afl 2
Karla ![]()
afl 2
Karla ![]()
Ik vond het een beetje dom dat die tweede groep zich zo liet verleiden door die pasvragen… jee, dan heb je 1 pasvraag maar dat is lang geen garantie op de test halen. Hoe dan ook kon je beter de proeven winnen in mijn ogen…
Zo jammer dat de enige die niet voor de pasvraag ging er gelijk uit ligt
Ja het was heel lafjes dat niemand de uitdaging aan durfde te gaan, was echt wel te doen. Vooral Dries was een lafbek. Karla was wel echt een queen daar haha
Wat ik ff niet snapte is waarom die Abigail nadat zij als laatste voor de pasvraag was gegaan, die ik vanuit haar positie wel kon begrijpen, tegen de groep zei dat die ander 4 van de 7 stokken had gevangen ipv 4/5? Dat leugentje maakte haar keuze voor de groep toch juist minder logisch? Vond het gek, maar misschien heb ik wat gemist
Waarom zou ze liegen als alle leugentjes van de andere kandidaten direct doorverteld werden? Ze stonden letterlijk allemaal bij elkaar op dat moment ![]()
Ja daarom snapte ik het niet? Of ik had wat gemist? Want ze gebruikte juist een leugentje (4/7) dacht ik ipv gewoon de waarheid te zeggen (4/5). Terwijl de waarheid veel logischer was
Ohhh nevermind. Even teruggekeken en het waren er wel degelijk 7 in totaal. Goedemorgen.
Dries is ne klootzak.
Voor mij gevoel is Dries de Mol
Vind hem wel verdacht maar misschien te. Yana heb ik ook op het oog. Of misschien toch Isabel
![]()
Ik vind Yana vaak een heel uitgestreken gezicht hebben op momenten dat de rest heel blij/geschrokken/… is. Alsof ze haar gezicht in de plooi probeert te houden.
Yannis vind ik verdacht maar te opvallend
Hebben jullie de behind the scenes vlogs gezien, die vind ik erg leuk! Geeft verder geen hints, maar wel iets meer sfeer en soms uitleg.
Ik zit vanaf de tweede aflevering al in een volle tunnelvisie op Wout. Met die opdracht met die 1 op 1 duels ging hij als eerste en zette het spel direct op scherp.
En bij de afgelopen opdracht met de auto’s zat hij achter het stuur voor de laatste 3000 euro maar reed in een te hoge versnelling waardoor die Pedro 'm wel ging pakken.
Als kandidaat zou ik nu echt uitgedaagd worden om tegen alle adviezen in, niet al all in te gaan haha.
Leuke aflevering weer! Beetje een twist die ze in NL ook al eens gebruikt hebben (laten zien dat de mol een telefoontje krijgt dat hij/zij de mol is).
En ik vind het ook wel altijd tof om te zien dat de kandidaten zo direct kunnen zijn tegen elkaar.
Ik zit nu op Wout als mol trouwens.
Vooruitblik ziet er ook weer tof uit!
Hoe casten jullie? De app kan ik niet downloaden, omdat ik in Nederland ben (vpn werkte helaas ook niet) en vanaf de website zie ik niet dat icoontje dat ik kan casten. Ik heb een TV met internet waar ik naar zou kunnen casten, maar ook een chromecast waar ik naar zou kunnen casten maar dan moet ik wel dat tekentje zien op mijn telefoon… De app downloaden op chromecast kan trouwens ook niet (app wordt niet aangeboden in de app store).
Lukt niet met dit programma. Ik doe gewoon een hdmi-kabel in mijn laptop en tv, dan kan ik het tenminste op de tv zien.
Ik zie het icoontje wel als ik de site open met google chrome!
Ik kan wel casten vanaf mijn telefoon vanaf de website maar ik heb Android en volgens mij werkt dat bij Apple niet.
Ik heb thuis gewoon een cast symbooltje bovenin staan namelijk
Oh nice, ik heb ook android dus zal dat zondag eens proberen. Tot nu toe zet mn man het steeds aan maar die heeft idd apple devices dus dat lukte niet, zelfs streamen naar Apple tv kastje niet.