Heel leuke aflevering! Ze mochten van mij allemaal wel winnen, had een keer aan niemand een hekel .
Ik vind het wel een beetje een jammerlijke mol. Heb in ‘t begin echt vaak gedacht wie is dat als zij in beeld kwam, zo onopvallend en saai. Maar ergens ook wel logisch dat zij in de eerste aflevering in de helikopter zat
Ik ben nu wel benieuwd naar de aflevering van volgende week
Na de eerste opdracht in deze aflevering had ik ineens door wie de mol was, lekker op tijd.
Ben wel benieuwd naar volgende week want ik vond haar in het begin ook heel onopvallend.
Jaa heel leuk dat Alexy won! Had het idee dat ‘ie bijna in huilen was uitgebarsten haha, schatje
Maar iedereen was toch gewoon saai? Ze hebben echt niemand met een persoonlijkheid kunnen vinden dit jaar.
Ik vond Hilde wel een opvallende persoonlijkheid haha. En Jan ook wel, maar die was er natuurlijk heel snel uit.
Heel saai. Tot aflevering 5 wist ik niet eens de namen van de laatste 2 dames.
Ja leuk seizoen qua opdrachten maar allersaaiste groep ooit.
Ik heb het hele seizoen met ondertiteling gezien, behalve café de mol want dat kan niet. Ik verstond werkelijk maar een fractie van wat Michèle zei, gek dat je dat niet goed doorhebt als je het bekijkt met ondertiteling
Ik verdacht Alexy nog een tijdje aan het einde, maar na die 6k erbij totaal niet meer.
En Alexy verklapte al wie de mol was bij "Ik denk dat Michele een goede mol zou kunnen zijn omdat x’. Daarin hoorde je letterlijk de regisseur vragen "Nu een shot met het antwoord of in jouw ogen, ook al weten we dat je anders hebt gekozen, Michele de mol zou kunnen zijn’
Ik vond het een saaie mol met voorspelbare molacties, oa de keuzes beïnvloeden van andere kandidaten, en ik denk dat veel mensen al heel lang op haar zaten? Ik vond die acties met die molkoffer wel leuk alsin; dan moet je wel lef hebben om ze uit te voeren.
Oja en lachte Sara nou om die Gilles de Poster grap? Zou dat expres zijn gegaan?
En ik vind dat andere mensen irritante dingen deden om verdacht te raken dit seizoen. Michele vaker dan eens. Pedro ook wel.
Ik vind haar ook geen leuke mol. Ik heb een belgisch inteview met haar gelezen en ze vond zichzelf wel een geweldige mol