De Mol België

Ik had gelezen dat ze voedselvergiftiging had een de hele dag op de wc zat. Denk dat je dan weinig te willen hebt.

Ah ja dan heb je weinig keuze. Lijkt me wel ontzettend rot. Ik zou blijven denken wat er was gebeurd als ik wel mee had kunnen doen

Ik ben er helemaal van overtuigt dat Axel de mol is. Het kan in mijn ogen bijna niet anders en snap niet dat het voor anderen ook niet overduidelijk is.
Ik hoop dat ik ongelijk heb want dat maakt het spel juist zo leuk!

Oeps dit is genant! :grin: ik kijk niet naar café de mol want ik vind de presentatrice enorm vervelend dus dat had ik niet gezien. En ik had de theorie op internet gelezen, niet gedubbelcheckt sorry

Het stond op het forum van de Mol

Axel had ik eigenlijk vanaf het begin al uitgesloten, omdat hij zo slecht aan het liegen was toen de mol nog uitgekozen moest worden… Dan moet de spelleiding hem toch al als voorkeur hebben gehad, willen ze na die vertoning alsnog voor hem kiezen. :face_with_hand_over_mouth:

Mijn mol is nog steeds Elizabeth. Bas valt inderdaad af omdat het anders wel heel vreemd is dat hij die 4000 nog binnen heeft gehaald. Bruno had makkelijk dat zakmes kunnen laten liggen bij die kompasopdracht. Joeri zit vaak in sleutelpositiies, maar heb ik niet overdreven zien mollen. Hoop wel dat hij in de finale zit!

Het zou inderdaad kunnen dat Bas dit doet omdat hij de verdenking van zich wil afschudden, en zeker als Kaat effectief de waarheid sprak over Eva is wat je zegt inderdaad een goede piste. Maar ik zou Bas dan echt een heel flauwe mol vinden. De hoofdopdracht van de mol is nog steeds om ervoor te zorgen dat er zo weinig mogelijk geld verdiend wordt. In je eentje 4000 voor de groepspot verzekeren om je als mol minder verdacht te maken is dan misschien tactisch slim, maar het verpest het spel een beetje.

Haha, die presentatrice is idd vreselijk :sweat_smile:

Ik kom bij je in de tunnel hoor! En ik vind het ook overduidelijk. Bruno en bas heb ik trouwens echt afgeschreven als mol, omdat ze best veel geld binnenharken op momenten waarop ze het nirt hadden hoeven doen.

Ja ik zou het ook heel flauw vinden moest de mol dit doen, maar het is al eerder gebeurd.

Het brengt me sowieso weg van Bas. Maar ook bij de andere kandidaten kan ik een reden bedenken waarom ze de mol niet kunnen zijn.

Axel: het slechte liegen in het begin, opdracht om onder tafel te kruipen had makkelijk kunnen mislukken
Bruno: te weinig impact?
Elisabet: te oprechte spontane reacties en bij de silent disco slaagde de opdracht door haar correctie op het laatst (al was dat wel voor een veel kleiner bedrag dan bij Bas), ook op de boot loste ze bijna alle raadsels alleen op
Kaat: ik zou het flauw vinden moest zij de mol zijn doordat ze toonden dat ze zei dat ze vol op Eva zat. Uiteraard tonen ze van de mol ook stukjes van wat die verdacht vond bij anderen. Maar ze hebben nog nooit eerder van iemand getoond op wie iemand heeft ingezet tijdens de eliminatie. Als dit bij gewone kandidaten nooit gebeurt zou ik het heel flauw en misleidend vinden om het dan wel bij de mol te doen.
Joeri: gaat volop voor de opdrachten
Bas: wint te veel geld en ik denk niet dat de mol voor de positie zou kiezen om opgesloten te zitten

Ik zou dan toch Axel of Elisabet kiezen tot nu toe.

Verder in dat topic werd dat gecorrigeerd door iemand. Judas is die in het geel. Reken je de gastheer en gastvrouw als één persoon en tel je vanaf hen dan is het Axel. Tel je vanaf de gastheer dan is het Joeri. Of omgekeerd? Ben het even vergeten nu. Maar iemand anders had dan weer dat restaurant opgezocht en blijkbaar hangt het daar vol met dat soort schilderijen. Dus misschien betekent het wel helemaal niks.

Screenshot van op het mol forum. Maar daar wordt een lijstje bijgehouden met welke kandidaat verantwoordelijk is voor welk bedrag in de groepspot. Zo valt Bas toch wel echt uit te sluiten. Je kan toch niet mol zijn en meest geld inbrengen.

Ik ben het deels met je eens en zit zelf ook totaal niet op Bas, maar nu zegt dit nog niet zo heel veel toch? We zijn pas op de helft, dus het kan best zo zijn dat hij de rest van de afleveringen €0 binnenbrengt en de rest wel veel geld en dan kan hij alsnog onderaan het lijstje eindigen.

(Ik zeg dit vooral om mijn mol in te dekken die het op een na hoogste bedrag heeft want duhh natuurlijk is Joeri de mol.)

In Nederland had ook Merel als mol het meeste geld binnengebracht toch? Dus het kan alsnog :stuck_out_tongue:

Maar wat is het punt dan van mol te zijn? Je hebt toch net de opdracht om te saboteren met als doel zo weinig mogelijk geld in de groepspot. Al kan je er natuurlijk nog voor zorgen dat andere mensen minder kunnen ophalen, maar toch.

omdat het net gaat om hoeveel geld je als mol eruit houdt
dit overzicht zegt mij persoonlijk niet zoveel, een overzicht van hoeveel geld elke kandidaat/potentiële mol verloor lijkt mij veel informatiever eigenlijk
geen idee of dat er is

Ja die worden daar ook gepost!

Ik vind het beide wel iets zeggen.

heb je daar ook een link van?
ik zit heel dat forum af te zoeken maar ik vind het niet terug

https://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=76&t=3643

Ik had het algemene overzicht van op de site gescreenshot maar ik zag dat er ook een paar mensen een persoonlijk overzicht postten. Maar iedereen rekent het anders uit en komt andere bedragen uit.

Hoe ze het berekenen slaat wel helemaal op niks.