De Mol België

Oh damn ik dacht echt zelfde man

1 like

Wel allebei leuk en charmant maar niet dezelfde :joy:

1 like

Mijn ervaring (werk veel in belgie) is dat de Vlamingen wel een stuk afwachtender en geduldiger zijn, behoedzamer. Maar uiteindelijk daardoor juist wel beter overleggen. (Misschien wordt dat eruitgeknipt in de edit? Of overgeslagen door de spel structuur?)
Bij een groep Nederlanders is het vaak toch gewoon degene die het hardst roept, of een wedstrijdje tussen de hard roepende, waardoor het soms eerder uitloopt op een snel beginnen zodat het op mijn manier gaat.
Het is maar net wat je prettiger vindt.

Ik hou gewoon van de Mol. Als ik zou moeten kiezen keek ik deze. Maar gelukkig kan beide :wink:

(Overigens vond ik juist de Nederlandse verraders leuker en de Vlaamse saai. Maar daar mist de humor denk ik)

Wie is jullie mol? Ik dacht lang Michael maar denk nu toch eerder Stephanie.

5 likes

Ik twijfel nog tussen Michael en Senne. Vermoed ook dat ze allebei de finale gaan halen

5 likes

Dit vind ik echt beide de minst verdachte haha, vooral Senne. Hij zit echt aak op plekken waar je bijna niet kunt mollen. Ik denk Stephanie!

Ik denk echt dat Michael zo wordt neergezet door de edits, als een soort ‘red herring’. Hij is te duidelijk aan het mollen imo. Ik weet alleen nog niet zo goed wie ik wél verdenk.

2 likes

Aiii wat naïef van Charlotte.
Wel fantastisch gedaan weer dit.

4 likes

Ik begon net tijdens deze aflevering Stéphanie te verdenken haha, maar duik toch maar weer terug mn Michael tunnel in.

4 likes

Ik denk dus dat Charlotte gewoon heel goed kan acteren en misschien wel de Mol is, zoals Bernard zei. Ergens in een andere aflevering zei iemand ook al ‘zo Charlotte kan heeeel goed liegen, dat wist ik niet!’.

1 like

Nehh ik zag hier echt nog een jong, ietwat naïef meisje.

En ik denk ook dat de mol hier wel hoog gaat mee bieden; het was te voorspellen dat iedereen hier wel geld voor over had en daar gaat de mol natuurlijk wel aan mee doen (bleek ook uit de molbriefing die we eerder zagen).

1 like

Weet iemand hoe laat de Mol meestal op npo staat?

2 likes

Hier staat vanaf 20:00u:

3 likes

Ineens Bad Romance gaan zingen :joy:

21 likes

Hardop lachen om dit stuk :joy:

1 like

Heeft iemand die stemmen nog geanalyseerd? :grimacing:

Nee maar ik riep meteen dat Stephanie haar stem heel erg kunstmatig klonk, en die ligt eruit :joy: dus ik moet nog maar een keer gaan luisteren :smirk:

Ik vond Charlotte heel echt klinken, de rest was lastiger te herkennen.

5 likes

Ja ik verdenk haar nu ook ineens

Vond dat jank stuk in de auto zooo nep en geacteerd overkomen ook

4 likes

Nee maar ik vond Bernard er het meest uitkomen

5 likes

Knap van jullie, ik moet eerst al goed luisteren wie ik uberhaupt hoor, dan welke naam erbij hoort, en ook nog of het ‘echt’ klinkt. Dikke error hoor dat lukt me niet haha

4 likes