De Mol België

Ik wil dit ook weten, wil niet meer wachten

Vorige week kon ik gewoon kijken, nu heb ik problemen. Zijn er meer die dit hebben?

Ja bij mij laadt hij niet :woozy_face:

Bij mij ook niet :frowning:

1 like

Hij doet het nu wel bij mij, misschien bij jullie ook? Kan ook nog terugspoelen om vanaf het begin te kijken :popcorn:

1 like

Hij doet het bij mij ook live. Wel via de pagina van de mol en niet via het kopje kijk live.

1 like

Stéphanie is echt kwaad steeds met die ijsjes :joy:

1 like

Vind dat gescheld van Coco wel heftig telkens =’) Doe even een beetje rustig zeg

7 likes

Omg die doos van pandora opdracht echt geniaal :scream:
Ik geniet echt deze twee afleveringen van de mol al vijf keer meer dan het hele seizoen van widm

25 likes

Ja echt zo veel leuker!!

3 likes
einde aflevering 2

Waarom kiest Benard niet Senne of Michael om de verdubbelaar over te nemen? Die hebben toch meer kans om door te gaan.

Wel zuur voor Karolien zeg!

6 likes

Ja dit dacht ik ook, maar ze hoefden ze niet perse in te zetten dus misschien daarom niet

3 likes

Wat een topaflevering dit

Wel echt zuur voor Karolien

En omg die zaklamp op die doos

2 likes

Jaa het hele doel van die doos is dat erin staat wie de mol is. De vorige keer zat daar ook iets dubbels in toch? Net als met die koekoeksklok… Dus vind t bijzonder dat niemand daarbij stil stond. Maar vond die afteller van de pot wel geniaal en afleidend.
Of miss hebben ze dat wel gedaan/gezien maar is dat er in de edit (logisch) uitgehaald.

5 likes

Misschien omdat hij ze minder vertrouwt? Want hoe de verdubbelaars worden ingezet is ook wel belangrijk

De behind the scenes vind ik trouwens ook heel leuk om te kijken, draagt ook wel bij aan die relaxtere sfeer en ‘likeability’ tov de Nederlandse versie, zoals verschillende mensen hier aanhaalden :blush:

5 likes

Ja geweldige aflevering trouwens, zat weer zo goed in elkaar en gebeurde zoveel!

Ik was ook wel verbaasd dat niemand die kist nog even verder ging onderzoeken, maar aan de andere kant wil je dat misschien ook niet doen met iedereen erbij? Dan hadden alleen Senne of Michael dat kunnen doen terwijl de teller af liep.

2 likes

Geniaal die kist! Ik snap wel dat ze deze consequentie hadden “bewaard” nadat vorige keer niemand de kist had geopend.
Inderdaad wel jammer dat niemand de kist verder heeft onderzocht, maarja dat kon ook alleen met of de hele groep erbij of terwijl de teller af liep
Wel zuur voor Karolien om er zo uit te gaan

Ik zou het door de “aanwijzingen” wel vet vinden als Philippe het is, maar ik verdenk hem nu nog niet.

Alle promo’s waren met een 2. Er is een verdubbelaar en Gilles benoemd telkens dat alles terug keert. Dus wat als mol Philippe terugkeert en een tweede kans krijgt.

3 likes

Deze spellen zijn zoveel leuker dan bij WidM!

2 likes

Wat zo opvallend is en voor mij denk ik essentie van waarom Belgische leuker is
In Belgische versie wil iedereen echt de mol vinden hoe het bedoeld is; de mol moet ongezien saboteren. De hele groep is op zoek naar de mol en niemand wil verdacht worden. En het moet ook vaak zo eerlijk mogelijk.
Maar in Nederlandse versie is iedereen aan het mollen JUIST om de verdenking op je te krijgen zodat anderen foutief gaan stemmen.

Zo bijzonder bijvoorbeeld dat Lynn zei dat ze 4 van de 5 stellingen goed had, en dat Karolien deelde dat Senne zijn handen trilden: die info zou in Nederlandse versie een stuk minder zo op tafel gelegd worden. In NLse versie zouden er vast ook mensen opzichtelijk voor vertraging zorgen met dat aflopen van de groepspot. En dat iemand niet voor pasvragen zou kiezen, zou ook niet zo snel gebeuren denk ik. (En michael zei ook iets eerlijks 1e afl waardoor ik hem meteen niet verdenk, maar ik weet niet meer wat) (michael heeft trouwens iets weg van Tijl Beckand in zijn jongere jaren vind ik :laughing:)

Zo Marta (Coco, waar slaat deze bijnaam op :sweat_smile:) was aan het schelden met dat Zwijg, laat me en puta madre elke keer. Heftig :sweat_smile: Daardoor kan ze de Mol denk ik niet zijn? Denk dat productie dat wel tandje minder zou willen namelijk​:smile: Ik denk daardoor wel juist dat Stephanie het kan zijn. Ook heftig, maar in iets mindere mate en ze houdt zich beetje op de vlakte.

Bernard vind ik opvallend omdat hij al paar keer heeft gezegd “echt waar, dat meen ik!” Alsof hij heel graag wil laten zien dat hij de waarheid spreekt en zich op voorhand wil indekken terwijl niemand nog denkt dat hij een leugen vertelt (als jullie me kunnen volgen)

1 like