De Mol België

Heb wel het idee dat er afgelopen jaren al vaker types als Charlotte de mol waren en daarom denk ik nu Senne, ookal klonk de stem van charlotte wel heel echt.

1 like

Maar waarom zou ze dan zo weinig bieden bij dat gesprek met de mol?

Omdat ze wel wist dat de rest toch heel veel ging bieden en ze zich zo ultiem onverdacht kon maken

3 likes

De code van het eerste molboekje dat werd opgeofferd was 1995, dat is het geboortejaar van charlotte. Heeft iemand toevallig nog zicht op de andere code die ze kregen bij het offeren van het boekje van stephanie?

Ik zit er net naar te kijken, 9205

Ik ben mijn hersens aan het kraken of dit iets zou kunnen zeggen maar geen idee

2 likes

2905 is wel een postcode van een plaats vlakbij antwerpen (schoten). Misschien is ze daar geboren? Of ik heb gewoon tunnelvisie

De code was niet 1995 maar 1998. Het boekje van Senne en ook het eerste jaar dat De Mol werd gemaakt.

2 likes

In schoten is zover ik weet geen ziekenhuis, dus de kans dat ze daar geboren is is heel klein (in België wordt praktisch iedereen in een ziekenhuis geboren).

1 like

Sorry bedoelde indd 1998, en charlotte is 26 jaar. Maar het zou ook naar senne kunnen wijzen inderdaad, maar die was dus in 95 geboren

1 like

De code hing bij zijn boekje dus ik zou het raar vinden als er een hint naar Charlotte bij zat, dat was mijn redenering (maar ik verdenk haar ook totaal niet)

2 likes

Ja maargoed, in dat geval zou je zeggen dat alle codes een hint zijn en hangen die hints dus bij iedereen. Het had ook goed gekund dat ze niet zijn boekje kozen.

2 likes

Wow saaie eerste opdracht

Hahahahaha Wowwww deze laatste opdracht vond ik echt crazy en geniaal :rofl::rofl: zeker Senne die met Bernard zijn mama in bad is geweest :sweat_smile:

@Xiomara maakt de 2e opdracht het ook goed voor jou? Haha

13 likes

Zo gelachen met de opdracht van Senne :rofl:

7 likes

Haha ja alsnog een leuke aflevering!!

En nu zit ik sowieso op Bernhard :grimacing:

2 likes

Omg geweldig die laatste opdracht :joy::joy: hardop gelachen bij het bad verhaal.

Hebben ze ooit zoiets in BE gedaan? Ik herken de opdracht uit een Nederlands seizoen maar kan me ff niet meer herinneren of ze dit ook hier eerder gedaan hebben.

3 likes

Stel je zoon doet mee aan De Mol en dan word je door de productie gebeld of je tijd hebt om voor een opdracht effe met een medekandidaat in het bad van je zoon te gaan. Wat is dit toch een waanzinnig programma :joy::joy:

14 likes

Bernard heeft met Romelu gevoetbald. Zo jaloers! Heel leuke aflevering weer

5 likes

Hahaha omg deze aflevering, die laatste opdracht was echt fantastisch

2 likes