Man wat een harde groep dit jaar. Zoveel liegen en bedriegen haha. Wel heerlijk om te zien.
Ik denk dus dat ook het leuke verschil is met NL/BN’ers, deze mensen hebben geen ‘gezichtsverlies’ en hebben geen imago op tv hoog te houden.
Waar kijken jullie dit seizoen vanuit NL ?
Play
Ik vind Yannis zo extreem op Wietse de Jager lijken. Toen hij voor het eerst in beeld kwam dacht ik ook echt dat hij het was.
afl 2
Karla ![]()
Ik vond het een beetje dom dat die tweede groep zich zo liet verleiden door die pasvragen… jee, dan heb je 1 pasvraag maar dat is lang geen garantie op de test halen. Hoe dan ook kon je beter de proeven winnen in mijn ogen…
Zo jammer dat de enige die niet voor de pasvraag ging er gelijk uit ligt
Ja het was heel lafjes dat niemand de uitdaging aan durfde te gaan, was echt wel te doen. Vooral Dries was een lafbek. Karla was wel echt een queen daar haha
Wat ik ff niet snapte is waarom die Abigail nadat zij als laatste voor de pasvraag was gegaan, die ik vanuit haar positie wel kon begrijpen, tegen de groep zei dat die ander 4 van de 7 stokken had gevangen ipv 4/5? Dat leugentje maakte haar keuze voor de groep toch juist minder logisch? Vond het gek, maar misschien heb ik wat gemist
Waarom zou ze liegen als alle leugentjes van de andere kandidaten direct doorverteld werden? Ze stonden letterlijk allemaal bij elkaar op dat moment ![]()
Ja daarom snapte ik het niet? Of ik had wat gemist? Want ze gebruikte juist een leugentje (4/7) dacht ik ipv gewoon de waarheid te zeggen (4/5). Terwijl de waarheid veel logischer was
Ohhh nevermind. Even teruggekeken en het waren er wel degelijk 7 in totaal. Goedemorgen.
Dries is ne klootzak.
Voor mij gevoel is Dries de Mol
Vind hem wel verdacht maar misschien te. Yana heb ik ook op het oog. Of misschien toch Isabel
![]()
Ik vind Yana vaak een heel uitgestreken gezicht hebben op momenten dat de rest heel blij/geschrokken/… is. Alsof ze haar gezicht in de plooi probeert te houden.
Yannis vind ik verdacht maar te opvallend
Hebben jullie de behind the scenes vlogs gezien, die vind ik erg leuk! Geeft verder geen hints, maar wel iets meer sfeer en soms uitleg.
Ik zit vanaf de tweede aflevering al in een volle tunnelvisie op Wout. Met die opdracht met die 1 op 1 duels ging hij als eerste en zette het spel direct op scherp.
En bij de afgelopen opdracht met de auto’s zat hij achter het stuur voor de laatste 3000 euro maar reed in een te hoge versnelling waardoor die Pedro 'm wel ging pakken.
Als kandidaat zou ik nu echt uitgedaagd worden om tegen alle adviezen in, niet al all in te gaan haha.
Leuke aflevering weer! Beetje een twist die ze in NL ook al eens gebruikt hebben (laten zien dat de mol een telefoontje krijgt dat hij/zij de mol is).
En ik vind het ook wel altijd tof om te zien dat de kandidaten zo direct kunnen zijn tegen elkaar.
Ik zit nu op Wout als mol trouwens.
Vooruitblik ziet er ook weer tof uit!