Ik denk dus dat Charlotte gewoon heel goed kan acteren en misschien wel de Mol is, zoals Bernard zei. Ergens in een andere aflevering zei iemand ook al ‘zo Charlotte kan heeeel goed liegen, dat wist ik niet!’.
Nehh ik zag hier echt nog een jong, ietwat naïef meisje.
En ik denk ook dat de mol hier wel hoog gaat mee bieden; het was te voorspellen dat iedereen hier wel geld voor over had en daar gaat de mol natuurlijk wel aan mee doen (bleek ook uit de molbriefing die we eerder zagen).
Weet iemand hoe laat de Mol meestal op npo staat?
Hier staat vanaf 20:00u:
Ineens Bad Romance gaan zingen
Hardop lachen om dit stuk
Heeft iemand die stemmen nog geanalyseerd?
Nee maar ik riep meteen dat Stephanie haar stem heel erg kunstmatig klonk, en die ligt eruit dus ik moet nog maar een keer gaan luisteren
Ik vond Charlotte heel echt klinken, de rest was lastiger te herkennen.
Ja ik verdenk haar nu ook ineens
Vond dat jank stuk in de auto zooo nep en geacteerd overkomen ook
Nee maar ik vond Bernard er het meest uitkomen
Knap van jullie, ik moet eerst al goed luisteren wie ik uberhaupt hoor, dan welke naam erbij hoort, en ook nog of het ‘echt’ klinkt. Dikke error hoor dat lukt me niet haha
Ik vind Charlotte superverdacht maar dat is puur en alleen gebaseerd op dat ik een tafel naast haar heb geluncht enkele weken geleden en iets in haar manier van doen toen, zegt me dat zij echt het karakter voor een mol heeft
En haar stem klonk mega echt met die AI
Zij ziet er ook uit als een typische mol en zo gedraagt ze zich ook (fanatiek en erg aanwezig) maar juist daarom denk ik dat de productie nu wel voor een ander soort type gaat. Verder nergens op gebaseerd haha
Ik kan mij gewoon echt niet voorstellen dat Charlotte die scène met dat huilen en die teleurstelling geacteerd heeft, indien ja, dan moeten ze haar echt een Oscar geven
Ik zit nu op Bernard, maar ik weet niet precies waarom
Echt heel leuk wel wie is de mol België! Keek de Nederlandse al jaren niet meer, maar dit is top
Maar dat kwam toch totaal niet oprecht over? Echt gtst-acteerwerk
Oh ja ik vond van wel had echt met haar te doen
Idd en je hoeft ook niet per se je emoties rond dat spel te gebruiken.
Als je wat overweldigd/moe bent van heel de tijd in de mol te zitten (en te zijn ) kan je al makkelijk even huilen wanneer het past, of zo, toch?
JA inderdaad, ze werd bv ook emotioneel toen Stephanie uit het spel lag. Kan dubbel zijn omdat je 1: goed met iemand overeenkomt en 2: je je dan toch schuldig begint te voelen als mol dat al die leuke, lieve mensen eruit liggen (deels) door jouw toedoen.
Ik vind het ook overduidelijk Charlotte, een soort houding die ik (soms) ineens heel gemaakt vind.