De Mol België

:joy::joy:

13 likes

Ik moet echt zo hard lachen om deze.

9 likes

Deze Mario Kart opdracht was denk ik een van mn favorieten ooit :joy:

13 likes

Ze worden onderweg aangevallen… door een ananas :joy:

16 likes

De grootste schande: ananas :joy:

7 likes

Oehhh wat een twist weer, meet the mole vind ik altijd leuk al kun je er niks uithalen

1 like

Zo leuk deze aflevering! De Mario opdracht inderdaad favo opdracht ooit maar denk ook een van mijn lievelingsafleveringen ooit!

10 likes

Ik vond dat rondje dat ze te weinig hebben gereden echt zoooo verdacht!

10 likes

Jaa top aflevering!

3 likes

Ik vind deze mol veel leuker maar ik erger me ook veel meer aan de sloom- en domheid in de spellen soms :smiling_face_with_tear:

1 like

Die uitspraak van de Mol dat er een ticket naar België lag met de naam Coco :joy:. Echt een goede mindgame weer.

2 likes

Wie denk je dat de mol is?

• Bernard
  • Charlotte
  • Lynn
  • Michaël
  • Senne
  • Stephanie

0 stemmers

Wie hoop je dat de mol is?

• Bernard
  • Charlotte
  • Lynn
  • Michaël
  • Senne
  • Stephanie

0 stemmers

Wie hoop je dat er wint?

• Bernard
  • Charlotte
  • Lynn
  • Michaël
  • Senne
  • Stephanie

0 stemmers

3 likes

Ik ben echt lost nu aangezien dat ik Coco verdacht, nu denk ik misschien Lynn maar ben echt niet zeker :sob:

1 like

Volgens mij is het een van de drie die in het hokje stonden bij het karten. Want hoe makkelijk was het om daar de verkeerde ronde-aantal door te geven en daarmee het meeste geld te laten verliezen. Hier thuis dachten we dat Stephanie de verkeerde ronde noemde maar Lynn staat ook nog op mijn radar. Juist vanwege haar ‘ik speel eerlijk en streep geen vragen weg.’ En Michaël is ook nog een beetje verdacht.

2 likes

Ja Stephanie en Lynn vind ik verdacht!

En lynn is videograaf als beroep en dat vind ik ook helemaal in het profiel van een mol passen. Misschien ook qua connecties in het werkveld :sweat_smile: (Gilles als mol was toch een medewerker van het productiehuis ofzo)

Is dat zo :eek: Ik dacht dat hij juist na zijn deelname daar is gaan werken

1 like

Ik geloof dit ook niet tot ik bewijs heb, kan het me niet voorstellen dat een productiehuis dit zou doen.

Volgens mij is Gilles ook na zijn mol avontuur achter de schermen mee gaan werken.

Ze doen ook de mol met onbekende Belgen, lijkt me sterk dat ze dan iemand uit hun eigen team als mol in gaan zetten.

Ja, dat was pas na zijn deelname. Ten tijde van zijn seizoen werkte hij bij Unilever.

Lastig! Even over mijn verdenkingen:

Ik vind Michael eigenlijk te verdacht, hij is te obvious aan het mollen naar mijn idee? Maar hij had zeker wel dingen die elke keer net mis gingen, net als die aantal rondjes ook die misgingen. Want hij zei ook echt ‘heb je er 15? HEY STEEK JE HAND EENS OP’ en ik kan me ook voorstellen dat Senne alleen dat laatste verstond of het niet goed begreep en het zo kon worden gezien dat Senne zei alle rondjes gedaan te hebben. Terwijl hij misschien dacht dat Michael dat tegen hem zei. Ofzo haha.

Maar ergens verdenk ik Lynn vanaf het begin. Waarom weet ik niet. Juist omdat ze zo rustig is en wat meer op de achtergrond denk ik.