Hoe casten jullie? De app kan ik niet downloaden, omdat ik in Nederland ben (vpn werkte helaas ook niet) en vanaf de website zie ik niet dat icoontje dat ik kan casten. Ik heb een TV met internet waar ik naar zou kunnen casten, maar ook een chromecast waar ik naar zou kunnen casten maar dan moet ik wel dat tekentje zien op mijn telefoon… De app downloaden op chromecast kan trouwens ook niet (app wordt niet aangeboden in de app store).
Lukt niet met dit programma. Ik doe gewoon een hdmi-kabel in mijn laptop en tv, dan kan ik het tenminste op de tv zien.
Ik zie het icoontje wel als ik de site open met google chrome!
Ik kan wel casten vanaf mijn telefoon vanaf de website maar ik heb Android en volgens mij werkt dat bij Apple niet.
Ik heb thuis gewoon een cast symbooltje bovenin staan namelijk
Oh nice, ik heb ook android dus zal dat zondag eens proberen. Tot nu toe zet mn man het steeds aan maar die heeft idd apple devices dus dat lukte niet, zelfs streamen naar Apple tv kastje niet.
Ja ik doe het nu ook elke week met de hdmi kabel en laptop. Dan ga ik het eens proberen te casten vanuit Chrome ipv Safari, misschien dat dat wel werkt op een iPhone.
Als ik nu kijk (ben niet thuis) heb ik dat symbool niet, maar thuis wel dus denk dat mijn chromebrowser thuis dan automatisch de chromecast detecteert. (Vermoed dat het zo werkt)
Ik krijg kan niet afspelen in Safari, wel op Chrome, dus zelfs zonder casten is Safari niet de juiste browser voor deze website!
Ik doe het via mijn Macbook en de site en dan “scherm delen” met mijn tv. Het werkt wel alleen in de “theater”modus op play.tv, niet helemaal fullscreen want dan krijg ik alleen geluid (vroeger deed dat het wel, echt irritant dat het nu niet meer is!)
Wat een superleuke opdracht die op het toilet
Jaa echt OG molopdracht met die glazen water en verwarring, mijn favoriete soort opdracht.
Wat vet die onbekende bezoekers! Hahaha.
Ja, ik vond dat zo goed bedacht. Dat verwacht je ook niet als je daar als kandidaat zit, die wel zin eigen bezoeker heeft.
Ik vond Yana best verdacht, dat af laten tikken door de blinden en in de wc die schermen niet zien en steeds doortrekken. Wie het dan wel is, Isabel of Wout?
Isabel vind ik wat te ‘opvallend’ ofzo? Ik gok op Julie, die blijft zo’n beetje onder de radar en zat de laatste twee afleveringen wel in een goede molpositie (als eerste naar het toilet en dan niet meer buiten geraken, toch 1 kledingstuk kunnen aantrekken etc).
Sorry maar Isabel en haar dochter lijken zooo erg op elkaar, hoezo is dat je keuze??
Vind dat wel verdacht van Yannis
Ik dacht ook dat Isabel een nep bezoeker had haha, dacht zij en Maxim (die vond ik heel duidelijk). Vond ze helemaal niet op elkaar lijken en ook niet zo hartelijk ofzo.
Ik vond Isabel ook heel raar van die slackline vallen. Te opvallend, even alle goede kleding pakken en dan oeps.
Zelfde neus en mond, vond het echt overduidelijk. Ook duidelijk een puber en dochter band
Ja helemaal eens.
Ik vond Julie wel vrij duidelijk, maar bij Maxime twijfelde ik. Die broer leek er zo duidelijk niet op, waardoor ik dacht dat de programmamakers wel beter hun best gedaan zouden hebben een beter passende broer te vinden als hij fake zou zijn. Vond het wel grappig dat in dat stukje aan het einde die nepbroer zich zelfs vergiste in de naam van Maxime haha.
Als mol zit ik trouwens op Wout. Yannis en Isabel vind ik te hard hun best doen als kandidaat, dus die vallen voor mij zeker af.
Bij Café de Mol toonden ze een stukje van achter de schermen. Daar zag je alle familie in een busje zitten en zichzelf voorstellen. Daar zei de ‘vriend’ van Julie “ik ben Laurens en ik ben de vriend van euhhh… Julie”. Hee grappig, blijkbaar had niemand het door