De Mol België

Ik vind de spellen bij de De Mol beter dan bij Wie is de Mol. Bij de Mol lijken ze tenminste nog haalbaar.

Haar familienaam is Co??.. Colom, dus begint 2x met Co

Ik vind het echt weer super leuk. Ook leuke twist met de kist en de pot die leegliep.
Dat de naam van de mol erin staat vind ik een leuk idee, maar kun je toch niets mee. Niemand gaat met een blacklight de kist inspecteren als de pot leegloopt.

2 likes

Nou, Gilles heeft wel gezegd dat hij niet weet of de naam van de Mol er wéér in staat. Dus die mannen hadden mógelijk wel kunnen bedenken nadat de kist open was, dat ze deze nog wilden inspecteren en wellicht hadden ze dan de lamp gevonden aan de tafel. Die kans is gewoon aanwezig! Dat iemand zegt terwijl de teller afloopt: “WACHT, we kunnen misschien de naam van de Mol vinden ten koste van de pot…” Ik had dat namelijk wel gedaan. Maar ja, het moet wel in je op komen. :wink:

1 like

Deze aflevering laat echt precies zien waarom België het beter doet dan Nederland, wat fantastisch die leeglopende pot en iedereen wakker moeten maken. Echt love it :clap::clap:

10 likes

Wat gieren, die opdracht met die ijsjes likken, ze deden het helemaal zo gepassioneerd dat het een beetje awkward werd.

7 likes

Ja en terwijl die mensen nog niet eens weg waren :joy: Gilles deed het gewoon terwijl je de kandidaten nog zag. Echt te gek.

Werd wel echt gek van al het gevloek en gegil op elkaar, vond de vrouwen een beetje (ja sorry) irritant allemaal. Behalve Lynn, die is wat chiller.

Volgen jullie ook de insta van De Mol? Ik vind het heel leuk om de backstagefoto’s te zien en ga elke keer stuk om die samenvattingen :joy:

Dit is die van afgelopen aflevering haha

9 likes

Dit wordt ook getoond aan het einde van Cafe de Mol. Supercontent speelt dat altijd.

1 like

Ah dat kijk ik niet. Doen ze dan alles live of alleen dat laatste stukje waarin de afvaller zegt dat die niet de mol is?

1 like

Ze doen dan het stukje live. En dan de afvaller mag het zelf zingen dat hij/zij niet de mol is.

2 likes

Dit is zooo grappig :rofl:

Haha ja dit zijn echt leuke stukjes. Ik moet nog regelmatig aan die van vorig jaar denken waarin Gilles een keer zegt: doe een broek aan. Heel random maar dat stukje popt heel vaak in mijn hoofd op

Inclusief Gert ipv Hert :joy:

8 likes

Haha jaa dit heb ik ook soms op random momenten in m’n hoofd!
Ook die verbetering direct na Gert “Hert”haha :joy:

1 like

Ik heb hardop moeten lachen bij dat pastaduel, hoe ze zo agressief pastasoorten naar elkaar zitten te roepen :rofl:

19 likes

Stephanie is steeds zo zuur dat het bijna grappig wordt haha, ik verdenk haar nu ook ineens

3 likes

Ik vond het ook heel opvallend dat ze zo aansloeg op die slechte tekening van Philippe. Dat ze dat meteen hardop ging zeggen en heb er haar daarna er nog 2 keer meer over gehoord.

Stephanie en Charlotte hebben wel allebei dat hele felle, meteen de focus op anderen leggen.

1 like

Waren weer leuke opdrachten! Ze mixen vaak meerdere opdrachten tegelijkertijd, zonder dat kandidaten ervan op de hoogte zijn dat er een opdracht voogt dat moment.

Vind het wel lastig wie zich nou verdacht gedroeg, tijdens dat aanwijzen van de bom waren Lynn, Senne en Stephanie best aanwezig met aanwijzen. Alleen Coco vond ik toen best stil en als mol zou je je meer laten horen denk ik. Ik verdenk Senne misschien wel door die opdracht.

Zagen jullie trouwens ergens die wegvallende letters in beeld? Toen die 4 het zwijgen werden opgelegd, gebeurt dat vaker? Heb het op pauze gezet maar de overgebleven letters zeiden me niks.

En jammer Phillipe eruit :frowning: Vond hem gezellig! En altijd een grens op zijn gezicht echt zo :smirk:

Oja; ik denk niet dat ze weer voor een jonge vrouw als Mol kiezen? Ik denk daarom dat in ieder geval Charlotte niet de mol is, die lijkt te veel op de mol van paar jaar terug:p

3 likes

Senne was hier juist vrij stil toch? Hij liet voornamelijk de andere mensen dingen roepen. Wat ook wel heel voordelig is voor de mol want zo valt 'ie helemaal niet op

1 like

Ik zie dat net ook ergens anders staan, maar ik vond hem vrij duidelijk keer zeggen dat linker ape aan het liegen was. Misschien iets minder duidelijk dan Lynn en Stephanie maar vond hem toch best luid daar.

Oh en ik lees ergens dat Senne misschien een verkeerde plek aanwees waar een tas zou liggen, maar ik weet niet of dat klopt.

Ik ga er trouwens door die opdracht met het pastaduel wel vanuit dat de mol in de BMW zat, in die andere karretjes was het veel te onzeker om geld te kunnen verspelen. Nu hoefde de mol alleen maar het verkeerde karretje te kiezen en was er geen geld verdiend.
Dus dat waren Stéphanie, Senne, Coco en Lynn volgens mij?

1 like