus ik denk dat hij zich in de Mol gewoon een beetje heeft ingehouden?

2 likes

Kunnen anderen wel de livestream zien op goplay.be?

Edit: nvm ik zie de nieuwe aflevering nu staan

Oooh die Lieselot helemaal in tranen omdat ze toch Commy graag wilde helpen. Wat sneu :sweat_smile:

1 like

Wel goed bedacht van Lancelot tijdens de back to the future opdracht

10 likes

Dat lettertype… ik ben vormgever en zit elke week wel eens op de site maar is toch wel echt vergezocht :joy:

2 likes

Toos zat echt al heel vroeg op Commy. Ik had hem de winst echt gegund! Maar helaas…

11 likes

Verbaasd me hie vroeg Toos en Lancelot op Comfort zaten.
Dat is wel jammer, laatste afleveringen was dus gewoon wie heeft het meeste goed in de test.

1 like

Ik vond eigenlijk vooral die blunder compilatie op het einde leuk :sweat_smile:

5 likes

Ik heb vandaag Sam van het seizoen van Zuid Afrika aan de kassa gehad op mijn werk. Hele aardige man die lichtjes vereerd was (en hard moest lachen) toen ik vroeg of hij inmiddels wel zakken op de zijkant van zijn broek heeft. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

25 likes

Ik herken hem helemaal niet, maar is dit nu ook die acteur Matteo van het vorige seizoen? :sweat_smile:

3 likes

Zeker, want die mag niet mee, hij heeft vorig jaar al zijn kans gehad…

2 likes

Heel leuk met Matteo haha

1 like

Zo leuk gedaan! Heb er al terug zin in. :grin:

2 likes

Oef de teaser van De Mol. Dubbel spel, ik ben zeer benieuwd!

7 likes

Ik ben ook heel benieuwd.

2 likes

Gisteren zijn de kandidaten bij cafe de mol voorgesteld. Ik ben heel erg benieuwd. Ook wat het getal 2 betekent en het dubbel in de preview.

2 likes

Ik zag dit filmpje: 42K views · 7.3K likes | De Mol on Instagram: "De grootste uitdaging voor de mol start 24 maart. #DeMol, elke zondag in de app van GoPlay en op Play4."

En ergens heb ik het idee dat de kandidaten dubbelrollen krijgen zoals met Weerwolven ofzo :joy:

Ik zag in de reacties ook wel een goeie suggestie: dat er telkens bij opdrachten een kandidaat dezelfde informatie als de mol krijgt en zo de mol zou kunnen saboteren oid. Vond ik ook wel een goeie!

Of wordt het echt verteld in Café de Mol wat het is? @Nox

3 likes

helaas wordt er niks over gezegd in cafe de mol. Had ik ook niet verwacht hoor :stuck_out_tongue:
Was meer een snelle voorstel van de kandiaten en kleine stukjes uit de ‘sollicitaties’.

1 like

Is het 't wel waard om terug te kijken of gewoon volgende week beginnen met het seizoen? :stuck_out_tongue: