Ik wil hem iig wel knuffelen
Nou tijd voor een eerste meting: wie denk je dat de mol is? Vooruit, je mag nog spreiden
- Alexy
- Els
- Hilde
- Jan
- Michèle
- Nimrod
- Pasquino
- Pedro
- Rusiana
- Sarah
0 stemmers
Ik heb geen idee en enkel op de meest bijzondere namen gestemd
Waarschijnlijk is het dan alexy of jan, want die hebben nu in de poll nog de minste stemmen
Ik heb op Els gestemd, maar het ligt er redelijk dik bovenop dus het zal wel niet.
Tipje, bij mij werkt de NPO app echt voor geen meter via m’n smarttv, maar het werkt wel goed als ik de app via m’n kpn kastje gebruik! Als je begrijpt wat ik bedoel haha.
Nee haha maar heb ook geen kpn, maar wie weet heeft iemand anders dat wel Dank!
Ja dacht misschien dat het ook via ziggo of een andere provider dan wel werkt maar goed, anders inderdaad een tip voor een ander misschien
Ik snap ‘m! Ik heb echter helemaal geen tv abonnement dus ben echt afhankelijk van de apps op mijn tv. Boer Zoekt Vrouw terugkijken gaat altijd wel goed dus ik houd hoop dat het met De Mol ook goed gaat komen
Ik zit echt 100% op Alexy na deze aflevering, vond hem zoooo verdacht
Vette opdracht weer, die in de trein!
Jaaa same!!
Inderdaad, heel verdacht. Maar het kwam ook wel heeeel erg in beeld. Zou de montage dat echt zo doen?
Ja denk idd een ‘red herring’ er zaten ook een paar dames bij waarvan ik dacht… huh zit jij ook in het spel? Die kunnen het net zo goed zijn. Maar ligt ook aan de tactiek van de mol natuurlijk. Mmmmm.
Ik verdenk Pedro ook ergens maar dat is meer een gevoel
Idd wie is Sarah?
Zij zou de Mol wel zijn dan
Voor mij is degene die als laatste de 2e wagon inging nu het verdachtste, Jan volgensmij? Dan weet je zeker dat je de koffer kan verwisselen zonder dat iemand net achter je binnen komt. Moet wel nog wennen aan alle namen en personen, dus heb nog geen andere opvallende dingen gezien.
Ik merk dat ik bij De Mol altijd veel minder bezig ben om de mol ook daadwerkelijk te ontmaskeren. Het programma is gewoon zo fijn om naar te kijken dat dat me niet zoveel uitmaakt ofzo haha
Moest er even in komen dit seizoen maar aflevering 3 was weer zoo goed! Ik verdenk Pedro nu al 2 afleveringen maar is misschien ook wel heel obvious
Ik kon dat met de watermeloenen niet aaaanzien hahaha wat erg.
Wel weer genoten natuurlijk 🫶
Ja ik verdenk Pedro ook steeds maar denk dan: hij moet het dus niet zijn want ze laten hem veeeeel te duidelijk zien. Te makkelijk
Om deze reden verdenk ik Sarah . Zij is zo onopvallend dat ik vergeet dat ze meedoet. Vind de afvaller van deze aflevering wel heel jammer!
Ja ik verdenk haar ook!