Ik vond het wel leuk om alvast een beetje in the mood te komen, maar gewoon met het seizoen beginnen is ook prima, er werd geen essentiële informatie gedeeld.
Dit heb ik ook voorbij zien komen, maar dat lijkt me als kijker wel super lastig om te volgen met dubbelrollen.
Ze weten het altijd wel lekker spannend te maken bij café de mol.
Het kon vorige jaren wel via GoPlay, alleen niet live, wel iets later, vanwege de reclame. Of het dit jaar kan is altijd afwachten. Het komt maandag vanaf 8 uur op NPO start.
Wel op GoPlay, niet live. Ik kijk zelf altijd direct nadat de aflevering op tv is afgelopen, dan staat ie sowieso online en kan ik terugkijken.
Ik ben afgelopen week begonnen met seizoen 9 (in Duitsland) terug te kijken. Om alvast in de sfeer te komen. Blijf dat toch het leukste seizoen vinden, ondanks de Covid-maatregelen
Even nog een reminder voor iedereen met een Apple: In Safari werkt het niet (je kunt wel inloggen, maar de afleveringen willen niet afspelen), in Chrome wel!
Volgens mij is het nu wel live op goplay, het begint nu!
Ik ben helemaal verbaasd dat het live te kijken is (vanuit Nederland)! Eerst was het pas erna, toch?
Toevallig precies op tijd, yesss
Dacht dat het vorig jaar ook wel al live te kijken was vanuit NL!
De Chromecast functie werkt bij mij nu ook prima, was vorig jaar anders als ik het mij goed herinner.
Wat een mindfuck die vraagtekens.
Heb ik vorig jaar voor niets de halve avond zitten wachten
Vind het weer een heerlijk begin hoor mooi dat ze nu al even veel geld hebben verdiend als de Nederlanders in een heel seizoen
Vind het zo jammer van de afvaller, Gillian leek me echt een sfeermaker, die messias van Gullegem
Ik heb nooit zo’n goede redeneringen voor mijn mol maar ik zet in op Coco
Ja echt jammer 5 sec. voor het rode scherm zei ik nog ik hoop in ieder geval niet dat (naam afvaller) eruit gaat.
Haha ja iemand als Gillian die ZO enthousiast is over een dorp heb ik al tijden niet meer gezien. Jammer dat hij weg is!
Wat een leuke eerste aflevering! Wel jammer dat Gillian er als eerste uit moest. Vond hem een toffe kandidaat. Lynn vind ik ook bijzonder. De diehard kandidaat. Kan natuurlijk ook een perfecte dekmantel zijn.
Wat een fantastisch begin weer! Moest al lachen toen ze daar zo allemaal aan die boot hingen en Philippe helemaal bovenin bungelde
Mijn gok is nu Philippe of Michael maar ik vlak Bernard ook nog niet uit. mijn gevoel zegt wel dat het een man is, vooral door de woordkeuze van de vervormde stem.
Oke spoilerrrr
Wat heerlijk dat de doos van pandora weer terug is!!
Inderdaad!
Wat zal Nelleke blij zijn! (van Trust Nobody, voor wie luistert)