De Mol België

Ik hoorde dus juist dat hij vroeg: heb je er 14? Waarop Senne z’n hand opsteekt, wat ook klopte, hij was pas op 14. Ben in de enige?

14 likes

Ahh! Dat zou ook kunnen… ik moet toegeven dat ik niet altijd even goed opgelet heb. Maar ook in dat geval is het verdacht…

1 like

Oeps was met jaartallen in de war. Maar er was toch wel iets, met sponsoren ofzo? Waar dan de mol bleek te werken. Misschien in een ander jaar?
@Eddie Weet jij het misschien?

Volg je het dit jaar?

1 like

Nee, ik dacht ook dat hij het zei. Volgens mijn man was het de stem van Stephanie die begon over 15 rondjes.

Sam van het seizoen in Zuid-Afrika werkt(e) volgens mij voor BMW. Misschien bedoel je dat?

1 like

Hij zei sowieso 14 ja! Later zei hij dat hij 15 had gevraagd maar ze herhaalden het en toen zei hij toch echt 14

6 likes

Was het niet dat ze vroegen of hij er 14 had gehad en nu in zn 15e zat?
Vond dat ook een raar moment maar er waren 4 mensen bij en niemand leek het te weten

Ik had de link nog open staan op de laptop, dus ik heb het nog een keer bekeken. Voor wie het nog interessant vindt.

Michael: Hij zal toch wel in de laatste ronde zitten nu?
Stephanie: Ik denk nu 14, maar ik ben niet zeker
M: Zit je in je laatste ronde Senne? Steek je hand eens omhoog, is dat 14?
Senne steekt zijn hand omhoog
M: JAAA makker. Senne je bent op weg naar de titel van Italië makker.
S: Dit is dat laatste dan nu, of wat?
M: De laatste ronde voor Senne, handjes in de lucht als je over de Finish komt
En dan staan ze allemaal te juichen.

Dus Michael veroorzaakt het en niemand corrigeert hem. Lijkt haast dan 1 van hun de mol is en de andere 2 deze op de radar hebben en daardoor niets zeggen.

16 likes

Michael heb ik pas sinds deze aflevering voor het eerst “gezien”. Das natuurlijk niet helemaal waar maar heb wel de indruk dat alle andere kandidaten stuk voor stuk vaker in beeld zijn geweest dan Michael. Dat maakt dat ik hem ook wel verdenk…

4 likes

Ja en Senne had ook nog super veel tijd om aan z’n twijfel toe te geven, maar ik weet niet wat er gebeurd was als hij er eentje teveel had gereden (misschien heeft hij het daarom niet gedaan)

Ik vond Michaël vooral heel verdacht met dat loodgieterspel! Dat hij steeds de verkeerde stukken pakte en daardoor het water eruit spoot. Dat van die rondjes was ook heel verdacht inderdaad. Ik vermoed dat de mol bij die drie zit.

Hoe leuk zou het zijn als Lynn de mol is trouwens? Is ze echt zo eerlijk of doet ze alsof :thinking:

2 likes

Ik wil ook niet teveel een tunnelvisie maar ik kom er wel achter dat Michael vaak op de plek staat waar de mol ook het liefst zou zitten omdat je daar veel invloed uit kunt oefenen. Moet ik me ook weer niet blind op staren want dat kan natuurlijk niet altijd. zo had ik bij het pastaduel verwacht dat de mol in de BMW zat maar toen zat hij in zo’n Ape. Daar zat Senne echter wel weer in de BMW en die verdenk ik ook.

2 likes

Ik vond Lynn heel verdacht reageren toen ze erachter kwamen dat Senne een rondje te weinig had gedaan. Ze bleef naar het circuit kijken en had geen emotie, of het leek of ze haar lachen moest inhouden. Als een super oprechte/eerlijke speler die altijd voor het geld wil gaan vond ik dat een makke reactie. Ik zou als deelnemer geschokter reageren!

1 like

Ik vind Stéphanie zo’n mooie frisse vrouw! Echt een leuk gezicht heeft zij :blush:

7 likes

Waarom helpt Charlotte niet met die gaten dichten? Ze vult een lekke ton waar Lynn nog aan moet beginnen.

5 likes

Haha ja ik dacht dit ook

Haha zo leuk om de dynamieken te zien met hun moeders

1 like

Ik dacht dst er al wat water in zat bij aanvang. En dat het niet leeg mocht lopen.

1 like

Ik denk ook dat dit niet mocht.

Verdenk nog steeds Senne en Michaël na deze aflevering.
Ik bedacht dat het misschien wel een mooie molactie was van Senne om de verdubbelaar aan Lynn te geven, de mol weet immers wie vorige week de test het ena slechtst had gemaakt. Toen was het ex-aquo volgens mij

5 likes

En dan niet mogen proeven, alleen ruiken haha. Ik vind het echt leuke proeven dit seizoen. Ik ben pas sinds vorig beginnen kijken en vind dit leuker.

2 likes