Ja mijn Jan theorie klopte dus niet Vond Pedro ook verdacht, maar ook Alexy omdat hij de watermeloen open maakt. Maar kan natuurlijk ook dat de regie dit gestuurd heeft en gewoon een opdracht heeft gegeven om de meloen open te maken.
hahaha ik ook niet, zat alleen maar te schreeuwen naar de tv
En weer vond ik Pedro best verdacht (ritme bij de muziek opdracht). Maar het lijkt er zo bovenop te liggen.
Leuke gelaagde opdracht weer.
Ik vind het ook echt leuk om elke week meteen een sabotage te zien dmv die molkoffer. Is weer echt iets hele anders dan ’ ja daar heb ik gewoon geen geld gepakt / geld laten liggen / heel klunzig gedaan’.
Wel jammer van de afvaller deze week.
Ja same!
Maar ik vond zijn pokerface echt heel slecht hahaha
Ik heb Pedro afgeschreven als Mol omdat het zo overduidelijk lijkt. Kan me niet voorstellen dat ze dat als productie zouden doen. Maar oke misschien is dat dan ook weer omgekeerde psychologie en is hij het juist wel.
Ik denk ook niet dat het Pedro is. Dat is echt zo’n typische afleiding van de echte mol. Bij de Belgische versie blijven de mollen tot nu toe ook vaak meer onder de radar.
Ik denk zelf Michèle of Sarah.
Ik vind trouwens de molkoffer echt geen leuke toevoeging.
Ik denk het ook om dezelfde reden, zij waren beiden in het begin nauwelijks in beeld.
Ik vind de molkoffer wel leuk maar vond het mollen van de afgelopen aflevering niet zo leuk met dat ‘fake’ kaartje, dit is zo’n grappige opdracht waar je echt je best moet doen en wil laten zien dat ze dat geleerd hebben en dat leuke aspect wordt dan zo een beetje weggenomen
Ik vind de molkoffer wel een leuke toevoeging! Vooral omdat het een beetje laat zien hoe de mol zelf wil saboteren en daar dus al van tevoren over na moet denken. Dat inzicht vind ik heel leuk.
Ik verdenk verder Pedro maar sinds de laatste aflevering is dat misschien wel weer te opvallend. En het voelt ook niet logisch als er weer eenzelfde type mol is gekozen (er zijn de afgelopen jaren toch wel regelmatig jonge mannen de mol geweest, beetje vergelijkbare types vind ik).
Hahaha ik kijk nu aflevering drie, vind het zo grappig met die slachting van die meloenen en dan dat besef wanneer ze die tekst lezen
En dan toch alles nog even stuk maken en alles terug in het krat stoppen haha
Aflevering 5
Ik hou zo van dit programma. Dat ze twee moeten kiezen die willen springen
Ja dat was echt grappig.
Ik kreeg wel echt plaatsvervangende schaamte van Hilde in de auto. Vind het ook prima dat ze eruit ligt. Ben blij dat ze gewoon lekker zichzelf was en geen mol.
Ik vond de wending van de molkoffer ook wel verrassend dit keer.
Nou inderdaad, echt niet oké van Hilde. Snap niet dat iemand van de productie niet even heeft ingegrepen dat dat niet de opdracht was.
Ik vond het afluisteroortje voor het eerst een te grote ingreep in het spel. De molkoffer vind ik een leuke toevoeging, vooral omdat we gedurende het programma al zien hoe er gemold wordt. Maar dit ging wel ver.
Vond je dat verder gaan dan dat er al op de rug van een dansende kandidaat staat dat zij de nepdanser is? Dan maak je hoe dan ook geen schijn van kans toch?
Bij deze opdracht hadden de andere kandidaten tenminste nog wel invloed om het te laten slagen.
Ja, dat is waar. Daarvan vond ik nog dat je flink wat lef moest hebben om die erop te plakken, en daarvan was het verrassingseffect groter.
De montage is wel echt on point dit jaar.
Knuffelde Gilles vorig jaar ook al de afvallers of is dat nieuw?
Ik heb inmiddels echt het gevoel dat die koffer nooit uit het spel had kunnen gaan, want het heeft zo’n grote invloed op het spel. Zou een totaal ander seizoen zijn zonder. Dus dan zouden het alleen nog Pedro of Sarah kunnen zijn.
Maar tot zover mijn Pedro tunnel
Ik denk ook dat de koffer hoe dan ook in het spel zat. Ze zijn er waarschijnlijk ook vanuit gegaan dat mensen altijd voor een persoonlijk voordeel gaan, dus dat de koffer er wel in kwam.
Ik hoop wel dat het gewoon een ding van dit seizoen is; de molkoffer. Niet dat dit het nieuwe mollen is.
Geloof ik is de molkoffer echt iets extra’s voor het 13e seizoen, als ongeluksgetal. Vorig jaar voor 12 was de verdubbelaar, als extraatje voor de kandidaten.
Had trouwens gelezen dat de regie zelfs een alternatief had om de molkoffer in te zetten als de helikoptermensen er niet voor hadden gekozen.