De Mol België

Ik vond het een leuke aflevering! Els die haar tenen ging spreiden toen ze voorbij reden en de noedels doorgeven hahaha

15 likes

Zeker leuke aflevering! Vond het voordeel dat ze kregen wel echt klein als je het afweegt tegen hoe waardevol die molkoffer is. Ben benieuwd of er later in het spel nog meer momenten komen dat de mol die koffer kwijt kan raken, anders heeft ie wel echt een groot voordeel.

Vond deze actie met het etagenummer wel echt geniaal trouwens haha

10 likes

Ja.en ook leuk dat de kandidaten meteen weten wat het dan waarschijnlijk geweest is uit die koffer.

Echt weer een geweldig begin dit!

4 likes

Kijkt iemand het in NL op een smart tv? Ik deed dit vorige jaren altijd via ‘synchrone weergave’ via mijn laptop en goplay.be maar dat werkt niet meer. Via Airplay blijft het maar haperen en uitvallen… en ik kan geen apps downloaden want niet in België denk ik?
Ik vind het zo zonde want dit is echt geen serie om op mijn laptopje te kijken :melting_face:

(Ben nu al een uur aan het prutsen en het werkte even en nu met geen mogelijkheid meer en heb helemaal geen zin meer om te kijken :joy:)

2 likes

Je kan het elke maandag op npo kijken. Gewoon via de gratis app op je smart tv. Vanaf 20.00 dacht ik.

2 likes

Ah ik had dat opgezocht maar toen stond er dat je Plus nodig had? Maar fijn dat dat niet zo is, ga ik dat wel doen. Wel irritant dat ik het dan niet live kan kijken (ben nog steeds geirriteerd haha het werkte altijd goed :smiling_face_with_tear:_
Dank :slight_smile:

5 likes

Ja wij hebben een smart tv maar die werkt met Google dus we kunnen gewoon casten vanaf het tabblad (doe het via m’n laptop). Irritant dat het bij jou niet werkt!

1 like

Ja dat casten kan ook via Airplay (Apple), maar dat loopt de hele tijd vast. Maar als ik Google lees ik die klachten (in het algemeen met airplay, niet goplay) heel veel dus ik geef het maar op.
Hiervoor deed ik het altijd als een gedeeld scherm via mijn laptop naar mijn tv, ging supergoed! Maar sinds kort hebben ze dat geblokkeerd dus dan heb je alleen geluid en blijft het beeld zwart, tot ik die functie weer uit zet (dan zie ik het enkel op mijn laptop). Zucht. NPO it is :smiling_face_with_tear:

Volgensmij is Plus alleen voor seizoen 2024. De aflevering staat er 7 dagen gratis op, en daarna is het alleen nog via plus.

1 like

Ja godver

Oh ik had dit probleem ook, kan de aflevering niet meer casten naar mijn tv :face_with_diagonal_mouth:

Ik vond het een leuke aflevering. Lijkt ook een leuke diverse groep. Ik ben nog niet zo overtuigd van dat koffertje. Ik vind het een beetje jammer/flauw als de mol buiten de opdrachten om dingen kan aanpassen om de opdracht te saboteren.

Hij staat nu op npo, maar wel enkel voor plus abonnees. Hebben jullie dat ook staan?

2 likes

Haha ja dat zeiden wij ook al, ze hebben ik de eerste aflevering al ongeveer de eindpot van WIDM bij elkaar gespeeld :joy:

2 likes

Pffffft nou kan het vandaag eindelijk op NPO kijken maar die stream hapert ook steeds :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Wat een ellende zeg.

Het is nu prima te kijken op NPO start!

Heerlijke eerste aflevering! Ik dacht halverwege dat de mol die bitjes misschien had meegenomen maar dat plakkaat was ook wel geniaal bedacht. Maar zou Nimrod het dan moeten zijn, die was als eerste boven? Het was toch zo dat het wel toen vervangen moest worden?

Ik denk ook qua positie dat de mol als eerste of tweede is ontsnapt uit de containers, daar was de meeste invloed nog uit te oefenen uiteindelijk.

Nee er werd toch gezegd dat het tijdens het invullen van de eliminatietest is gedaan. Anders was meteen duidelijk wie de mol is.

2 likes

ZOOOOO genoten van deze eerste aflevering. Echt een van de weinige programma’s waar ik nog daadwerkelijk m’n aandacht bij kan houden. Blijf het zo geweldig vinden hoe er altijd in elke opdracht weer een twist in een twist in een twist zit. Zo goed. Tot nu toe leuke groep ook en ja … Gilles :heart_eyes:

14 likes

Doet Gilles jullie ook zo denken aan een koalabeertje? :eyes:

3 likes