De Mol België

oehhh hier ben ik heel benieuwd naar! en ook hun gezichten. Zullen we vast volgende week te zien krijgen :slight_smile:
De finale was zo tof zeg!!!

1 like

Ik vond het echt een hele toffe finale ondanks dat ik de overgebleven kandidaten niet heel leuk vond.
Verdacht Elisabeth ook al een paar afleveringen maar begon toch weer heel erg te twijfelen, vind het echt knap gedaan!

2 likes

Leuk om te lezen! Ik ben echt heel benieuwd naar de molacties volgende week en hopelijk zenden ze er een stuk meer uit dan in de Nederlandse versie

2 likes

Ik ga Gilles wel missen :heart_eyes:

5 likes

Wat een tof seizoen en spannende finale! Ik heb Elisabet wel een tijdje verdacht, maar dacht later (vooral deze aflevering) dat Bas de mol was. Dus het kon nog alle kanten op. Ook wel echt knap gedaan, zo zonder voorbereiding. En een leuke groep en leuke opdrachten. Eigenlijk jammer dat het hier niet zo bekend is als de Nederlandse, terwijl het veel toffer is dan de NL-editie. De Nederlandse is ook wel oké, maar echt niks hierbij vergeleken.

1 like

Leuk dat je dat gedaan hebt! Ok volgende week nog een aflevering maar ik ga het missennnnn

1 like

Ben al blij dat ik niet op de laatste plaats sta :sweat_smile:

Ik had echt het gevoel dat het hem zou zijn, was onterecht blijkbaar. Ik hou het maar bij de dader raden in crimeseries, dat gaat me wat beter af

1 like

Aahh wat leuk! En ik had niet verwacht dat ik in de prijzen zou vallen haha.

1 like

Haha dat dacht ik ook al. Volgend jaar maar :grinning:

Haha @morange jij zat toch bij de Nederlandse WIDM ook al vanaf de eerste aflevering op de juiste mol?

Wat een toffe aflevering weer zeg! Wij hebben het net gekeken, zag je gewoon vooraf op de vier site wie de Mol was :scream:. Hoe slecht is dat?

(Ik had al hier gespiekt daar niet van :shushing_face:)

Ben heel blij met de winnaar, vind Elisabet een trut en Bas ook stom haha.

1 like

Ja dat klopt. Elke aflevering volledig op Merel ingezet. En dat laatste aflevering moment van verstandsverbijstering en veranderd :dizzy_face:

1 like

Ik had alle spoilers overal vermeden en zag het ook op de site toen ik de aflevering wilde gaan kijken. Vond de aflevering daardoor toch iets minder leuk.

1 like

Ik zorg altijd dat ik vanaf de eerste aflevering een directe link heb, dan hoef je niet eerst naar vier.be. Je kunt dan gewoon vanuit die directe link doorklikken naar de volgende aflevering. Dit doen ze bij Vier vaker namelijk! Heb je nu niks meer aan, maar misschien volgend jaar haha

1 like

Enige wat dan wel nog is, is dat ze als still voor iedere nieuwe video een groepsfoto hadden en je dus wel kon zien wie er was afgevallen - dat is werkelijk het enige wat de NLversie beter doet haha, spoilers vermijden op hun eigen website.

1 like

Zo doe ik het ook altijd ja, en dan gelijk op play klikken haha! :slight_smile:

maar inderdaad suf dat de website niet automatisch spoilervrij is voordat je de aflevering gezien hebt… Er zullen genoeg mensen zijn die niet live kunnen kijken en het later terugkijken denk ik!

1 like

Ik heb net ontdekt dat er een Joeri soundboard bestaat, dus ik heb m’n activiteit voor de rest van de avond gevonden hoor

7 likes

Geen idee :joy: hij zei dat tegen Elisabet bij het bouwen van die torens

2 likes

Guido van Het Eiland haha, en de quote “kalm Guido” komt daaruit.

3 likes